AnonymBruker Skrevet 9. mai 2014 #1 Skrevet 9. mai 2014 Noen her som er bruker på Victoria Milan - nettstedet for affærer? Folk som opplever at sexlivet tørker ut på hjemmebane og søker nye eventyr, registrerer seg kanskje der? Er det lett å komme i kontakt med andre? Er det et nettsted for nye forhold, eller mest for raske knull og one night stands? Anonymous poster hash: b9433...cff
AnonymBruker Skrevet 9. mai 2014 #2 Skrevet 9. mai 2014 Vet ikke, og har ikke tenkt til å finne det ut. Så ryggløs at jeg heller knuller rundt enn å ta et oppgjør med samlivet hjemme, det er jeg ikke. Forholdet mitt bygger på respekt, tillit og kjærlighet, og et nettsted som går ut på å bryte ned alle de tingene, synes jeg høres helt forkastelig ut. Håper du tenker deg om ti ganger til før du gjør noe sånt. Anonymous poster hash: c9548...0b5 3
AnonymBruker Skrevet 9. mai 2014 #3 Skrevet 9. mai 2014 Hva folk gjør med livene sine er deres egen sak. Finnes adskillig verre ting enn at man "lufter" seg litt på siden. Mange som har holdt ut i ekteskapene og dermed sørget for at barna ikke har endt opp som skilsmissebarn, ved at de har fått utfoldet seg litt på siden. Begge har et ansvar i et forhold, og hvis den ene parten driter i den andres behov, kan han/hun ikke forvente at man skal gå rundt å leve i sølibat resten av livet. Det er også stor forskjell å innlede et forhold på si, og det å ta seg et raskt knull med en tilfeldig med no strings. Det man heller ikke vet har nan ikke vondt av. Virker som at man i dag kan tillate seg nesten hva som helst, så lenge man ikke knuller litt på siden. Det være seg å spille bort sparepengene til familine, svikte barna ved å bare bruke tiden på seg selv, utlevere partneren blant sine venner (svært vanlig blant kvinner) etc. Anonymous poster hash: b9433...cff
AnonymBruker Skrevet 9. mai 2014 #4 Skrevet 9. mai 2014 Hva folk gjør med livene sine er deres egen sak. Finnes adskillig verre ting enn at man "lufter" seg litt på siden. Mange som har holdt ut i ekteskapene og dermed sørget for at barna ikke har endt opp som skilsmissebarn, ved at de har fått utfoldet seg litt på siden. Begge har et ansvar i et forhold, og hvis den ene parten driter i den andres behov, kan han/hun ikke forvente at man skal gå rundt å leve i sølibat resten av livet. Det er også stor forskjell å innlede et forhold på si, og det å ta seg et raskt knull med en tilfeldig med no strings. Det man heller ikke vet har nan ikke vondt av. Virker som at man i dag kan tillate seg nesten hva som helst, så lenge man ikke knuller litt på siden. Det være seg å spille bort sparepengene til familine, svikte barna ved å bare bruke tiden på seg selv, utlevere partneren blant sine venner (svært vanlig blant kvinner) etc. Anonymous poster hash: b9433...cff Hørt om kjønnssykdommer? Det er vel ikke akkurat et sjakktrekk å smitte kona med en eller annen luguber sykdom. Det er heller ikke nødvendigvis det beste for barna at foreldrene lever sammen, om de ikke har det bra sammen. Da er det faktisk bedre å skille seg og få et forhold som fungerer.Anonymous poster hash: 576fc...688 2
AnonymBruker Skrevet 9. mai 2014 #5 Skrevet 9. mai 2014 Hørt om kjønnssykdommer? Det er vel ikke akkurat et sjakktrekk å smitte kona med en eller annen luguber sykdom. Det er heller ikke nødvendigvis det beste for barna at foreldrene lever sammen, om de ikke har det bra sammen. Da er det faktisk bedre å skille seg og få et forhold som fungerer.Anonymous poster hash: 576fc...688 [/acronym Hørt om kondom? Selv om mennesker møtes til uforpliktende treff, betyr ikke at de er totalt uansvarlig. I mine øyne er det størs sjanse for å pådra seg kjønnssykdommer på ONS, og on night stands er jo noe som hylles blant de fleste kvinner her inne på KG. Anonymous poster hash: b9433...cff
AnonymBruker Skrevet 9. mai 2014 #6 Skrevet 9. mai 2014 Dette er bra. Hvis du er møkk lei typen, kan du prøve 3-4 til, og finne ut at de ikke er det spor bedre. Så har du ikke ødelagt ekteskapet. Det ingen vet om. har ingen vondt av. Anonymous poster hash: 29f65...953
Gjest KrissyHart Skrevet 9. mai 2014 #7 Skrevet 9. mai 2014 tipper det er nedrennt av menn, og noen få damer 45+
AnonymBruker Skrevet 16. mai 2018 #9 Skrevet 16. mai 2018 Jeg har vært der inne og tittet litt, om jeg har forstått det riktig må begge parter være betalende medlem for å kunne oppnå kontakt der inne, og jeg sliter litt med å tro på at det finnes fryktelig mange damer som er villig til å betale 4-500(e.l?) i mnd når det er såpass enkelt for damer å få seg noe egentlig hvor som helst ellers. Ser for meg at mann/kvinner ratio der inne er typ 200/1. NB: Jeg har ikke betalt for medlemskap, så alt det ovennevnte er ren synsing basert på få minutter med klikking på nettsiden deres. Anonymkode: 6d05d...98c
AnonymBruker Skrevet 16. mai 2018 #10 Skrevet 16. mai 2018 På 9.5.2014 den 7.25, AnonymBruker skrev: Noen her som er bruker på Victoria Milan - nettstedet for affærer? Folk som opplever at sexlivet tørker ut på hjemmebane og søker nye eventyr, registrerer seg kanskje der? Er det lett å komme i kontakt med andre? Er det et nettsted for nye forhold, eller mest for raske knull og one night stands? Anonymous poster hash: b9433...cff Jeg har forsøkt med betalende medlemskap. Anbefaler INGEN å bruke Victoria Milan, spar pengene, 95% av kvinneprofilene er fake. Det er administratorene der som svarer slik at man aldri får ekte kontakt! I tillegg er det kjempedyrt der! Anonymkode: 19e50...225 1
AnonymBruker Skrevet 17. mai 2018 #11 Skrevet 17. mai 2018 Bare å styre unna slike steder. Det er i realiteten svindel. For en mann å finne en sex-parter på slike sider er sjansen på rundt 1%. Svært mange falske profiler og en helt ekstrem overvekt av menn. STYR UNNA! Hvis man vil utforske litt, og finne seg en sexpartner, bruk noe som fungerer; Tinder. Evt. meld deg inn i en sex-club som club4 eller VIP-room. Der er du garantert sex. Anonymkode: 3b118...f91
Gjest Sjokoladeknask Skrevet 17. mai 2018 #12 Skrevet 17. mai 2018 Kan vel bare lese her inne hva det sies om: http://www.dating-kompass.no/eventyr/victoria-milan Ellers er jeg for at man avslutter forholdet hjemme fremfor å være utro.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå