Gå til innhold

Har du blitt forelsket over nett?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Ja-Nei-Hvordan?

Anonymous poster hash: 9b163...4b2
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Jepp

Anonymous poster hash: 72e2e...0d5

AnonymBruker
Skrevet

Ja. Ble kjent, snakket masse, utviklet seg til å snakke masse i telefon, ble kjærester (før vi møttes), møttes, var sammen i 3 fantastiske år, slutt.

Anonymous poster hash: e6e3e...024
AnonymBruker
Skrevet

Ja. Ble kjent, snakket masse, utviklet seg til å snakke masse i telefon, ble kjærester (før vi møttes), møttes, var sammen i 3 fantastiske år, slutt.

Samme som her.

Anonymous poster hash: 48bdd...ba9

Gjest Tris
Skrevet

Nei, ikke hittil. Men så henger jeg kun på kg da :fnise:

AnonymBruker
Skrevet

Tror dette helst gjelder unge og litt uerfarne mennesker.

Å forelske seg i en man aldri har møtt blir ofte en illusjon.

Anonymous poster hash: 364b0...d9d
Gjest Evans
Skrevet

Traff min nåværende samboer over nett, vi møttes etter kort tid, så forelsket meg kanskje mest uten for nett, men det var da en del sommerfugler i magen også da samtalene kun var på nett :rodmer:

Skrevet

Traff en gutt på HABBO ( :laugh: :laugh: ) når jeg var 14 år. Begynte å snakke sammen over msn og jeg ble veldig forelska i denne gutten. Vi snakket aldri i tlf men brukte webcam og chattet.. :fnise: I MANGE år. Det var et helvete på jord å være forelska i denne gutten mens han var forelska i ei anna som han hadde møtt over nett, og de ble til og med kjærester. Det var mange år med sjalusi, glede og tårer. Kan så vidt snakke sammen en gang i halvåret kanskje via msn hvis jeg er pålogga der en sjelden gang elns. Men bare som venner nå da, forelskelsen er helt borte og nå har jeg har en fantastisk samboer :danse:
Utrolig det går ann å liksom bli så forelska i noen over nett som man aldri har møtt, men sånn var det vel å være ung :fnise:

Gjest alegria
Skrevet

Traff en gutt på HABBO ( :laugh: :laugh: ) når jeg var 14 år. Begynte å snakke sammen over msn og jeg ble veldig forelska i denne gutten. Vi snakket aldri i tlf men brukte webcam og chattet.. :fnise: I MANGE år. Det var et helvete på jord å være forelska i denne gutten mens han var forelska i ei anna som han hadde møtt over nett, og de ble til og med kjærester. Det var mange år med sjalusi, glede og tårer. Kan så vidt snakke sammen en gang i halvåret kanskje via msn hvis jeg er pålogga der en sjelden gang elns. Men bare som venner nå da, forelskelsen er helt borte og nå har jeg har en fantastisk samboer :danse:

Utrolig det går ann å liksom bli så forelska i noen over nett som man aldri har møtt, men sånn var det vel å være ung :fnise:

Det der var litt søtt :fnise:
AnonymBruker
Skrevet

whaat, bruker du msn enda?

Anonymous poster hash: bda52...d87

AnonymBruker
Skrevet

Haha, der jeg traff min eks! "Stjal" han fra ei anna, kanskje det var deg.

Skrevet

Haha, der jeg traff min eks! "Stjal" han fra ei anna, kanskje det var deg.

Hahaha, man vet aldri! :laugh:

Skrevet

whaat, bruker du msn enda?

Anonymous poster hash: bda52...d87

Haha har det på pc'n enda ja. Men jeg er bare inne der kanskje en sjelden gang bare for å titte :laugh:

AnonymBruker
Skrevet

Mange ganger. Noen ganger i personligheten til den jeg chatter med. Andre ganger mer fysisk tiltrukket.

Anonymous poster hash: 31646...e97
AnonymBruker
Skrevet

Ja!

Av ren tilfeldighet kom jeg over personens profil på to forskjellige nettsteder (ikke no' dating-side), og av en eller annen grunn var det noe som sa meg at "her er det noe bra".
Hadde ingen planer om å falle for denne personen, men det skjedde jo...Heldigvis! Vi hang på samme nettsteder og i samme miljø, og hadde mange like interesser. Tok ekstremt lang tid før en av oss tok motet til seg og tok kontakt i virkeligheten...*prikk prikk prikk på skulder*
Begge var veldig sjenerte, og alt gikk i sneglefart, noe som først var veldig frustrerende. Men jeg innser nå at sneglefart-tiden var verdt det, og det fikk meg til å virkelig bli sikker på at dette var noe jeg ville ha i livet mitt.

Anonymous poster hash: bd58c...290

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...