Gå til innhold

Når barnehagen ikke holder mål

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Barnehagen barna våre går i hadde endelig blitt stabil med gode avdelinger og kjekke ansatte. Nå får vi brev om at den skal omstruktureres igjen. Ny styrer. Vår eldste må dermed nytte avdeling og voksen i år igjen. Fjerde år på rad. De garanterer minst en kjent voksen.

Er det noe jeg kan gjøre? Kan jeg kontakte kommunen og gjøre noe?

Anonymous poster hash: 6d19a...a37
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

nytte = bytte

TS

AnonymBruker
Skrevet

Hva med å bytte barnehage til en som er stabil, denne virker elendig drevet. Jeg hadde nok byttet etter tredje året med utskiftning.

Anonymous poster hash: 7e6da...559

Gjest Jørild
Skrevet

Det nytter neppe å klage til kommunen, men jeg hadde gjort det likevel. Om ingen klager vet de heller ikke hva som foregår.

AnonymBruker
Skrevet

Jeg ville uansett kontaktet styrer/leder av driften og lagt fram min misnøye med enda en omorganisering. Og lurt på om dette ble den siste, eller bare enda en i rekken.

Så lenge det gjøres på en høflig måte må det være lov å reagere. Det høres vanvittig ut med så mye endringer på så kort tid, hva er langtidsplanen her??

Anonymous poster hash: 5b563...477
AnonymBruker
Skrevet

Har snakket med styrer, der var det ikke mange beroligende ord. Langtidsplan har de ikke :hakeslepp: Så om det ble bytte til neste år igjen var uvisst. Jeg har tatt kontakt med kommunen ang. bytte og klage. Det er bare så kjipt at det er fullt...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...