Gjest gloria Skrevet 12. juni 2004 #1 Skrevet 12. juni 2004 Tenkte at siden det har blitt startet en ny tråd om "dagens beste kommentar", så kunne jeg oppfordre alle her inne til å legge ut om en flause eller to
Isiselin Skrevet 12. juni 2004 #2 Skrevet 12. juni 2004 Dette er min aller flaueste opplevelse. Kanskje hadde jeg ikke blitt like flau nå lenger, men da det skjedde trodde jeg at jeg skulle dø på flekken. Jeg hadde akkurat blitt sammen med min kjære (Jeg var 16) og var på besøk til ham en helg. Jeg bodde i en annen by da. Han var på fotballtrening og var forsinket hjem. Jeg satt og ventet og begynte å bli redd for ham. Da det hadde gått en time lenger enn han hadde sagt begynte jeg virkelig å bli på tuppa og da telefonen ringte ble jeg fryktelig glad. "Hallo", sa kjæresten min. "Hei, kjæresten min!", sa jeg. "Endelig ringer du. Jeg har lengtet sånn etter deg!", fortsatte jeg. Det ble helt stille i andre enden av telefonen... "Eh...dette er ******...", sa kjærestens far...en meget streng mann som jeg kun hadde møtt en gang. :oops: :oops: :oops: :oops: Trodde rett og slett jeg skulle dø da og for ikke å snakke om da jeg skulle hjem på besøk til dem to helger etterpå! *grem-grem-grem* PS: Til mitt forsvar er min kjære og hans far veldig like i stemmen.... :oops:
Gjest 1111 Skrevet 13. juni 2004 #4 Skrevet 13. juni 2004 Jeg hadde nettopp vært i utlandet og med hjem derfra hadde jeg kjøpt med meg en sånn leke-greie som de solgte i gatene; ballonger fylt med potetmel, pyntet med knapper til øyne og garn til hår, som du kan forme og strekke så mye du vil (trodde jeg da..) Så sto jeg der på flyplassen når jeg var kommet hjem, ventet på bagasjen og dreiv og strakk denne leke-tingen. plutselig sprakk den og gulvet var dekket av potetmel. flau som jeg var kom jeg meg fortest mulig bort fra den lille haugen potetmel. Ikke lenge etter kom det en vaskedame bort og stoppet der jeg hadde hatt det lille uhellet mitt. hun så veldig skeptisk ut før hun forsvant. fem minutter senere kom to politimenn og en narkotika-hund, hunden snuste på potetmelet og politimannen smakte på "det hvite pulveret".. :oops: gjett om jeg kom meg bort derfra fortest mulig! Noe så flaut... ikke bare sølte jeg potetmel utover flyplassen, men de måtte til og med ta med seg narkotikahunden
Sarabi Skrevet 2. juli 2004 #9 Skrevet 2. juli 2004 Hehehehehehe... Jeg har sikkert gjort noen flauser, men jeg husker de ikke
Suzy Skrevet 2. juli 2004 #10 Skrevet 2. juli 2004 En av mine bedre var da jeg jobba i radio og skulle lese nyheter klokka ni. På det tidspunktet var alle de andre i redaksjonen i morgenmøte for å planlegge dagen så jeg forberedte meg helt alene, skrev ut sakene jeg skulle lese opp og spaserte rolig inn i studio. Kjørte jingel på slaget og leste første melding, bladde om og der var jammen den samme meldinga en gang til - begynte på den av gammel vane, men oppdaget feilen, tok meg elegant inn og bladde om til neste - Ooops! samme melding igjen... Nå begynte panikken å stige.. Jeg hadde tatt med meg bunken med kasserte meldinger - ikke den ferske bunken!! :o Tilslutt fant jeg ei melding til i bunken som jeg ikke hadde lest, resiterte ei melding etter hukommelsen og utannonserte - for så å stå der i et minutt i komplett stillhet... Aldri har et minutt vært lenger... Jeg snek meg ut av studio, lykkelig fordi ingen (unntatt de 20.000 som hørte på radioen) hadde hørt tabba mi da jeg hørte noen som lo... En av teknikerne satt i ete lite studio ved siden av og hadde hørt det hele og han holdt på å le seg ihjel :oops: ..jeg var bare litt flau... :oops:
Fru Fomle Skrevet 2. juli 2004 #11 Skrevet 2. juli 2004 Her var det mye morsomt ja. Har gjort utrolig mye dumt i min tid, men den jeg husker best er vel en episode fra avslutningen på høyskolen da jeg var ferdig med utdanningen min. Jeg skulle si noen ord, og hadde ikke forberdet noe særlig på forhånd.. Så klarte jeg å prestere og si at jeg hadde hatt noen fine år her i XXXX, som var navnet på byen jeg studerte i FØR jeg flyttet der jeg var da. Hele salen holdt på å knekke seg av latter. :oops: Men jeg lærte iallefall at det lønner seg å være forberedt når man skal snakke offentlig.
Gjest gjest1 Skrevet 2. juli 2004 #12 Skrevet 2. juli 2004 Satt på cafe i dag, også så jeg en søt liten bofs som var krøllet sammen i en ball på bakken. Så sa jeg til min venninne: Hva er det for en feit liten bolle? Synd jeg ikke så eieren; En overvektig dame med et meget stygt blikk, så jeg måtte bare løpe. Hadde jeg sagt "unnskyld jeg mente hunden din", hadde jeg jo uansett siktet til at hun var tykk!
Gjest yup Skrevet 3. juli 2004 #14 Skrevet 3. juli 2004 flaueste og flaueste.. Syns det kan være meget flaut når lille junior står i 100% giv akt uten at jeg selv vil... hender det skjer når jeg leser enkelte SMSer jeg mottar Og har man en treningsbukse på seg gjør det bare saken enda værre... :oops:
Alterna Skrevet 3. juli 2004 #15 Skrevet 3. juli 2004 Satt på cafe i dag, også så jeg en søt liten bofs som var krøllet sammen i en ball på bakken. Så sa jeg til min venninne: Hva er det for en feit liten bolle? Synd jeg ikke så eieren; En overvektig dame med et meget stygt blikk, så jeg måtte bare løpe. Hadde jeg sagt "unnskyld jeg mente hunden din", hadde jeg jo uansett siktet til at hun var tykk!
Gjest Lilleulv Skrevet 12. juli 2004 #18 Skrevet 12. juli 2004 Jeg hadde nettopp vært i utlandet og med hjem derfra hadde jeg kjøpt med meg en sånn leke-greie som de solgte i gatene; ballonger fylt med potetmel, pyntet med knapper til øyne og garn til hår, som du kan forme og strekke så mye du vil (trodde jeg da..) Så sto jeg der på flyplassen når jeg var kommet hjem, ventet på bagasjen og dreiv og strakk denne leke-tingen. plutselig sprakk den og gulvet var dekket av potetmel. flau som jeg var kom jeg meg fortest mulig bort fra den lille haugen potetmel. Ikke lenge etter kom det en vaskedame bort og stoppet der jeg hadde hatt det lille uhellet mitt. hun så veldig skeptisk ut før hun forsvant. fem minutter senere kom to politimenn og en narkotika-hund, hunden snuste på potetmelet og politimannen smakte på "det hvite pulveret".. :oops: gjett om jeg kom meg bort derfra fortest mulig! Noe så flaut... ikke bare sølte jeg potetmel utover flyplassen, men de måtte til og med ta med seg narkotikahunden utrolig bra. det der skulle jeg likt å sett :D
Rakel Skrevet 13. juli 2004 #19 Skrevet 13. juli 2004 Skulle reise til Chile. Gikk inn og forberedte meg på over 20 timers flytur. La merke til en pen gutt foran meg med hestehale. Like etter take-off måtte jeg veldig på do. Dro ned buksa i full fart, men kom plutselig på å ta på beskyttelse på setet. (Det var selvfølgelig veldig trangt, og stress med alle bevegelser du gjør) Snudde meg med buksa på knærne og bøyde meg over toalettet for å ta på, da jeg plutselig hørte at døren åpnet seg. Ble raskt lukket igjen før jeg fikk snudd meg. Det var grusomt. Tenkte på hva personen hadde sett, og sjokket over ei rumpe/skritt rett i fjeset når han/hun åpnet døren. Rommene er jo så små, og jeg var nesten nær døren når jeg bøyde meg ned. Jeg turte nesten ikke gå ut av toalettet, men måtte jo, og tok på en "her er alt OK"-mine, før jeg strenet ut som ingen ting. Spurte datteren min hvem som hadde gått på do der jeg var, og jo.....hun kunne fortelle meg at det var han med hestehalen som satt rett foran meg! og skulle gjøre det de neste 20 timene. :hår: :oops:
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå