Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg har enten velig lite krøller eller meldig mye fall i håret, noe som resulrerer i crazy mye frizz, ser ut som en stålull dått om jeg grer håret etter at det har tørket. Og blir veldig krusete av føning også egentlig (lurer på om jeg gjør noe feil... :sjenert: )så lurer på om det er noen produkter eller noe som dere kan anbefale for det...

Anonymous poster hash: 0a38d...a91
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Håret mitt er veldig frizzy om jeg ikke kurer det mye. En frisør sa til meg engang at det var fordi håret var tørt. Når jeg skal på noe hvor jeg ikke vil ha frizzy hår så vasker jeg håret dagen før, dag 2 så er håret mitt mye mindre frizzy enn når det er nyvasket :)

Skrevet

Kjøp hårolje som du tar i etter du har dusja. Ikke når håret er helt vått, som når du har gått ut av dusjen, men når det er fuktig, tørka det litt med hånkle eller noe :) Så fordeler du håroljen i håret(kun noen dråper), deretter føner du det normalt. Jeg har også det problemet at det blir tørt og jævlig etter jeg har føna det, men ta i hårolje! Så merker du forskjell med en gang :)

Skrevet

Hårolje er supert! Men vær litt obs visst du skal rette håret med en rettetang f.eks. da ikke alle olje tåler varme like godt så du vil "fritere" håret ditt! Jeg selv bruker hårolje hver eneste dag etter jeg har dusjet, er helt avhengig!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...