AnonymBruker Skrevet 8. mai 2014 #1 Skrevet 8. mai 2014 Vi bestemte oss for en stund siden at det var på tide med nummer to. Pillene ble lagt vekk, og sengen inntatt. Suksess ved første forsøk! Dessverre endte dette kort tid etter i SA (bekreftet ved blodprøver). Nå, noen uker seinere, viser imidlertid staven at det er noe på gang igjen. Dette til tross for kun ett forsøk, ingen mensen etter SA og fremdeles bloddråper etter SA. Det jeg lurer på er rett og slett om dette kan stemme? Hilsen spent far som må beklage min uvitenhet angående kvinnekroppen. Anonymous poster hash: 592dc...9a2
AnonymBruker Skrevet 8. mai 2014 #2 Skrevet 8. mai 2014 Jeg ble gravid etter en SA, to uker etter blødning. Uten mens imellom. Sitter her med mage og en frisk liten baby :-) Anonymous poster hash: f04b7...afb
AnonymBruker Skrevet 8. mai 2014 #3 Skrevet 8. mai 2014 Høres lovende ut. Takker for svar... Anonymous poster hash: 592dc...9a2
Essie_ Skrevet 8. mai 2014 #4 Skrevet 8. mai 2014 Det er mulig å bli gravid etter SA uten å ha fått mensen først, fordi eggløsning kommer før mens. Men positiv test KAN også være rester av forrige graviditets hcg. Men det avhenger av hvor lenge det er siden SAen, og hvor lav den siste hcg- verdien (blodprøven) var. Men krysser fingrene for at det er en ny spire på vei for dere! 1
AnonymBruker Skrevet 9. mai 2014 #5 Skrevet 9. mai 2014 Ja, selvfølgelig, man får jo eggløsningen før mens Jeg ble gravid uten mens imellom. Anonymous poster hash: db8cc...b52
Glad_laks Skrevet 11. mai 2014 #6 Skrevet 11. mai 2014 Det er veldig mulig! Og man er faktisk ekstra fertil rett etter en SA. Vi mistet i mars, og tenkte først vi skulle vente med å prøve på nytt, men fikk råd fra alle leger og gynekologer om å kjøre på igjen så snart jeg hadde vært gjennom en syklus etter SA'en.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå