AnonymBruker Skrevet 9. mai 2014 #1 Skrevet 9. mai 2014 Hvem som ligger øverst på hennes bestevenn liste, uten at hun oppdager det? Han sletter sin hele tiden, men så navnet hennes i går, stod der i noen minutter før det ble borte. Ser jeg kan legge henne til, men ser hun det om jeg sletter henne med en gang?Anonymous poster hash: 3a1b1...023
AnonymBruker Skrevet 9. mai 2014 #2 Skrevet 9. mai 2014 Hvem som ligger øverst på hennes bestevenn liste, uten at hun oppdager det? Han sletter sin hele tiden, men så navnet hennes i går, stod der i noen minutter før det ble borte. Ser jeg kan legge henne til, men ser hun det om jeg sletter henne med en gang?Anonymous poster hash: 3a1b1...023 Snakker om snapchat Anonymous poster hash: 3a1b1...023
Sunbeam Skrevet 9. mai 2014 #3 Skrevet 9. mai 2014 Jeg tror ikke du får sett bestevennslista hennes før hun har godtatt deg?
AnonymBruker Skrevet 9. mai 2014 #4 Skrevet 9. mai 2014 Ja, er ganske sikker på at hun ser det desverre. Man får vel alltid en beskjed om at noen har lagt deg til, om jeg husker rett. Men kanskje noen du kjenner kan legge hun til for deg? Er jo dumt av typen din å slette den lista, jeg snapper med gutter selv om jeg har type som kan se det på topplista mi, men er så uskyldige ting så ser ingen grunn i å slette den liksom. Anonymous poster hash: 19c44...f4d
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå