Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Tja, det kommer jo litt an på. Bad guy trenger ikke bety regelrett drittsekk av en sosiopat, men det er ganske mye som tyder på at kvinner godt kan like en mann med litt kynisk, egoistisk holdning innen visse grenser, men med fortsatt glimt i øyet ekstra godt. Har forsøkt relativt kynisk oppførsel selv flere ganger, og har aldri hatt så godt drag som da, eller opplevd større ønske om å treffes igjen blant de jeg datet.

Men for min del var det rett og slett litt kjedelig. Selv om de fleste kvinner nok ønsker at det i det minste er en liten badguy i drømmemannen har jeg aldri interessert meg i kvinner som viser at de setter pris på større badboytendenser. Personlig syntes jeg det bare blir svakt og forutsigbart og det interesserer meg ikke i relasjoner

Anonymous poster hash: ac955...729
  • Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Kvinne liker helt greit nice guyes i seg selv. Med disse er som ofte for kjedelige. Litt bad guys, er ofte artige. Så egentlig sier det bare at nice guyes ikke blir likt fordi de er for kjedelige, bad buys blir likt fordi er ofte er litt mer spennende.

Anonymous poster hash: 0745f...73d
Gjest Malanthor
Skrevet

Nå er vi jo underlagt regler og normer på alle kanter, kanskje bad boyen vekker den lille rebellen inne i enkelte av oss eller noe. <shrugs> har aldri tenkt på det her egentlig, er ikke helt my cup of tee.

Artikkelen var bra da. Traff spikeren ganske så rett på hodet tror jeg. :)

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Kvinne liker helt greit nice guyes i seg selv. Med disse er som ofte for kjedelige. Litt bad guys, er ofte artige. Så egentlig sier det bare at nice guyes ikke blir likt fordi de er for kjedelige, bad buys blir likt fordi er ofte er litt mer spennende.

Spørsmålet er vel hva man vil, ja, det kan være interessant med "bad boys" i perioder. Det ligger en eller annen utfordring i det, men hvis holdningen er gjennomgående arrogant og nedlatende, så gir vel de fleste opp etter en litt morsom datingperiode. Meg selv inkludert ;)

Anonymous poster hash: 4595c...29d

Skrevet

Typen min finnes ikke bad boy, men han finnes ikke kjedelig heller. Omtrent hele tiden sier han noe uventet og morsomt. Vi finner på morsomme ting ofte og.

Jeg likte bad boys da jeg var yngre, men ble alltid såret.

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

truth. MENN FRIENDZONE EKSISTERER IKKE!! MANGE "NICE GUYS" ER DESPERATE, LAV SELVTILLIT, PASSIV, BITTER, DØRMATTE, KJEDLIG, INGEN PASSION OSV.

Anonymous poster hash: 590e4...01a
  • Liker 4
AnonymBruker
Skrevet

Fordi bad boys er rebeller. Jeg har ofte fått venninner som er bad girls også. De må like å leve, rett og slett. Være kreative, mordomme, utadvendte med sterke personlugheter. Da storkoser jeg meg. Dessverre har kjærestene mine vært litt sånne også og det er ikke noe å få barn med.

Anonymous poster hash: 53443...663

Skrevet

Tror det har mye med det at man vil ha det man ikke kan få. At man har et bekreftelsesbehov og vil "temme villdyret" haha hvis det gir mening. Var ff med en fyr i fjorsommer som ofte sa ganske slemme ting til meg på tull (typ "jeg er nok litt høyere på skalaen enn deg ja") og var veldig selvgod. Nå har jeg en kjæreste som er verdens snilleste gutt! Hender likevel jeg tenker på ffen og savner litt å kunne være ordentlig frekke mot hverandre

AnonymBruker
Skrevet

Vel eksen min var "snill" på mange måter. Han respekterte meg, behandlet alle i sin familie og omgangskrets bra, lyttet til meg og var generelt en kjernekar.

Likevel kunne han ta beslutninger på jobb, litt skarpe albuer når det trengtes. Han var også veldig bereist, veldig utadvendt og aktiv og en selvsikker type med et enormt nettverk.

Poenget er jo at kvinner faller (seksuelt) for maskuline kvaliteter. De vil helst ha en mann med disse kvalitetene OG god moral. Men dersom de ikke finner en som er hele pakka velger de heller en med tiltrekningskraften. Menn med dårlig moral er attraktive på tross av det, ikke på grunn av det. Det er de andre maskuline kvalitetene som er tiltrekkende.

Det fungerer slik for menn også. Menn vil ha en vakker kvinner med flott kropp som er omtenksom, lojal, intelligent, morsom og inspirerende. Men dersom de ikke finner hele pakka, kan de ofte velge kvinner som ser bra ut men ikke egentlig er gode partnere.

Både menn og kvinner begår feilen å la tiltrekning lede valgene deres.

Anonymous poster hash: 8b0be...bd1
  • Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Hvem sier at snille gutter ikke kan være impulsive og morsomme å være sammen med? Dette har ikke noe å gjøre med å være "bad guy".

Anonymous poster hash: ab2eb...764

• Liker 1
Gjest Lady.In.Heels
Skrevet

Jeg la bare merke til gutten avbildet i artikkelen! :wow::rodmer:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...