AnonymBruker Skrevet 8. mai 2014 #1 Skrevet 8. mai 2014 Hvilken grønn te er sunnest? Anonymous poster hash: 9c64b...bd9
AnonymBruker Skrevet 8. mai 2014 #2 Skrevet 8. mai 2014 Hvilken grønn te er sunnest? Anonymous poster hash: 9c64b...bd9 Rettelse: Hvilken grønn te drikker du? Hvor kjøper du den? Er den "sunn"? fra trådstarter Anonymous poster hash: 9c64b...bd9
AnonymBruker Skrevet 8. mai 2014 #3 Skrevet 8. mai 2014 Rettelse: Hvilken grønn te drikker du? Hvor kjøper du den? Er den "sunn"? fra trådstarterAnonymous poster hash: 9c64b...bd9 Grønn te fra Yogi, kjøper den på Meny. Økologisk og sunn Anonymous poster hash: 47ec5...59b
secret92 Skrevet 8. mai 2014 #4 Skrevet 8. mai 2014 Liker den grønne teen til yogi! Drikker også "pure green tea" fra Twinings, som er litt lettere å få tak i hvis jeg bare handler i nærbutikken
AnonymBruker Skrevet 9. mai 2014 #5 Skrevet 9. mai 2014 Liker den grønne teen til yogi! Drikker også "pure green tea" fra Twinings, som er litt lettere å få tak i hvis jeg bare handler i nærbutikken Vær obs på at Twinings kan inneholde tilsatt sukker. Anonymous poster hash: 47ec5...59b 1
Miss-Grey Skrevet 9. mai 2014 #6 Skrevet 9. mai 2014 Drikker aldri grønn te fra pose. Helseeffekten forsvinner veldig fort med tiden eller hvis den har vært feil lagret, så jeg vil helst undersøke den før jeg kjøper. Foretrekker å kjøpe i løsvekt i tebutikk.
secret92 Skrevet 9. mai 2014 #7 Skrevet 9. mai 2014 Vær obs på at Twinings kan inneholde tilsatt sukker.Anonymous poster hash: 47ec5...59b Ja har lest det jeg også! Men trodde det var den som hadde sitron i seg?
AnonymBruker Skrevet 9. mai 2014 #8 Skrevet 9. mai 2014 Grønn te fra Yogi, kjøper den på Meny. Økologisk og sunn Anonymous poster hash: 47ec5...59b Liker den grønne teen til yogi! Drikker også "pure green tea" fra Twinings, som er litt lettere å få tak i hvis jeg bare handler i nærbutikken Drikker aldri grønn te fra pose. Helseeffekten forsvinner veldig fort med tiden eller hvis den har vært feil lagret, så jeg vil helst undersøke den før jeg kjøper. Foretrekker å kjøpe i løsvekt i tebutikk. Takk for svar Anonymous poster hash: 9c64b...bd9
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå