Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei folkens!

Nå har det seg slik at porene i huden min veldig fort blir tette, som igjen gir meg kviser/hudormer som en følge av det. Renser gjerne ansiktet morgen, ettermiddag og kveld, da jeg føler at huden blir mye bedre om jeg fjerner det her flotte glinsende laget som legger seg på huden utover dagen. Sminken min gjør ikke saken bedre, men så har det seg også slik at jeg føler meg mer vel med sminke og ønsker å fortsette med det. Bruker å sminke huden til jeg i det minste har fått litt fin farge i ansiktet i løpet av sommeren.

Er det kanskje noen som har det samme problemet, og kan anbefale meg noen renseprodukter og, ikke minst, hudsminke? Har vært hos hudpleier noen få ganger, og de sier at jeg har en kombinasjonshud som er fuktfattig. Ble anbefalt å bruke Matis sin fuktighetskrem Vitality. Denne brukte jeg daglig i 2 mnd, ble tom i påsken, men huden ble mye bedre når jeg ikke brukte noe fuktighetskrem i det hele tatt. Kjipt når man har et trangt budsjett. I denne produktjungelen tar jeg gjerne i mot gode råd! Er det feks noen ingredienser jeg bør se etter som bidrar til å tette porene? Som sagt, typisk komobinasjonshud med fet T-sone og de hyggelige hudormene. Håper dere har noen gode råd!

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Jeg fikk veldig lett tette porer før, men syns det har blitt mye bedre etter at jeg sluttet å bruke fuktighetskremer med mineraloljer i...

Anonymous poster hash: 08692...422
Skrevet

MD formulations rensen kan jeg anbefale, den forebygger pga at den inneholder glykolsyre.

Skrevet

Over-rensing er ikke bra, det kan få huden til å reagere med å produsere mer oljer. Hold deg til rens morgen og kveld + skrubb 1-2 ganger i uka.

Skrevet

Jeg fikk mye finere hud etter at jeg begynte å bruke mineralpudder isteden for foundation OG pudder oppå etterpå :))

Skrevet

For meg har 'dark angels'ansiktsskrubb fra Lush virkelig gjort susen. Virkelig et produkt jeg er takknemmelig for at jeg har funnet. Jeg bruker den 3-4 ganger i uken. Helt naturlige ingredienser og ikke minst en fin pris. Ellers har jeg vært fornøyd med the body shop sin ansiktskrem i serien aloe vera :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...