Gjest KrissyHart Skrevet 10. mai 2014 #21 Skrevet 10. mai 2014 jeg fikk nettopp et jane iredale pudder i posten fra blivakker i dag. helt ekte og god service
Gjest KeyserSoze Skrevet 12. mai 2014 #22 Skrevet 12. mai 2014 Jeg har aldri fått falske eller gamle produkter derfra
AnonymBruker Skrevet 12. mai 2014 #23 Skrevet 12. mai 2014 Kommer ikke til å kjøpe noe fra nettbutikkene som HC har avtaler med. Anonymous poster hash: 910fb...f67
fresia Skrevet 13. mai 2014 #24 Skrevet 13. mai 2014 bestilte derfra i helgen så håper virkelig at siden er trygg! sparte i hvertfall masse penger
AnonymBruker Skrevet 13. mai 2014 #25 Skrevet 13. mai 2014 Jeg bestilte et pudder fra MAC fra blivakker.no, og i senere tid kjøpte jeg et i en egen MAC-butikk. Det jeg bestilte fra blivakker hadde noen forskjeller på selve pudder"boksen", så jeg kan godt tenkte meg at det ikke er ekte.. Anonymous poster hash: 2003b...95d
AnonymBruker Skrevet 13. mai 2014 #26 Skrevet 13. mai 2014 Jeg bestilte et pudder fra MAC fra blivakker.no, og i senere tid kjøpte jeg et i en egen MAC-butikk. Det jeg bestilte fra blivakker hadde noen forskjeller på selve pudder"boksen", så jeg kan godt tenkte meg at det ikke er ekte.. Anonymous poster hash: 2003b...95d
AnonymBruker Skrevet 13. mai 2014 #27 Skrevet 13. mai 2014 Jeg bestilte et pudder fra MAC fra blivakker.no, og i senere tid kjøpte jeg et i en egen MAC-butikk. Det jeg bestilte fra blivakker hadde noen forskjeller på selve pudder"boksen", så jeg kan godt tenkte meg at det ikke er ekte.. Anonymous poster hash: 2003b...95d I senere tid ja, "boksen" har endret seg litt på designet. Anonymous poster hash: 06b2a...5fd 1
Veronica29 Skrevet 13. mai 2014 #28 Skrevet 13. mai 2014 Hvordan vet dere at de produktene dere kjøper på nett ikke er falske eller gamle varer??
AnonymBruker Skrevet 14. mai 2014 #29 Skrevet 14. mai 2014 Det høres så sinnsykt ut at samtlige produkter skal ha en kopi... At det sitter noen et sted i verden å putter gift i krukker og flasker som de nesten har klart å kopiere likt som orginalen. Som noen over her skriver; man kan være uheldig med et parti. Det opplevde jeg faktisk hos hudpleieren min. Vet ikke om det var partiet det var noe galt med, men produktet var helt annerledes enn de forrige jeg hadde kjøpt. Opplevd det med en foundation kjøpt på parfymeri også. Måtte krangle meg til en ny, selv med kvittering. Den rant og hadde helt feil konsistens. Det sier seg jo selv at redken etc går ut og advarer mot noe de selv ikke har stålkontroll. Men det betyr ikke at flaskene er falske. I USA får man kjøpt redken i billige kjeder til godt under hundrelappen per flaske. I Norge betaler vi 350+ hos frisøren? Det er høyere marginer på alt i dette lille landet, trolig også til produsenten. Folk gjør seg opp ulike meninger om ulike butikker. Jeg har handlet fra blivakker i mange år uten å få tilsendt noe som kan minne om et produkt med feil. Men så mye som jeg handler derifra skulle det vel bare mangle at det dukker opp et produkt med noen feil. Det skjer med vin på polet også! Og også der kan det byttes. Men; produktene fra parallellimport kan også være et utgått parti, eller parti med dn produksjonsfeil. En produksjonsfeil som likegodt kan være at det ble et skadet hjørne på emballasjen... Det trenger ikke å være et kopiprodukt. Det kan også være et produkt beregnet på f.eks det amerikanske eller asiatiske markedet. Da hender det forpakningen ser litt ulik ut. Det samme ser man jo på f.eks taxfree i ulike verdensdeler. Sunn skepsis skader ikke, men panikk for at det er så uhyre mye falskt der ute virker på meg som man bør lese mer om parallellimport. Og er man bekymret så går man til en frisør/Hudpleier og handler derifra i stedet. Har forøvrig mer tro på at man kan oppleve dårlige produkter der pga omløpshastigheten. Anonymous poster hash: 8035c...3aa
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå