AnonymBruker Skrevet 8. mai 2014 #1 Skrevet 8. mai 2014 Hvorfor beholde skjegget om en ellers framstår som kvinne? Greit nok at det er kosmisk og at han ikke trenger å fjerne det for å bli akseptert som "kvinnelig". Som han sier selv: – Dette handler egentlig ikke om utseende, forklarer Conchita til NRK.no. – Når alt kommer til alt, er skjegget kun ansiktshår. Jeg vil vise at det er lov å være annerledes. Verden er ikke sort/hvit, du er ikke en bedre eller verre person om du gjør ting annerledes enn andre. Det er budskapet jeg prøver å formidle. Jeg tror allikevell det drøyer seg pr og håper han ikke vinner på såkalte "sympatistemmer". Noen som tenker det samme? Anonymous poster hash: 4c641...2f6
AnonymBruker Skrevet 8. mai 2014 #2 Skrevet 8. mai 2014 Hvorfor beholde skjegget om en ellers framstår som kvinne? Greit nok at det er kosmisk og at han ikke trenger å fjerne det for å bli akseptert som "kvinnelig". Som han sier selv: – Dette handler egentlig ikke om utseende, forklarer Conchita til NRK.no. – Når alt kommer til alt, er skjegget kun ansiktshår. Jeg vil vise at det er lov å være annerledes. Verden er ikke sort/hvit, du er ikke en bedre eller verre person om du gjør ting annerledes enn andre. Det er budskapet jeg prøver å formidle. Jeg tror allikevell det drøyer seg pr og håper han ikke vinner på såkalte "sympatistemmer". Noen som tenker det samme? Anonymous poster hash: 4c641...2f6 kosmetisk* Anonymous poster hash: 4c641...2f6
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå