Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har vokset meg nedentil en gang før, og det inkluderte alt! DVS hun tok alt håret. Før det barberte jeg i ny og ne, for det meste for å slippe den luggingen i trusen/bind, dere tar tegningen. :P (og lite sex ...)

Nå har jeg derimot myke hår som kommer voksende ut igjen, og kjæresten ELSKER det. Han har aldri opplevd at noen har tatt brasiliansk før (hår-løselsker), og det stikker ikke i og med at hårene vokser ut myke igjen. Får ikke lov til å barbere meg lenger. :sjokkert:

Trodde det skulle gjøre j vondt å vokse, spesielt på venusberget, hadde jo krattskog, men, nei ... gjør vel mindre vondt denne gangen jeg skal vokse, har nesten bare dun der nå.

Hva med dere? Noen erfarne voksere her? Hva skjedde med hårene deres etter dere gikk over til kun voksing? (null bruk av høvel)

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Too much information.

Anonymous poster hash: 51659...108

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet

Skjer ikke noe spesielt, mer enn det du beskriver, at håret stikker mindre. Du får ikke mindre hår med flere voksinger, hvis det er det du tror, men det er greit å slippe å barbere seg og tenke på det i det hele tatt. En kvarter hos hudpleier hver 4-5 uke er alt som skal til og det synes jeg er greit og lettvint. Jeg fikk litt problemer med inngrodde hår og røde prikker etterhvert, men foreløpig synes jeg fortsatt at det er verdt det. Bruker preparater mot inngrodde hår jevnlig da, som f.eks. Skin Doctors InGrow Go, 120 kr på feelunique - http://www.feelunique.com/p/Skin-Doctors-InGrow-Go-125ml

Anonymous poster hash: ac9f7...347
AnonymBruker
Skrevet

Jeg har vokset meg nedentil en gang før, og det inkluderte alt! DVS hun tok alt håret. Før det barberte jeg i ny og ne, for det meste for å slippe den luggingen i trusen/bind, dere tar tegningen. :P (og lite sex ...)

Nå har jeg derimot myke hår som kommer voksende ut igjen, og kjæresten ELSKER det. Han har aldri opplevd at noen har tatt brasiliansk før (hår-løselsker), og det stikker ikke i og med at hårene vokser ut myke igjen. Får ikke lov til å barbere meg lenger. :sjokkert:

Trodde det skulle gjøre j vondt å vokse, spesielt på venusberget, hadde jo krattskog, men, nei ... gjør vel mindre vondt denne gangen jeg skal vokse, har nesten bare dun der nå.

Hva med dere? Noen erfarne voksere her? Hva skjedde med hårene deres etter dere gikk over til kun voksing? (null bruk av høvel)

Jeg skjønner ikke heeelt hva du lurer på? :)

Anonymous poster hash: 84a58...329

AnonymBruker
Skrevet

Skjer ikke noe spesielt, mer enn det du beskriver, at håret stikker mindre. Du får ikke mindre hår med flere voksinger, hvis det er det du tror, men det er greit å slippe å barbere seg og tenke på det i det hele tatt.

Jeg har fått det, så det kan jo skje med noen. Virker som hårsekkene blir såpass mishandlet at de bruker veldig lang tid på å komme med nye hår, så jeg får bare litt sånn spredte hår de første ukene som jeg kan ta med pinsett. Og så er det som kommer ut mye mykere.

Anonymous poster hash: c9cce...d7f

AnonymBruker
Skrevet

Skjer ikke noe spesielt, mer enn det du beskriver, at håret stikker mindre. Du får ikke mindre hår med flere voksinger, hvis det er det du tror, men det er greit å slippe å barbere seg og tenke på det i det hele tatt. En kvarter hos hudpleier hver 4-5 uke er alt som skal til og det synes jeg er greit og lettvint. Jeg fikk litt problemer med inngrodde hår og røde prikker etterhvert, men foreløpig synes jeg fortsatt at det er verdt det. Bruker preparater mot inngrodde hår jevnlig da, som f.eks. Skin Doctors InGrow Go, 120 kr på feelunique - http://www.feelunique.com/p/Skin-Doctors-InGrow-Go-125ml

Jo du kan få litt mindre hår, fordi alt rivingen i hårsekken gjør at hårsekken etterhvert blir ødelagt. Det er det samme som skjer med overnappede øyenbryn som ikke blir det samme igjen, samt at hårene vokser i feil retning. Man merker det bare bedre på øyenbryna fordi det er færre hår og et mye mindre område. Mange får også så tynne hår etterhvert at de sliter med å komme igjennom huden på vei ut, og de får dermed inngrodde hår.

Anonymous poster hash: 84a58...329

AnonymBruker
Skrevet

Men det er bare midlertidig effekt, dessverre. Hvis man bare venter lenge nok, så kommer hår tilbake.

AnonymBruker
Skrevet

Sikkert både et dumt og ekkelt spm, men vokser man i rumpa også? Hvor langt bak vokses det, liksom? :-P

Anonymous poster hash: a97f9...192

Skrevet

Sikkert både et dumt og ekkelt spm, men vokser man i rumpa også? Hvor langt bak vokses det, liksom? :-P

Man må spre rumpa selv, og så vokser de deg der. Er veldig hårløs i rumpa nå.

Gjest ashanti
Skrevet

Du får ikke mindre hår med flere voksinger, hvis det er det du tror, men det er greit å slippe å barbere seg og tenke på det i det hele tatt.

Jeg har områder nedentil hvor jeg ikke får hår lenger.. ser utrolig dumt ut egentlig når jeg er imellom voksinger, med "flekkete" hårvekst nedentil.. har gjort det lenge. Jeg har begynt med lycon wax som de tilbyr i de fleste salonger vil jeg tro, litt dyrere enn stripsvoks, men jeg har fått mye mindre problemer med inngrodde hår, har nesten ingenting lenger.

Kan også anbefale Kalo Ingrown Hair Treatment Spray, den funker som bare det.

Jepp, hvis du ønsker det, så vokses alt, både foran og bak. Der jeg går ligger man på magen og hjelper hun som vokser ved at du sprer rumpeballene selv.. :P litt pinlig i begynnelsen kanskje, men det går over.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...