AnonymBruker Skrevet 8. mai 2014 #1 Skrevet 8. mai 2014 Hei. Har flyttet fra forige leiested da det ble litt for dyrt i lengden. Da jeg skulle flytte, ville hun ha adr til det nye stedet mitt. Tenkte ikke noe over det, og ga henne adr. Nå beskylder forige utleier at jeg har ødelagt stolene, noe jeg ikke har gjort, haha.. hva i all verden ville hun med den nye adressen min? Si i fra til nåværende utleier om at jeg ødela stolene? Komme på døren å true meg? synes det var så merkelig! Anonymous poster hash: d507e...b30
AnonymBruker Skrevet 8. mai 2014 #2 Skrevet 8. mai 2014 Hvorfor ga du fra deg adressen da? Det er ikke normalt å gjøre det som hun gjorde der. Anonymous poster hash: de443...0e3
AnonymBruker Skrevet 8. mai 2014 #3 Skrevet 8. mai 2014 Hva tror du hun skal med adressen? :/ Anonymous poster hash: d507e...b30
AnonymBruker Skrevet 8. mai 2014 #4 Skrevet 8. mai 2014 Uansett. Tok dere ikke en gjennomgang av leiligheten da du flyttet? Var det noe så skulle det bemerkes da og du skulle hatt en mulighet til å rette opp mangler. Anonymous poster hash: 4b035...49e
AnonymBruker Skrevet 8. mai 2014 #5 Skrevet 8. mai 2014 Hei. Har flyttet fra forige leiested da det ble litt for dyrt i lengden. Da jeg skulle flytte, ville hun ha adr til det nye stedet mitt. Tenkte ikke noe over det, og ga henne adr. Nå beskylder forige utleier at jeg har ødelagt stolene, noe jeg ikke har gjort, haha.. hva i all verden ville hun med den nye adressen min? Si i fra til nåværende utleier om at jeg ødela stolene? Komme på døren å true meg? synes det var så merkelig! Anonymous poster hash: d507e...b30 Det er ganske normalt å be om ny adresse når noen flytter. Det kan jo komme post, eller det kan være andre ting. Jeg syns det ville være unormalt om hun ikke gjorde det. "Nå beskylder forige utleier at jeg har ødelagt stolene, noe jeg ikke har gjort, haha." Haha? Er du sikker på at du ikke har ødelagt disse stolene? Anonymous poster hash: 5a50a...419
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå