Gå til innhold

Helseteppe over vogna

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Hvorfor er det så mange som forsatt bruker helseteppe over vogna ??

Lurer på om de er uvitende eller bare "blåser" i faren.

Hva gjør dere hvis dere ser noen langs gata med helseteppe dekket over hele den åpne delen på vogna?

Anonymous poster hash: 704c1...591
Videoannonse
Annonse
Gjest Badebuksa
Skrevet

Jeg gjør ingenting. Tenker bare at det hadde ikke jeg gjort. Og mange vogner har lufting på baksiden.

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Jeg har helseteppe over åpningen frem til barnet sovner. Hvis noen hadde konfrontert meg med det kunne de gjerne fått gjort det. Folk får velge selv hva de vil gjøre...

Anonymous poster hash: 6f291...37b
  • Liker 1
Skrevet

Jeg har helseteppe over åpningen frem til barnet sovner. Hvis noen hadde konfrontert meg med det kunne de gjerne fått gjort det. Folk får velge selv hva de vil gjøre...

Anonymous poster hash: 6f291...37b

Men hvorfor? Bør ikke barnet få de få impulsene det gjør når det ligger der?

:heks:

Skrevet (endret)

Det var en identisk traad om dette (paa gravid forumet) for noen faa uker siden, bare a bla tilbake a lese svarene der~

Endret av Tanuki
Skrevet

Det var en identisk traad om dette (paa gravid forumet) for noen faa uker siden, bare a bla tilbake a lese svarene der~

Takk, men det gidder jeg ikke. Så interessant er ikke temaet. :)

:heks:

AnonymBruker
Skrevet

Jeg gjør det, de få gangene 1 åringen må sove i vogna.

Det er fordi han ikke får sove når det skjer ting rundt han, og det er lyst...

Så for at han i det hele tatt skal få 10-15 min hvile, må jeg dekke til åpningen. Men han har lufting på baksiden, og på siden av teppet, så jeg ser ingen problemer med det!

Hadde noen sagt noe til meg de få gangene jeg gjør det, hadde de fått beskjed om å holde kjeft og passe sine egne saker!!!

Anonymous poster hash: 08d45...b96
  • Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Det er ikke alle av oss som bor på kg 24/7 og har fullstendig oversikt over hvilke tråder som har vært.

Anonymous poster hash: ca798...215

• Liker 2
Skrevet

Jeg tenker "forbanna kjøtthue", og får lyst til å stappe teppet ned i halsen på disse foreldrene når jeg ser sånt....

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

http://www.babyverden.no/Nyheter/Advarer-mot-heldekkende-teppe-over-vognen/

Jeg skjønner ikke hvorfor de gjør det. Det finnes jo solbeskytter eller parasoll til vognen hvis det er det som er problemet, hvis ungen trenger å bli skjermet for inntrykk finnes det jo også universaldekke (som er kort nok til å bare dekke halve åpningen så ungen ikke ser alt).

Anonymous poster hash: 4a61b...bf5

Skrevet

Husker at jeg dekket til halve åpningen på vogna, for å skygge for sola en gang. Da kom det bort en mann å kjeftet, og lurte på om ungen fikk luft!?

Det er det som er problemet. Greit nok at en ikke skal dekke åpningen med tepper, men det er jo bare det folk får med seg. Det er ikke et problem når det er lufting på begge sider, og på undersiden av åpningen!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...