AnonymBruker Skrevet 8. mai 2014 #1 Skrevet 8. mai 2014 Russen her har en megafest i dag. Festen er et lite stykke unna, men jeg kan love dere at det ikke er noe problem å høre musikken helt hit. (de er hele 2 fjell bortenfor meg) Er det slik at man i utgangspunktet kan ringe til politiet og dermed få dem til å roe seg? Jeg skal ikke ringe til politiet, jeg er bare litt undrende over at de kan holde på til kl 12 uforstyrret med så høy musikk. (Det er torsdag og folk må jobbe i morgen) Anonymous poster hash: 1d757...9e2
AnonymBruker Skrevet 8. mai 2014 #2 Skrevet 8. mai 2014 Du kan ringe politiet, men det kan hende at de ikke stenger av festen ettersom russen samlet på ett sted lager mye mindre jobb for dem enn om alle 2000 stykker skal rave rundt i nabolagene i små gjenger. Hold ut, bare 1 uke igjen Anonymous poster hash: d4e13...72c 1
AnonymBruker Skrevet 8. mai 2014 #3 Skrevet 8. mai 2014 Ts her; Null stress for meg, jeg kan lukke vinduet. Så jeg skal ikke ringe til politiet. Kan tenke meg til at det ikke er like lett for nærmeste naboer som bor 3 meter unna. Anonymous poster hash: 1d757...9e2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå