AnonymBruker Skrevet 8. mai 2014 #1 Skrevet 8. mai 2014 Har nylig kjøpt brudekjole og den er utrolig fin, jeg synes det er SÅ lekker og gleder meg til å bruke den Har akkurat fått den og det er jo ikke mange gangene jeg har sett den/hatt den på. Ser på lappen nå at den er laget av polyester hele greia (blondekjole med par lag stoff under) og så er den made in China.... Når en kjole koster mange tusen kroner forventer jeg noe annet enn dette altså. Er det vanlig at brudekjoler er laget av polyester? Tenkte ikke på det da jeg var på brudesalongen! Føler at det blir så billig. Kjøpt på Kristins, forresten... Anonymous poster hash: dff28...869
chouette Skrevet 9. mai 2014 #3 Skrevet 9. mai 2014 Litt merkelig at du ikke tenkte over det før nå. Det er tross alt ditt livs viktigste kjole. Jeg hadde gått tilbake til butikken og byttet den.Polyester er greit nok til en jakke, eller en t-skjorte. Men som brudekjole? Aldri i livet.
Gjest Ciegus Skrevet 9. mai 2014 #4 Skrevet 9. mai 2014 Min er også laget av polyester, og jeg tenkte overhodet ikke på å sjekke det før den var kjøpt og betalt. Virkelig noe man bør være obs på før man handler, det er lett å glemme når man finner den "perfekte kjolen". Nå skal min bare brukes på kvelden etter middag, og den er ganske enkel, så det plager ikke meg.
AnonymBruker Skrevet 9. mai 2014 #5 Skrevet 9. mai 2014 Hva er det beste stoffet i forhold til at kjolen skal holde sg pen hele dagen og ikke rynke seg? Anonymous poster hash: e1af7...b0c
AnonymBruker Skrevet 9. mai 2014 #6 Skrevet 9. mai 2014 De fleste er laget av polyester. Tror min er det også (Pronovias) Skal du ha ekte silke må du betale ganske voldsomme summer, de i silke som jeg prøvde kostet fra 40 000.Anonymous poster hash: ebd7e...404
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå