Gå til innhold

Hva trener/har du trent?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg tenker ikke på treningssenter og gruppetimer som spinning, aerobic osv. Jeg tenker på alt fra ulike dansestiler til boxing feks.

Vil gjerne høre litt om de ulike treningene og hvordan de er. Hvilke deler av kroppen trenes mest? Er det lett å se resultat? Er det for nybegynner? osv!

Anonymous poster hash: 2f655...c8c
Videoannonse
Annonse
Gjest alegria
Skrevet (endret)

Har trent håndball i 8 år, og Thaiboxing/MMA. Håndball er en fantastisk lagsport, og jeg elsket det. Pga en skade kan jeg ikke spille nå, men skal starte så fort det blir bra igjen. Det er virkelig livet. MMA/thai er rågøy, og en skikkelig hard sport. Mange jenter som også prøver seg fortiden.

Edit:

Begge deler trener hele kroppen min veldig godt ihvertfall ;)

Endret av alegria
Skrevet

Har trent håndball i 10 år, sluttet da det ikke var gøy lenger. Fantastisk god trening, og går fint for nybegynnere også om du finner et lag som tar inn det.

Nå trener jeg hard styrke og intervaltrening. Det programmen jeg går på nå er ikke for nybegynnere, men finnes mye gratis på nett man kan bruke i begynnelsen :) Helt fantastisk trening, har gått sykt mye ned i vekt ved hjelp av dette (40kg) og har nå synelige musnker på armer, rygg og lår :)

Gjest Belle Gunnes
Skrevet

Tae Kwon Do da jeg var yngre. Lærte meg å presse meg. Spesielt streching. Fikk også en fin kontroll på kroppen og ble generelt sterkere.

Sykling. Off-road. Før det ble populært så vi ikke ødela skogen og ikke irriterte folk. Fikk god kondis.

Klatring. Ble generelt veldig sterk i hele kroppen. Spesielt mage, rygg og rumpe ble mye brukt. Veldig fint for kroppskontroll, flyt og smidighet. Morsomste jeg har trent. Eller trent og trent - man leker seg i form.

Ridning. Mange sier det ikke er trening. De kan ikke ri. Det er krevende fysisk men man bygger ikke mye muskler.

Yoga. For en genial måte å holde kroppen frisk og sunn på. Yoga er bra for styrke, mobilitet og bevisstgjøre kroppen.

Trener mest styrke nå.

AnonymBruker
Skrevet

Kampsport:) Her trener du alt! Utholdenhet, styrke, kordinasjon, bevegelighet(blir myk), trener sinnet, disiplin, kroppskontroll osv. Men kommer vel litt an på typen kampssport, selv drev jeg med karate. Var kjempefornøyd, godt miljø i klubben, sosialt, du får selvtillitt og mestringsfølelse... Passer fint for nybegynnere(var helt utrent da jeg starta), men regn med å bli noe mørbanka etter de første gangene:P

...

Scratch that. Regn med å bli mørbanka hver gang :fnise:

Anonymous poster hash: b3b19...ed2
  • Liker 1
Gjest Evans
Skrevet (endret)

Jeg har spilt ishockey i mange år. Utrolig gøy!

Har vært med crossfit/sirkeltrening og det er veldig gøy - og veldig slitsomt.

Har prøvd meg på taekwondo, men det var ikke noe for meg.

Nå trener jeg styrke og løping. Leker litt med tanken om rugby :)

Endret av Evans

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...