Gå til innhold

Sammboer har sendt/eller fått over 800 snapps, men venteliste er tom?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

I dag så jeg plutselig at en jente jeg ikke aner hvem er er den eneste bestevennen? Hva betyr dette? Jeg sender han mange snapps og han det samme, hvorfor ligger ikke jeg der? Betyr det at han og hun sender hverandre flere snapp en vi gjør?

Anonymous poster hash: 00973...eaf

Videoannonse
Annonse
Gjest miora
Skrevet

Ja, de sender flere enn dere. Tror det ikke telles opp ut fra "for alltid", men i det siste.

Skrevet

Flest snap i uka som kommer på listen.

AnonymBruker
Skrevet

Ja, de man sender mest med står på vennelista. Men det oppdateres nok bare ut i fra en relativt kort tidsperiode - jeg begynte å snappe med en fyr jeg holder på, og bare etter 1 døgn etter at han la meg til, så lå han på topplista, og vi hadde ikke snappet såå mye, bare en del frem og tilbake i kort tidsrom.

Men det spørs veldig hvordan typen din er. Hvis han typisk sender samme snap til "alle" - så vil jo alle kontaktene hans i utgangspunktet ligge likt og topplisten reflekterer da de som sender mest til han, selv om han ikke nødvendigvis sender noe tilbake til vedkommende utenom felles-snap.

Anonymous poster hash: 6d93f...828
AnonymBruker
Skrevet

Ja, de man sender mest med står på vennelista. Men det oppdateres nok bare ut i fra en relativt kort tidsperiode - jeg begynte å snappe med en fyr jeg holder på, og bare etter 1 døgn etter at han la meg til, så lå han på topplista, og vi hadde ikke snappet såå mye, bare en del frem og tilbake i kort tidsrom.

Men det spørs veldig hvordan typen din er. Hvis han typisk sender samme snap til "alle" - så vil jo alle kontaktene hans i utgangspunktet ligge likt og topplisten reflekterer da de som sender mest til han, selv om han ikke nødvendigvis sender noe tilbake til vedkommende utenom felles-snap.

Anonymous poster hash: 6d93f...828

Problemer er at ventelisten hans alltid har vært tom, så skjønner jo han har slettet den jevnlig (eller skjønner jeg det? Kan man slette?)

Jeg sender mye snapp men ligger ikke på den listen! Den eneste bestevennen han har er hun her jeg aldri har hørt om :(

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Problemer er at ventelisten hans alltid har vært tom, så skjønner jo han har slettet den jevnlig (eller skjønner jeg det? Kan man slette?)

Jeg sender mye snapp men ligger ikke på den listen! Den eneste bestevennen han har er hun her jeg aldri har hørt om :(

Jeg regner med dere skjønner jeg mener venneliste ;)

Ts

Skrevet

Jeg har en på topplisten min på snapchat som jeg aldri sender snap til. Han sender utrolig mange bilder hver dag, så det er eneste grunn til at han ligger der.

Så det trenger ikke bety noe :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...