AnonymBruker Skrevet 8. mai 2014 #1 Skrevet 8. mai 2014 Barnehagen barna våre går i hadde endelig blitt stabil med gode avdelinger og kjekke ansatte. Nå får vi brev om at den skal omstruktureres igjen. Ny styrer. Vår eldste må dermed nytte avdeling og voksen i år igjen. Fjerde år på rad. De garanterer minst en kjent voksen. Er det noe jeg kan gjøre? Kan jeg kontakte kommunen og gjøre noe? Anonymous poster hash: 6d19a...a37
AnonymBruker Skrevet 8. mai 2014 #2 Skrevet 8. mai 2014 nytte = bytte TS Anonymous poster hash: 6d19a...a37
AnonymBruker Skrevet 9. mai 2014 #3 Skrevet 9. mai 2014 Hva med å bytte barnehage til en som er stabil, denne virker elendig drevet. Jeg hadde nok byttet etter tredje året med utskiftning.Anonymous poster hash: 7e6da...559
Gjest Jørild Skrevet 9. mai 2014 #4 Skrevet 9. mai 2014 Det nytter neppe å klage til kommunen, men jeg hadde gjort det likevel. Om ingen klager vet de heller ikke hva som foregår.
AnonymBruker Skrevet 9. mai 2014 #5 Skrevet 9. mai 2014 Jeg ville uansett kontaktet styrer/leder av driften og lagt fram min misnøye med enda en omorganisering. Og lurt på om dette ble den siste, eller bare enda en i rekken. Så lenge det gjøres på en høflig måte må det være lov å reagere. Det høres vanvittig ut med så mye endringer på så kort tid, hva er langtidsplanen her?? Anonymous poster hash: 5b563...477
AnonymBruker Skrevet 9. mai 2014 #6 Skrevet 9. mai 2014 Har snakket med styrer, der var det ikke mange beroligende ord. Langtidsplan har de ikke Så om det ble bytte til neste år igjen var uvisst. Jeg har tatt kontakt med kommunen ang. bytte og klage. Det er bare så kjipt at det er fullt...Anonymous poster hash: 6d19a...a37
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå