Jandia Skrevet 12. juni 2004 #1 Skrevet 12. juni 2004 Noen som vet om noen steder man kan registrere ønskene sine? Vil IKKE bruke Glassmagasinet. Makan til dårlig opplegg og service skal man lete lenge etter... :evil:
Isiselin Skrevet 12. juni 2004 #2 Skrevet 12. juni 2004 Tilbords har mye fint og der har vi fått kjempegod service enda så mange ganger vi har vært innom og forandret og modifisert ønskene våre...
Jandia Skrevet 12. juni 2004 Forfatter #3 Skrevet 12. juni 2004 Tilbords har mye fint og der har vi fått kjempegod service enda så mange ganger vi har vært innom og forandret og modifisert ønskene våre... Ja, har tenkt tanken, MEN, det jeg egentlig er på utkikk etter er en side hvor man kan registrere seg hvor ikke alle gavene må kjøpes i en og samme butikk. Skjønner? :-? Ser vel snart ingen annen utvei enn å legge det på hjemmesiden min... hmm
Isiselin Skrevet 12. juni 2004 #4 Skrevet 12. juni 2004 Ååååja, da misforsto jeg! Men noen slik side som du nevner vet jeg ikke om.
Jandia Skrevet 12. juni 2004 Forfatter #5 Skrevet 12. juni 2004 Ååååja, da misforsto jeg! Men noen slik side som du nevner vet jeg ikke om. Nei, du misforstod ikke. Jeg som formulerte meg litt klønete... Men helt seriøst, det burde da finnes en slik en??
Gjest Anonymous Skrevet 12. juni 2004 #6 Skrevet 12. juni 2004 Ang ønskelister... vil d vær frækt å skrive på f.eks inbydelsen at man ikke ønske sæ gava a diverse slag, sia vi har d mæste, men at vi heller ønske pengegava? sånn at man kan finansiere bryllupet uten å må ta lån liksom...
smile Skrevet 12. juni 2004 #7 Skrevet 12. juni 2004 Istedet for å legge det ved invitasjonen kan du jo si det når folk spør, men vi har fått invitasjon med lapp om gaveønsker liggende ved siden. Ok det....
Gjest Anonymous Skrevet 12. juni 2004 #8 Skrevet 12. juni 2004 hadde jo helst ville sagt d når folk spør, men sia slækta mi bor i bodø å æ bor i nord-trøndelag så e d litt vanskeli å gjør d sånn... snakke ikke så vældi mye me slækta da :-? å hannes slækt e over stort sett heile landet. så dærførr æ tænkte på d me å lægg me en liten beskjed om d i invitasjonen....
Ingeborg Skrevet 12. juni 2004 #9 Skrevet 12. juni 2004 Litle: Du tror ikke slekta di snakker med foreldrene dine, da? Vi bruker i hvert fall våre respektive mødre til å formidle ønskelista vår, der penger til å pusse opp badet står aller øverst.
Gjest Anonymous Skrevet 12. juni 2004 #10 Skrevet 12. juni 2004 sant d da Ingeborg... hu snakke jo me alle så hadde æ ikke tænkt på engang... *dumme meg* jaja.. takk førr tipset
Piarina Skrevet 13. juni 2004 #11 Skrevet 13. juni 2004 På dittbryllup.no, under bryllupskalenderen, kan man legge ut ønskeliste uavhengig av butikk. Men aner ikke hvordan den funker.
Gjest gjest1 Skrevet 13. juni 2004 #12 Skrevet 13. juni 2004 Å sende ønskelista diskrè ut gjennom foreldra er nok den mest kledelege løysinga, syns eg.
verene Skrevet 13. juni 2004 #13 Skrevet 13. juni 2004 Et lite tips: På ønskeliten hos Tilbords-butikkene kan man faktisk også føre på ønsker om ting som denne butikken ikke fører selv. De yter dette som en liten ekstraservice. Helt glimrende, syns jeg! :-)
Jandia Skrevet 20. juni 2004 Forfatter #14 Skrevet 20. juni 2004 Et lite tips: På ønskeliten hos Tilbords-butikkene kan man faktisk også føre på ønsker om ting som denne butikken ikke fører selv. De yter dette som en liten ekstraservice. Helt glimrende' date=' syns jeg! :-)[/quote'] De kunne ikke gjøre dette da jeg spurte
Fru Snurp Skrevet 20. juni 2004 #15 Skrevet 20. juni 2004 Kan dere ikke legge ønskelisten ut på nett, og henvise til den når gjestene spør? På home.no kan man lage en ønskeliste der gjestene kan huke av for det de har kjøpt. Vi hadde vår ønskeliste på nett. Selv om vi ikke la inn funksjonen der man kan "huke av" hadde vi ingen problemer med at vi fikk mange ex. av samme ting.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå