AnonymBruker Skrevet 9. mai 2014 #1 Skrevet 9. mai 2014 Hei på dere. Jeg har datet verdens flotteste kvinne nå i snart 3 måneder, og jeg ser på henne som the one. Vi bor dessverre i to forskjellige byer, noe som gjør at vi ikke møtes alt for ofte. Hun sier at hun er villig til å flytte fra byen hun bor i, og hun sier at hun kan tenke seg en ny jobb. Hun har ikke nevnt at hun vil flytte til min by da, så bør jeg foreslå det? Jeg kjenner meg litt ego egentlig, siden hun liksom må gi opp sitt liv for å komme hit. Hun har ingen venninner her hvor jeg bor, og hun har heller ikke noe familie her. Jeg derimot har alt. Nå kan det jo legges til at hun kun har bodd i den byen hun bor i, litt over et år, så hun har ikke sånn alt for mye "nærhet" der heller. Hvordan kan jeg feks få henne til å foreslå flytting, det er kanskje litt tidlig. Men, denne dama vil jeg dele resten av mitt liv med. Jeg vil ikke skremme henne bort heller. Kjære alle sammen, jeg trenger deres hjelp! Anonymous poster hash: 6a833...53e
Hypnotica Skrevet 9. mai 2014 #2 Skrevet 9. mai 2014 Du trenger jo ikke si "Kan du flytte hit neste uke". Men heller: "Hva om vi flytter sammen etter jul / neste vår / til sommern, osv høres med engang mye bedre ut, og man har tid til å tenke på det, samt planlegge
Gjest Wei Wei Skrevet 9. mai 2014 #3 Skrevet 9. mai 2014 Hvorfor skal du få henne til å foreslå flytting? Hvorfor ikke foreslå det selv? Det er mulig at hennes kommentar var et hint og på den måten prøver hun til å få deg til å foreslå noe. 4
Mrs Smith Skrevet 9. mai 2014 #4 Skrevet 9. mai 2014 Høres definitivt ut som hun er villig til å flytte på seg. Kanskje du kan spørre henne hva hun ser for seg nå fremover med forholdet deres, om hun er klar for noe litt mer "alvorlig" etter hvert.
AnonymBruker Skrevet 11. mai 2014 #5 Skrevet 11. mai 2014 Jeg er redd for at jeg skremmer henne vekk med flytteforespørsel. Jeg vet fra hva hun har fortalt meg, at hun ofte "rømmer" når ting blir for seriøst, så jeg føler jeg må ta babysteps. Også som jeg skrev i teksten ovenfor så føler jeg at jeg forlanger mye når jeg vil at hun skal flytte til meg. Hun må si opp sin jobb, leilighet og alt for å komme til meg, min by og min leilighet. Kanskje jeg kan foreslå en sydentur først, sånn at vi kan se hvordan det går i to uker sammen? Noen forslag? Anonymous poster hash: 6a833...53e
Chloe- Skrevet 11. mai 2014 #6 Skrevet 11. mai 2014 Jeg er redd for at jeg skremmer henne vekk med flytteforespørsel. Jeg vet fra hva hun har fortalt meg, at hun ofte "rømmer" når ting blir for seriøst, så jeg føler jeg må ta babysteps. Også som jeg skrev i teksten ovenfor så føler jeg at jeg forlanger mye når jeg vil at hun skal flytte til meg. Hun må si opp sin jobb, leilighet og alt for å komme til meg, min by og min leilighet. Kanskje jeg kan foreslå en sydentur først, sånn at vi kan se hvordan det går i to uker sammen? Noen forslag?Anonymous poster hash: 6a833...53e Kjempeidé! 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå