AnonymBruker Skrevet 8. mai 2014 #1 Skrevet 8. mai 2014 I februar møtte jeg en faktastisk gutt på tinder, og vi har pratet hver dag siden. Vi har snakket om å møtes lenge, men da vi bor på hversin side av landet blir det vanskelig. Det er mulig vi skal få til noe i slutten av mnden, men hjelp!! jeg har aldri gjort slikt før, og er livredd for at det ska bli kleint etc. Han er også veldig muskeløs, da jeg er veldig glad i chips og cola (ser ikke ut som en hval da). Men, skulle veget oss opp har han mye bedre kropp en meg, og jeg tror han tror at jeg er tynneren hva jeg er.. Vi snakker egentlig lite "privat" sammen, det går som regel i hva dagen har gått i osv.. jeg vet liksom ikke hvilke folk han henger med, hvor mangen ekser han har etc! noen som har vært i samme båt? trenger hjelp!!! Og tro meg, jeg har mer lyst en noe annet å møte han. Anonymous poster hash: 7f219...e7f
ALTGR Skrevet 9. mai 2014 #2 Skrevet 9. mai 2014 (endret) Det virker som dere har snakket om veldig overfladiske ting. Sikker på at dere har mye til felles? Jeg syntes du burde si noe på forhånd om kroppen din fordi tro det eller ei, det vil gjøre 100000 ganger vondere om han ser deg, blir misfornøyd og daten går i vasken pga. det. Si til han at du ikke er i toppform, men at du ønsker å bli det (hvis det er sant, da), og at du er bekymret at han vil bli misfornøyd med deg når dere treffes. Hvis han kutter kontakten pga. dette, så har du spart deg for en drittsekk Endret 9. mai 2014 av ALTGR
AnonymBruker Skrevet 9. mai 2014 #3 Skrevet 9. mai 2014 Snakk sammen på skype. Da ser han hvordan du ser ut. Er bare å stille han private spørsmål, så får du svar på alt du lurer på og samtidig finne ut litt mer om han er noe for deg. Anonymous poster hash: e271a...06f
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå