Gå til innhold

post et bilde av en Knullbar kuk:)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Når 15cm holder i massevis.....kanskje poste et bilde av min :P :D

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Gjør det! ;)

Anonymous poster hash: dd96f...c0c

AnonymBruker
Skrevet

Ja, post bilde! :D

Anonymous poster hash: 7f5d6...bc0

AnonymBruker
Skrevet

Faen ass. Kan ikke dere som legger ut bilder gjøre det gjennom en lenke istedet for bildet direkte?? For oss som leser forum på offentlige biblioteksmaskiner eller på nettbrett på bussen så er det ikke alltid stas å få en ståpikk opp i ansiktet når sidemannens øyne sveiper innom.

Anonymous poster hash: e8561...faa
  • Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Faen ass. Kan ikke dere som legger ut bilder gjøre det gjennom en lenke istedet for bildet direkte?? For oss som leser forum på offentlige biblioteksmaskiner eller på nettbrett på bussen så er det ikke alltid stas å få en ståpikk opp i ansiktet når sidemannens øyne sveiper innom.

Hahaha! :fnise:

Anonymous poster hash: ff32a...db2

Gjest TheRighteous
Skrevet

Du burde kanskje ikke lese "post et bilde av en knullbar kuk" mens du sitter på biblioteket :fnise:

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Du burde kanskje ikke lese "post et bilde av en knullbar kuk" mens du sitter på biblioteket :fnise:

Sant nok :P, men likevel...Iblant er det moro nok å lese kommentarene rundt det, men trenger ikke akkurat å se materialet, og de fleste poster jo i form av lenker eller bare skriver kommentarer.

Skrevet

Ønsker fra anonyme driter jeg i!

Skrevet

Ønsker fra anonyme driter jeg i!

Ok. Legg ut bilde! :)

Sånn, fornøyd? :P

Gjest HarryDotter
Skrevet

Ok. Legg ut bilde! :)

Sånn, fornøyd? :P

HAHAHAHA! Der tok du brodden av den ;) Ingen unnskyldning for han nå :hoho:

Skrevet

Haha! For et styr :-)

Jeg må jo si at jeg er meget glad for at jeg ikke er et monster på 30cm, men jeg har vel aldri skuffet noen med størrelsen min før, så det er jo noe nytt :fnise: Og ikke tro at jeg blir lei meg eller noe sånn pga kommentarene til noen av guttene her. Det jeg ønsker mest av alt er å ha en knullbar kuk :wink:

Til dere som enda ikke har sett og fortsatt er veldig nysgjerrig, så er det lov å ta kontakt på PM :tronderbart:

Skrevet

Hvor mange meldinger fra jenter har du fått Konghung som vil møtes?

Skrevet

Hvor mange meldinger fra jenter har du fått Konghung som vil møtes?

Never kiss and tell! ;)

• Liker 1
Skrevet

Tar det som et ja!

AnonymBruker
Skrevet

Hadde vært litt morsomt om gutta her inne kunne lagt ut bilde av sin, som anonym bruker :lur:

Anonymous poster hash: 16504...be7
AnonymBruker
Skrevet

Fader, der gikk jeg glipp av Konghung for andre gang :-P

jeg og... arg :/

Anonymous poster hash: 779a5...e63

Skrevet

Jeg forstår ikke dette ønsket om monstersize. Greit nok at noen har det som preferanse, men i trådene her på KG kan man jo innimellom få inntrykket at det er et ønske nesten alle damer har.

Nei takk sier i alle fall jeg!

• Liker 1
Skrevet

Jeg hadde sikkert spjæra fra dåsehølet til kaviarstjerna med den der. Dæven å svær :| eller, den var ganske lang.

+1 for pent og pyntelig ordvalg. :)

• Liker 1
Gjest HarryDotter
Skrevet

Hadde vært litt morsomt om gutta her inne kunne lagt ut bilde av sin, som anonym bruker :lur:

Anonymous poster hash: 16504...be7

Du kan sikkert bare sende dem du vil se et PM. :fnise: . De fleste gutta ække så nøye på det.

Skrevet

+1 for pent og pyntelig ordvalg. :)

Liker ord utenom det vanlige ehheee

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...