Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Eks kjæresten min, som jeg har en sønn sammen med, var utro mot meg mens vi var sammen og gjorde en annen kvinne gravid. Nå har han nettopp blitt far og vi har begynt å ligge sammen igjen. Jeg er ikke interessert i et forhold med han utover dette. Vi har enormt god sex. Klarer bare ikke la være. Og for å være 100% ærlig, jeg vet dette er utrolig stygt av meg, fordi jeg vet hvordan det er å være på den andre siden, men jeg elsker å være den "andre kvinnen".

Han var utrolig mye utro mot meg mens vi var sammen. Denne kvinnen han har fått barn med bør jo forstå at han kommer til å være utro mot henne når han var i et forhold da hun ble gravid. Jeg vet jo at det er galt av meg å ligge med han, men har bare ikke nok selvkontroll. Jeg er jo ikke noe bedre en han var nå vi var sammen, selvom jeg aldri har vært utro mot noen da.

Han var ekstremt kontrollerende og manipulerende når vi var sammen, så det har resultert i at jeg ikke har noen venner, fordi ingen var bra nok for han. Ikke en eneste en. Han er i grunn den eneste voksen kontakten (men så han jo lite voksen da ;) jeg har, så jeg tror det spiller veldig mye inn i at jeg ikke klarer å gi helt slipp.

Jeg vil absolutt ikke bli sammen med han igjen, det er deilig å være "fri" etter flere år i fangenskap. Om jeg kan kalle det det. Vet ikke hvor jeg vil med dette, men må bare lufte litt tanker. Som sagt har jeg ingen å prate med.. Beklager visst dette innlegget var litt uforståelig og rotete..

Anonymous poster hash: 0734a...585
  • Liker 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hvis forholdet var et fangenskap, så tror jeg du lurer deg selv mest ved å innlate deg med ham igjen. Du bør skaffe deg avstand, og gå videre i livet, få deg venner og et normalt liv.

• Liker 10
Skrevet

Hvis det er sånn du ønsker å være, kjør på.

• Liker 2
Skrevet

Herregud...

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Og hvor tok selvrespekten veien....?

Anonymous poster hash: a38f2...d23
  • Liker 5
Skrevet

Er det mulig? Herregud..

• Liker 3
Skrevet (endret)

Jeg vil absolutt ikke bli sammen med han igjen, det er deilig å være "fri" etter flere år i fangenskap. Om jeg kan kalle det det. Vet ikke hvor jeg vil med dette, men må bare lufte litt tanker. Som sagt har jeg ingen å prate med.. Beklager visst dette innlegget var litt uforståelig og rotete..

Dersom du elsker å ligge med han, så er du alt annet enn fri. Da er du blind og fanget. Hva skjer når han plutselig begynner å pule på noen andre?

Og er dette er forbilde du vil være for sønnen deres?

Endret av skyflakes
  • Liker 6
Gjest Jørild
Skrevet

Du høres ut som du er i nettet hans enda. Han spiller både deg og den nye kjæresten. Hadde jeg vært deg ville jeg tatt avstand før jeg bare var en dukke han gjør som han vil med.

• Liker 5
Gjest New_Girl
Skrevet

For noen fantastiske forbilder dere er for barna deres...

Dette er bare feil, feil, feil. Og det vet du.

• Liker 3
Skrevet

Sjelden jeg sier dette, men skjerp deg, kvinne! Vær et bedre forbilde for sønnen din enn dette!

• Liker 5
AnonymBruker
Skrevet

Sånn rent bortsett fra at du burde fortelle damen hans om det slik at hun vet hvilken fyr hun er sammen med (og for at du skal få en payback) så skjønner du vel selv at denne mannen er en dust? Atter en gang kjører han i pose og sekk. Helt ærlig synes jeg ikke du er det spor bedre enn hun han var utro med i utgangspunktet. Ungen din burde bety mere for deg enn sex med han. Hold igjen den slappe trusestrikken og få deg litt selvrespekt i stede.

Anonymous poster hash: 80a08...79a
  • Liker 4
Skrevet

Kan ikke skjønne at du gidder "å gi" sex til en person som var utro mot deg, og som i tillgegg dumpet deg for en annen kvinnen.

Totalt mangel på selvrespekt.

Vet ikke hva jeg skal si engang. Men du burde "dumpe" han, og fortelle den nye damen hva han holder på med. Det der er jo bare elendig oppførsel fra han sin side, og den nye kjæresten bør få vite hva slags far barnet hennes har.

Sånn jeg ser det er det ikke du som gjør noe galt her, overfor andre enn deg selv. Ærlig talt - ligge med han som bedro og forlot deg? Jeg har ikke ord.

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Dersom du elsker å ligge med han, så er du alt annet enn fri. Da er du blind og fanget. Hva skjer når han plutselig begynner å pule på noen andre?

Og er dette er forbilde du vil være for sønnen deres?

Jeg er ikke noe dårlig forbilde for sønnen min pga dette. Jeg vet det er galt, men det gjør meg ikke til en dårlig mor. Han vet ikke noe om det, han er fortsatt veldig liten. Og dette er jo ikke noe jeg har tenkt å holde på med i flere år. Han ligger jo med noen andre, han bor jo med kjæresten sin og det nyfødte barnet. Syns ikke dette er så greit selv. Vet ikke hvordan jeg skal komme meg vekk.

For noen fantastiske forbilder dere er for barna deres...

Dette er bare feil, feil, feil. Og det vet du.

Ja, det er galt, men er ikke en dårlig mor av den grunn.

Sjelden jeg sier dette, men skjerp deg, kvinne! Vær et bedre forbilde for sønnen din enn dette!

Jeg vet det er galt. Jeg vil ikke sønnen min skal tro det er OK å være sånn når han blir eldre, men nå er han fortsatt veldig liten, og dette er ikke noe som påvirker han på noen måte. Syns som sagt ikke dette er noe greit selv.

AnonymBruker
Skrevet

Sånn rent bortsett fra at du burde fortelle damen hans om det slik at hun vet hvilken fyr hun er sammen med (og for at du skal få en payback) så skjønner du vel selv at denne mannen er en dust? Atter en gang kjører han i pose og sekk. Helt ærlig synes jeg ikke du er det spor bedre enn hun han var utro med i utgangspunktet. Ungen din burde bety mere for deg enn sex med han. Hold igjen den slappe trusestrikken og få deg litt selvrespekt i stede.

Anonymous poster hash: 80a08...79a

Vet at jeg ikke er noe bedre enn henne. Det skriver jeg også i HI.

Selvfølgelig betyr sønnen min mer enn sex med han? Jeg er absolutt ingen dårlig mor. Det vet jeg godt selv. Og jeg vet at dette er helt galt og idiotisk.

AnonymBruker
Skrevet

Kan ikke skjønne at du gidder "å gi" sex til en person som var utro mot deg, og som i tillgegg dumpet deg for en annen kvinnen.

Totalt mangel på selvrespekt.

Vet ikke hva jeg skal si engang. Men du burde "dumpe" han, og fortelle den nye damen hva han holder på med. Det der er jo bare elendig oppførsel fra han sin side, og den nye kjæresten bør få vite hva slags far barnet hennes har.

Sånn jeg ser det er det ikke du som gjør noe galt her, overfor andre enn deg selv. Ærlig talt - ligge med han som bedro og forlot deg? Jeg har ikke ord.

Jeg vet det er tragisk. Føler meg som en skikkelig idiot. Jeg v e t det er galt og dumt av meg, mot meg selv og mot henne, og ikke minst mot barna. Vet virkelig ikke hvordan jeg skal komme meg ut av dette. Han gjør det utrolig vanskelig for meg.

AnonymBruker
Skrevet

Du høres ut som du er i nettet hans enda. Han spiller både deg og den nye kjæresten. Hadde jeg vært deg ville jeg tatt avstand før jeg bare var en dukke han gjør som han vil med.

Føler at jeg allerede er det.. Vet ikke hva jeg skal gjøre..

Skrevet

Jeg er ikke noe dårlig forbilde for sønnen min pga dette. Jeg vet det er galt, men det gjør meg ikke til en dårlig mor. Han vet ikke noe om det, han er fortsatt veldig liten. Og dette er jo ikke noe jeg har tenkt å holde på med i flere år. Han ligger jo med noen andre, han bor jo med kjæresten sin og det nyfødte barnet. Syns ikke dette er så greit selv. Vet ikke hvordan jeg skal komme meg vekk.

Ja, det er galt, men er ikke en dårlig mor av den grunn.

Jeg vet det er galt. Jeg vil ikke sønnen min skal tro det er OK å være sånn når han blir eldre, men nå er han fortsatt veldig liten, og dette er ikke noe som påvirker han på noen måte. Syns som sagt ikke dette er noe greit selv.

Tydeligvis vet du vet det er galt. Så hvorfor gjør du dette, med mindre du er hodestups forelska i han?

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Jeg driter litt i om det er "galt" av deg å ligge med han, men det er jo han som ikke fortjener å få sex av deg. Det er han som fortjener straff, og da bør du ikke ligge med han... Å avslutte ting med han og heller fortelle damen hva som foregår ville straffe han!

Anonymous poster hash: ecb1f...336
  • Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Tydeligvis vet du vet det er galt. Så hvorfor gjør du dette, med mindre du er hodestups forelska i han?

Vet ikke. Er ikke forelsket i han. Han har vært så utrolig stygg opp gjennom årene. Jeg har bare ingen andre. Det er vanskelig. Det er ikke noe gøy å ikke ha en eneste person man kan ringe eller sende melding til hvis man er litt nedfor en kveld. Det er ingen som vet han var utro, eller har fått et barn til. Har ingen å fortelle det til. Er så alene med alt som har skjedd og skjer at jeg tror det er en av grunnene til at jeg ikke klarer å gi slipp.

AnonymBruker
Skrevet

Dette må du komme deg ut av umiddelbart. Få hjelp om du ikke klarer det selv.

Sånn som det er nå så hjelper du jo idioten å leve drømmelivet - med en dame å pule på i annethvert hus. Du belønner idiotoppførselen hans ved å gi ham det han vil ha. Plukk opp restene av selvrespekten din og få videre - han fortjener deg ikke.

Og dette er en far som skal være forbilde for minst to unger...tragisk. Flere blir det vel etterhvert.

Anonymous poster hash: 9abdc...85b

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...