Gå til innhold

post et bilde av en Knullbar kuk:)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Neeeeeei. Legg ut igjen. Bare for et øyeblikk :wow:Anonymous poster hash: 1c6d8...82a

Mmm.... Kan bekrefte at KongHung virkelig er... Hung ;-)

Deilig:-)

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Du er langt fra den eneste som har fått bilde og kan bekrefte dette ;).

Anonymous poster hash: 00c8c...238

Skrevet

Du er langt fra den eneste som har fått bilde og kan bekrefte dette ;). Anonymous poster hash: 00c8c...238

Mer diger-kuk til folket! ;-)

Skrevet

Populært med repriser....

Skrevet (endret)

Blir ikke noe denne gangen :laugh:

Endret av Gomez
  • Liker 2
Skrevet

Var ei venninne av meg som viste meg en side som heter http:// thatryguy.tumblr. com/ (fjern mellomrommene i linken, visste ikke åssen ellers jeg skulle gjøre den uklikkbar :P)

Hun hadde en periode der hun var besatt av homser (og ble kåt av det, ikke vet jeg hvorfor).

Men er mye pent å se på den siden der og selvom de er homofile ;) haha :fnise:

Vanskelig å leve opp til den du la ut, men helt ok side ;)

Skrevet

Ok da ;-)

*Plutselig borte*

Må visst stikke innom litt oftere...

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Blir ikke noe denne gangen :laugh:

Var det deg? Rakk å se det.. :P

Anonymous poster hash: 779a5...e63

Skrevet

Var det deg? Rakk å se det.. :P

Ja, men fikk kalde føtter :kalle:

AnonymBruker
Skrevet

Ja, men fikk kalde føtter :kalle:

Du ser ung ut da men,. looking good ;)

• Liker 1
Gjest Leo Nardo
Skrevet (endret)

Kunne lagt ut et bilde av mine tyve perfekte centimeter, men orker ærlig talt ikke all oppmerksomheten og en nedspammet innboks.

Beklager.

:(

Endret av Leo Nardo
Skrevet

Du ser ung ut da men,. looking good ;)

Du har skjønt det ;)

Skrevet

Neeeeeei. Legg ut igjen. Bare for et øyeblikk :wow:

Anonymous poster hash: 1c6d8...82a

Selvsagt gikk jeg glipp av den "visningen" :dry:

Må visst stikke innom litt oftere...

Reprise:

• Liker 1
Gjest HarryDotter
Skrevet

Artig hvordan en kvinne kan skrive slikt og "slippe unna" med at hun "bare" er bevisst på hva hun liker, mens en mann vil få hele KG`s vrede tredd ned over hodet om han skriver tilsvarende om en kvinnelig brukers bilde av kropp eller fitte? Han vil umiddebart bli stemplet som en som "fisker etter et knull" og at kommentarene hans er "pinlige".

Jeg håper flere ser den??

Jeg ser ikke EN ENESTE negativt ladet kommentar fra noen anonyme eller ikke anonyme damer her?!?

Hvor er dere??

Når det er sagt....MISSALMA....Syntes det er 100% greit at du poster sånt svar altså ;) jeg har IKKE noe imot det bare så det er sagt. Bare morsomt syntes jeg personlig. Det er lov å skrive rett ut hva man syntes i en tråd som tross allt handler om "knullbar kuk" :fnise:

Klarte bare ikke la være å sende et stikk til alle de nebbete spurvene med dobbeltmoral, som florerer her.

• Liker 1
Gjest HarryDotter
Skrevet

Og ellers Konghung......

:sjokk: :sjokk: :sjokk:

Skrevet (endret)

Etter alle skriverier, "OMG" og sjokka-smileys, må jeg si at jeg er litt skuffet egentlig. Kanskje det er vinkelen som ikke yter rettferd, men Kong Hung var ikke sååå stor. Ikke det at han ikke er stor, men jeg så for meg nærmere 30 cm. Denne er "bare" rund 20-22?

Endret av pressplay
Skrevet

Men tilbake til spørsmålet:

24.media.tumblr.com/79789f52448b81e2f2dc639769ad70bc/tumblr_n54h5po0lw1rhy3u2o1_1280.jpg

Den der hadde jeg ikke sagt nei til ;)

Nam nam

Skrevet

For mer realistisk fremstilling av et penisbilde, bør man ta bilde av den ovenfra og ned. ikke under da de ser lenger ut slik

Skrevet

Etter alle skriverier, "OMG" og sjokka-smileys, må jeg si at jeg er litt skuffet egentlig. Kanskje det er vinkelen som ikke yter rettferd, men Kong Hung var ikke sååå stor. Ikke det at han ikke er stor, men jeg så for meg nærmere 30 cm. Denne er "bare" rund 20-22?

Hehe, den er i hvert fall langt unna 30cm... Overrasker meg at noen har trodd det :-)

Skrevet

Hehe, den er i hvert fall langt unna 30cm... Overrasker meg at noen har trodd det :-)

Med en slappis på rundt 18 var det jo lov å "håpe". Så hvis den er langt unna 30 så har jeg antageligvis rett i mitt øyemål. Fikk inntrykk at du var stor i blant de store.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...