AnonymBruker Skrevet 8. mai 2014 #1 Skrevet 8. mai 2014 Jeg blir oppgitt av samfunnet. Å selge seksuelle tjenester i form av å f.eks runke en kunde, blir sett ned på og stigmatisert. Mens å runke en gris for penger(Marit Glærum), er plutselig greit. Er ikke dette helt absurd? Kjør debatt!Anonymous poster hash: d8e38...a4c
AnonymBruker Skrevet 8. mai 2014 #4 Skrevet 8. mai 2014 Jeg ville ikke hatt "sædtapper" på CV'en men det er jo meg. Samtidig er det offtopic. MEN mennesker runker for penger. Min far var donor og han fikk penger for det (ja jeg vet om det). Regner med det fortsatt er slik at en får noen hundringser for å donere. Anonymous poster hash: 48707...2e3
Gjest heihade Skrevet 8. mai 2014 #5 Skrevet 8. mai 2014 Åh. Nok en bitter horekunde? Bare kjøp deg ei da vel. Kanskje humøret blir bedre etterpå. Men ikke tro at det hun gjør mot deg kan sammenlignes med å tappe sæd av dyr i forhold til avl.
AnonymBruker Skrevet 9. mai 2014 #6 Skrevet 9. mai 2014 Jeg ville ikke hatt "sædtapper" på CV'en men det er jo meg. Samtidig er det offtopic. MEN mennesker runker for penger. Min far var donor og han fikk penger for det (ja jeg vet om det). Regner med det fortsatt er slik at en får noen hundringser for å donere. Anonymous poster hash: 48707...2e3 Stakkars deg. Tenk på om du har brødre og søstre du ikke kjenner Anonymous poster hash: d0e38...659
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå