Gjest Anonymous Skrevet 12. juni 2004 #1 Del Skrevet 12. juni 2004 Vet at det ikke er veien å gå, men skulle likevel gått ned noen kilo og har bare en uke på meg! Noen som vet av noen hurtigkurer jeg kan ta på så kort tid? Kan jo alltids spise minst mulig, men det er så greit å ha noe å forholde seg til. Jeg kjenner til rikshospitalets, både den på tretten dager og den på tre, men i de er det så mye mat jeg ikke klarer å spise, så det er helt håpløst. Noen som vet av noen andre? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Fraggel Skrevet 12. juni 2004 #2 Del Skrevet 12. juni 2004 Tror ikke du kommer noen vei med dette her inne ... Det går an å gå ned en del på kort tid, men det er ikke å anbefale, og er ikke varig. Usunt og ineffektivt på sikt, altså. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjesta Skrevet 12. juni 2004 #3 Del Skrevet 12. juni 2004 Kan jeg spørre hvorfor du skal gå ned "noen kilo" på bare en uke? For det er det ingen fornuft i, etter det jeg kan forstå... K Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 12. juni 2004 #4 Del Skrevet 12. juni 2004 Jeg vet selvfølgelig at det ikke er sunt, men jeg tror heller ikke det er så veldig skadelig for et ellers stort sett sunt menneske å gjøre det, hvis det gjør at en føler seg litt mer vel og dermed blir inspirert til å leve sunnere! Så jeg spør fortsatt om det er noen som har tips om hurtigkurer! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Fraggel Skrevet 12. juni 2004 #5 Del Skrevet 12. juni 2004 Jeg kan ikke helt se hvordan det å slanke seg feil kan bidra til sunn inspirasjon, men jeg ser du ikke vil høre på fornuft (fornuft i følge meg ja). Det er vel ikke så vanskelig å forstå hvordan man kan gå ned i vekt på en usunn måte? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjesta Skrevet 12. juni 2004 #6 Del Skrevet 12. juni 2004 Jeg har hørt om en ananas-kur, men vet ikke hvor mye man kan gå ned på den i løpet av ei uke... Det innebærer rett og slett å bare spise og drikke ananas... K Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 12. juni 2004 #7 Del Skrevet 12. juni 2004 spis 1200 kalorier daglig fordelt på 5 måltider - drikk 2 -3 liter vann. Du mister gjerne 2 til 3 kilo, men det er uansett mest vann - og det kommer tilbake hvis du slutter å slanke deg uken etter. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
missfidget Skrevet 13. juni 2004 #8 Del Skrevet 13. juni 2004 Det er absolutt ikke sunt og det kan være skadelig til kroppen. Men om du absolutt må da anbefale jeg at du spise bare frukt,gronnsaker,vann, og suppe og gå tur en time hverdag. Brød, brus/søtsaker, vin/alkohol, pasta,poteter osv skal du unngår. Det er bare min mening, jeg er ikke lege og det er bare meg selv som har prøvd dette, og det er ikke gøy! :-( Jeg tror ikke de som er rundt deg skal setter verken høyere eller mindre pris på deg hvis du er 5-10 kg mindre vet du! Håper det går bra! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest 1111 Skrevet 13. juni 2004 #9 Del Skrevet 13. juni 2004 Slettet - leste visst ikke godt nok før jeg svarte Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
strangeways Skrevet 13. juni 2004 #10 Del Skrevet 13. juni 2004 Jeg blir så oppgitt når folk spør om råd og blir belært av besserwissere!:-? Hva er det som er galt at med at hun vil ned noen kilo til en bestemt dato? Kanskje hun skal i selskap og vil at penkjolen vil sitte bedre? Eller kanskje hun skal i bryllup - eller gifte seg selv? Etter hva jeg har lest her på kg er det helt normalt og ikke minst akseptert at selv normalvektige jenter går ned noen kilo ekstra for å komme inn i en smal brudekjole. Som hun selv sier, det er ikke skadelig for en ellers sunn person å gjøre dette. Prøv Cambridge-kuren, smaker ok og virker som f... Og Mylian, hun har selv forklart hva poenget er utover det å komme ned noen kilo til en bestemt dato, nemlig en "flying start" som kan inspirere henne til å leve sunnere! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 13. juni 2004 #11 Del Skrevet 13. juni 2004 Takk strangeways! Må litt av hvor kjappe folk er med å ta frem pekefingeren! Som med alle andre ting er det ikke alltid man velger den mest fornuftige løsningen. Eller dere andre gjør kanskje det? Ikke vet jeg. Jeg skal i bryllup på lørdag og det hadde vært godt å følt seg litt mer vel i kjolen jeg skal ha på. Og så får jeg som sagt kanskje et lite puff for å leve litt sunnere også. Og jeg tror neppe jeg kommer til å ta skade, men takker for omtanken! :-) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Ethereal Skrevet 13. juni 2004 #12 Del Skrevet 13. juni 2004 Hvorfor spør du, når du allerede har bestemt deg for svaret? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
strangeways Skrevet 13. juni 2004 #13 Del Skrevet 13. juni 2004 Hvorfor spør du, når du allerede har bestemt deg for svaret? Vet ikke om du har lest hovedinnlegget, men hun spør altså ikke om hvorvidt hurtigslankekurer er bra eller om hun skal prøve en, hun spør om noen kan tipse henne om en konkret kur som fungerer! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 13. juni 2004 #14 Del Skrevet 13. juni 2004 Riktig! Jeg spurte etter hurtigslankekurer! Kan være lurt å lese hovedinnlegget før man svarer! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjesta Skrevet 13. juni 2004 #15 Del Skrevet 13. juni 2004 Pekefingeren min sitter løst i dag, så da kommenterer jeg litt til - hvis du skal i bryllup (som du sikkert har visst om en stund) og vil at kjolen skal sitte finere, så hadde det kanskje vært en ide å starte litt tidligere enn 1 uke før... Men, men...skal ikke blande meg mer... K Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ylajali Skrevet 13. juni 2004 #16 Del Skrevet 13. juni 2004 Fant en fastekur på ti dager i et blad, men det er ganske mye styr med den. Går fint an å gjøre det, for å få en flying start, men da må man fortsette med et sunt kosthold og trening. Dessuten er ikke en fastekur så dumt for å få renska opp litt innvendig. Mener nå jeg da Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pusen Skrevet 14. juni 2004 #17 Del Skrevet 14. juni 2004 Mitt spm er herved hvorfor i alle dager du har ventet til det er bare èn uke igjen?? Dette kunne du ha gjort på en sunn måte lang tid i forveien, og da er det også mest sannsynlig at du holder den vekten du evnt. går ned til. Jeg er treningsinstruktør og vet hva jeg snakker om! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Suzy Skrevet 14. juni 2004 #18 Del Skrevet 14. juni 2004 Jeg blir så oppgitt når folk spør om råd og blir belært av besserwissere!:-? Hva er det som er galt at med at hun vil ned noen kilo til en bestemt dato? Kanskje hun skal i selskap og vil at penkjolen vil sitte bedre? Eller kanskje hun skal i bryllup - eller gifte seg selv? Etter hva jeg har lest her på kg er det helt normalt og ikke minst akseptert at selv normalvektige jenter går ned noen kilo ekstra for å komme inn i en smal brudekjole. Som hun selv sier, det er ikke skadelig for en ellers sunn person å gjøre dette. Prøv Cambridge-kuren, smaker ok og virker som f... Jeg vil si at det gale er at man vanligvis vet et man skal gifte seg ei stund i forvien (man vet det gjerne om man skal pynte seg til et bryllup også) og da er det vel uansett muligheter til å slanke seg langsomt og over tid enn å plutselig måtte gå ned... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Hovedinnlegger Skrevet 14. juni 2004 #19 Del Skrevet 14. juni 2004 Wow, jeg tar av meg hatten jeg altså! For alle dere som er så perfekte at dere alltid gjør det som er mest fornuftig og best på alle måter! Dere hverken drikker eller røyker vel, da? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pusen Skrevet 15. juni 2004 #20 Del Skrevet 15. juni 2004 Det har ikke med perfeksjon å gjøre for ingen er perfekte. Det er bare normalt gangsyn. Skippertaksmetoden hjelper sjelden/aldri, og hvis det gjør det så får det som oftest konsekvenser. Jeg synes at folk som klager med en gang på det feks jeg sier, skal slutte å syte. Har jeg ikke rett kanskje? Til slutt; jeg røyker litt daglig og jeg drikker av og til. Så det så! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå