Gå til innhold

Hurtigslankekurer?

Fremhevede innlegg

Skrevet
Wow, jeg tar av meg hatten jeg altså! For alle dere som er så perfekte at dere alltid gjør det som er mest fornuftig og best på alle måter!

Dere hverken drikker eller røyker vel, da?

Jeg er ikke perfekt på noen måte jeg - heldigvis - men jeg har sett et par triste resultater av effektive hurtigslankekurer og det unner jeg hverken deg eller noen andre jeg kjenner... (eller ikke kjenner)

Vil du kjapt ned i vekt er det vel bare å slutte å spise det, så raser det av deg - der har du hurtigkuren din :wink:

(så kan vi snakke sammen etter at du har begynt å spise normalt og lagt på deg det du tok av ganger to..)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Herregud, hvor arrogant gaar det an aa bli?!

Jeg har gaatt ned kjapt i vekt og - wait for it - holdt meg der!! Ja, det gaar an! Jeg spiste folgende: 2 knekkebroed med paalegg til frokost og lunsj og en liten posrsjon vanlig middagsmat. Paa to uker gikk jeg vel ned fire-fem kilo (ja da, noe var helt sikkert vann! Men man merker det da ogsaa - vann fyller ogsaa opp!).

Hvis man vil ha noyaktige oppskrifter aa forholde seg til kan man gaa inn paa sidene til Grete Roede. Der staar det en femdagers hurtigkur man kan bruke.

Lykke til!

Skrevet

Jeg blir litt irritert nå jeg altså.... Hvorfor skal dere begynne å hakke og kalle oss "perfekte", arrogante osv bare fordi vi mener at slik slanking er helt feil??? Hva er vitsen liksom? Det er kalde fakta vi legger frem, at den beste veien for slanking er sakte og forsiktig over lang tid. Max èn kg i uka. Når jeg har drevet med trening og kosthold profesjonelt i så mange år så vet jeg hva jeg snakker om. Jeg vet hva jeg snakker om og gidder ikke å ta imot pepper for det. Beklager.

Gjest Gjesta
Skrevet

For all del - slank deg på hvilken måte du vil for meg - men hvorfor i all verden begynte du ikke å tenke på det noen uker tidligere så du slipper å skulle gå ned så mye på ei uke?

Og forresten - jeg er perfekt ja, det er derfor jeg tillater meg å si meninga mi! :wink:

K

Gjest Anonymous
Skrevet

Ikke for å være frekk, men jeg har en følelse av at mange av dere sliter med vekta og har prøvd alskens slankekurer med det resultat at dere har gått opp igjen etter endt kur.

Virker ihvertfall slik på svarene dere har gitt.

Jeg har mange bekjente som har gått på fedon lindberg osv og gått opp igjen det dobbelte etter endt kur fordi de har gått tilbake til sitt gamle kosthold.

Kanskje litt avsporing dette her men, pytt pytt...

Skrevet
Jeg har mange bekjente som har gått på fedon lindberg osv og gått opp igjen det dobbelte etter endt kur fordi de har gått tilbake til sitt gamle kosthold.

Kan ikke holde meg for å kommentere akkurat det her..

Grunnen til at de har gått opp det dobbelte er fordi de ikke har forstått at fedon lindberg sin diett er en livsstil, ikke en kjapp slankekur.

Skrevet

Denne gir et vekttap på 2-3 kilo på tre dager:

Frokost: 1 kopp kokt vann og en appelsin

lunch: en gulrot og en yoghurt

middag: 1 kopp buljong og så mye grønn salat, agurk, stangselleri... du ønsker. (uten dressing)

kvelds: en appelsin

Går du over på en sunn slankekur/livsstil etter dette går du videre ned. Går du tilbake til gamle synder spretter du raskt opp igjen. Sånn er det med alle kurer. Men denne er god som "flying start", som du nevnte.

Lykke til. :-)

Gjest Fraggel
Skrevet
Denne gir et vekttap på 2-3 kilo på tre dager:

Frokost: 1 kopp kokt vann og en appelsin

lunch: en gulrot og en yoghurt

middag: 1 kopp buljong og så mye grønn salat, agurk, stangselleri... du ønsker. (uten dressing)

kvelds: en appelsin

Går du over på en sunn slankekur/livsstil etter dette går du videre ned. Går du tilbake til gamle synder spretter du raskt opp igjen. Sånn er det med alle kurer. Men denne er god som "flying start", som du nevnte.

Lykke til. :-)

Arrogant og utålelig som jeg er av person, så må jeg få si at jeg håper ikke dere har ansvar for jobb eller andre viktige ting hvor konsentrasjon og årvåkenhet er viktig.

Hvis dere har det: ta dere fri mens dere gjennomfører de sykelige kurene deres!

Skrevet

Arrogant og utålelig som jeg er av person, så må jeg få si at jeg håper ikke dere har ansvar for jobb eller andre viktige ting hvor konsentrasjon og årvåkenhet er viktig.

Hvis dere har det: ta dere fri mens dere gjennomfører de sykelige kurene deres!

Sier ikke at det er sunt. Det er mange år siden, og mye lærdom siden jeg tok denne i bruk.

Men hun spurte og får svar. Så får det være opp til temastarter om hun vil prøve dette.

Hva du mener om dette har hun faktisk ikke spurt om :-)

Gjest Fraggel
Skrevet

Det var ingen kritikk til de som har forstått at dette ikke er bra, men til de som ikke har det.

Jeg er klar over at hun ikke har spurt om det, men når folk har tenkt på direkte farlige forsøk som dette her, så tillater jeg meg selv å si i fra.

Om hun ikke ønsker å ta det til seg, så er det jo selvsagt helt opp til henne.

Gjest Estrela
Skrevet

Lurer på om de samme personene som bruker sånne hurtigslankekurer også fyller mindre bensin på bilen når de vil at den skal yte mer?

Gjest Morild
Skrevet

Er det noen som har nevnt trening her?

Hvis du er i nogelunde god form, ville jeg gått på forbrenningsfremmende timer på helsestudio. Er du ikke medlem, ta gratis prøvetimer overalt i byen.

:)

Spis max 1500 kalorier om dag, kombinert med hard trening går du ned et par kilo på en uke.

Lykke til.

Gjest Rally Marte
Skrevet
Lurer på om de samme personene som bruker sånne hurtigslankekurer også fyller mindre bensin på bilen når de vil at den skal yte mer?

Hvis jeg fyller full tank på bilen, får jeg flere hk da eller???

*Kjører i full fart til nærmeste bensinstasjon for å fylle*

:hoho::hoho::hoho:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...