AnonymBruker Skrevet 8. mai 2014 #1 Skrevet 8. mai 2014 Jeg fikk rar mensen den 26 april. Den begynte brått med masse brunt utflod, sånn rar følelse når jeg fikk det også. Også gikk det over til vanlig mensen, men det varte bare i 3 dager (veldig uvanlig). Men så startet det et døgn seinere, for å vare en time, for å så gi seg igjen. Også neste dag kom det enda mer, så ga det seg. Det er også veldig uvanlig. Pleier å stoppe å blø kanskje 1-3 timer, men ikke et helt døgn! Da jeg virkelig sluttet å blø hadde jeg så mensen smerter (verre enn de var da jeg fikk mensen.) Disse varte o 2-3 dager før det ga seg. Har det av og til enda. Hadde samleie igjen i dag og jeg begynte å blø. Jeg måtte bytte undertøy og få på meg bind. Aldri blødd fra underlivet etter sex før. Men nå har jeg fått tilbake disse mensensmertene og jeg har litt rosa på papiret og bindet enda. og det er 5 timer siden vi hadde samleie. Men har ikke testet meg, fordi jeg ikke vet om dette kan være noe. Men kan jeg teste meg i morgen? Anonymous poster hash: a7280...0ad
malicious Skrevet 8. mai 2014 #2 Skrevet 8. mai 2014 Ja, vil tro du kan teste deg Høres ut som syklusen din er litt på ville veier, evt at du kanskje er gravid men har hatt en abort? Test så kan du se. Lykke til - håper du får det svaret du vil ha på testen
AnonymBruker Skrevet 8. mai 2014 #3 Skrevet 8. mai 2014 Ja, vil tro du kan teste deg Høres ut som syklusen din er litt på ville veier, evt at du kanskje er gravid men har hatt en abort? Test så kan du se. Lykke til - håper du får det svaret du vil ha på testen De var tomt på nærbutikken her, men jeg skal få kjøpt i morgen, men da må jeg fortsatt ta på morgenurin? Men jeg har vondt helt nederst når jeg går opp og ned trapper, løper, hoster osv. Smertene sitter der konstant, men gjør mer vondt. Kan det hende det bare er rift? Gikk på do og det hadde kommet mer på bindet og kom en del slim og blod på papiret, kan jo være hans sitt som sitter igjen som kommer ut, hehe. Vi får se. Men syntes det bare er rart med denne rare mensen og blødningen nå. Anonymous poster hash: a7280...0ad
AnonymBruker Skrevet 11. mai 2014 #4 Skrevet 11. mai 2014 Det med morgenurin er tull for min del i hvert fall Jeg var tom for tester,men ventet dem i posten samme dag. så tisset i en kopp og lot den stå. testen kom i posten kl 14. jeg tester, men ble blendahvit. tisset på nytt kl 16 for jeg følte så inderlig på kroppen at jeg var gravid, og da ble den svakt positiv Eneste er at du bør ikke ha drukket så innmari mye, da er urinen mer utvannet Anonymous poster hash: bec35...a82
AnonymBruker Skrevet 12. mai 2014 #5 Skrevet 12. mai 2014 Det med morgenurin er tull for min del i hvert fall Jeg var tom for tester,men ventet dem i posten samme dag. så tisset i en kopp og lot den stå. testen kom i posten kl 14. jeg tester, men ble blendahvit. tisset på nytt kl 16 for jeg følte så inderlig på kroppen at jeg var gravid, og da ble den svakt positiv Eneste er at du bør ikke ha drukket så innmari mye, da er urinen mer utvannet Anonymous poster hash: bec35...a82 Jeg har kjøpt meg test i dag, så jeg skal teste meg i morgen, siden jeg har drikke litt mye idag. Fordi jeg har litt mye gass, (det bare siver ut uten at jeg legger merke til det) lukta har endret seg, kan det være noe? Har en del halsbrann og gulper av og til. Men jeg er så usikker, det finner jeg ut i morgen tidlig! Anonymous poster hash: a7280...0ad
AnonymBruker Skrevet 13. mai 2014 #7 Skrevet 13. mai 2014 Høres ut som om du har hatt en SA? Anonymous poster hash: 80481...a42
AnonymBruker Skrevet 16. mai 2014 #8 Skrevet 16. mai 2014 Hvordan gikk det? Jeg fikk en negativ test. Men jeg har fortsatt samme symptomene, LITT EKKEL INFO!!! det siver ikke ut lenger, men avføringen har blitt helt annerledes, det bare renner ut og plutselig er den hard.. uff, halsbrann og sure oppstøtt. Kvalm blir jeg veldig fort ved anstrengelser, har smerter i korsryggen (har ryggproblemer, så kan være det) tisser mye og ofte.. jeg har fortsatt smerter i magen, mensensmerter lignende. Jeg vet ikke hva det kan være. Hvis man har hatt SA, har man smerter 2 uker seinere da? Anonymous poster hash: a7280...0ad
AnonymBruker Skrevet 16. mai 2014 #9 Skrevet 16. mai 2014 Jeg fikk en negativ test. Men jeg har fortsatt samme symptomene, LITT EKKEL INFO!!! det siver ikke ut lenger, men avføringen har blitt helt annerledes, det bare renner ut og plutselig er den hard.. uff, halsbrann og sure oppstøtt. Kvalm blir jeg veldig fort ved anstrengelser, har smerter i korsryggen (har ryggproblemer, så kan være det) tisser mye og ofte.. jeg har fortsatt smerter i magen, mensensmerter lignende. Jeg vet ikke hva det kan være. Hvis man har hatt SA, har man smerter 2 uker seinere da? Anonymous poster hash: a7280...0ad Hvis du var så kort på vei så var det ikke en SA uansett, men en kjemisk graviditet. Og det er akkurat som en forsinket mens, og nei det er ikke vanlig å ha smerter i to uker etter en SA heller. Det kan sikkert forekomme, men da er det gjerne noe igjen som ikke kom ut, hvilket ikke er så vanlig når man er såpass kort "På vei", eller på vei i det hele tatt. Anonymous poster hash: a109d...7c9
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå