AnonymBruker Skrevet 8. mai 2014 #1 Skrevet 8. mai 2014 Eller er det bare min som er blitt helt umulig i "puberteten"? Hun er aldri fornøyd. Det er aldri nok lek, aldri nok oppmerksomhet, aldri nok tur, aldri nok av noe. Hun syter og syter og syter. Selv om vi har gått en lang tur og kastet ball lenge, så sitter hun fortsatt og ser på meg og maser selv om hun er dritsliten. Hun gjorde ikke det før, og jeg håper og tror at hun ikke vil gjøre det lengre heller når hun er blitt voksen. Nesten så jeg mistenker at hun har kommet i "hater foreldrene mine"-alderen der ingenting jeg gjør er godt nok. Anonymous poster hash: 7179c...b78
Kong Skrevet 8. mai 2014 #2 Skrevet 8. mai 2014 Min var et monster fra ca 2 mnd før første løpetid, og varte til løpetiden var ferdig. Bortsett fra at hun magisk nok glemte alt hun hadde lært i året før løpetiden da Puberteten er ikke morsom.
AnonymBruker Skrevet 9. mai 2014 #4 Skrevet 9. mai 2014 Vår begynte å mase da han var tre måneder. Maser ennå og nå er han halvannet år...Anonymous poster hash: 84749...144
Gjest chisandra Skrevet 9. mai 2014 #5 Skrevet 9. mai 2014 Ja, og i den tiden trodde jeg at jeg skulle bli gal. Men det ble så bra, så. Etterhvert.
Fiolinisten Skrevet 9. mai 2014 #6 Skrevet 9. mai 2014 Hvor gammel er valpen? Kan det tenkes at det er løpetid rundt hjørnet? Min var veldig masete i tider, men ga seg med det når han ikke lenger fikk særlig mye oppmerksomhet inne. Disse små trenger å lære at det ikke handler om dem hele tiden og trenger all hvilen de kan få, selv om de helst vil være "på" hele tiden.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå