Gå til innhold

Mille Marie's kjole

Fremhevede innlegg

Skrevet

Jeg syns kjolen var ok, men likte ikke alt det greiene rundt skuldrene nei. Fargen kledde henne godt, og jeg syns blomstene var flotte og passet perfekt til både kjolen og bruden selv.

Men reagerte litt da jeg så dette bildet. Den glippen bak på kjolen så litt amatørmessig ut.. *pirke pirke* :wink:

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Kjolen var kul syns jeg!

Vi burde absolutt pynte oss mer, vi andre..... I vårt bryllup kom det gjester iført mye rart.... En av jentene kom i sort sliten bomullskjole, av den typen man slenger på seg over bikinien på stranden.......

Da hadde jeg valgt Milles kjole any day.....

Skrevet

Pingvin-dress er derimot ikke øverst på listen...

Mener du kjole-og-hvitt? Det er da raastilig!

Skrevet
Mener du kjole-og-hvitt? Det er da raastilig!

:Nikke:

Gjest Myumi
Skrevet

Folk i Norge kan ikke pynte seg og aner ikke hvordan man skal koordinere kjole, sko og annet tilbehør. Jeg gremmes :evil:

Skrevet
Folk i Norge kan ikke pynte seg og aner ikke hvordan man skal koordinere kjole' date=' sko og annet tilbehør. Jeg gremmes :evil:[/quote']

Er det noen spesielle du sikter til?

Gjest Myumi
Skrevet

Er det noen spesielle du sikter til?

Bare gjester i ulike bryllup jeg har vært i. Du vil ikke tro hva folk dukker opp i :o

Skrevet

Bare gjester i ulike bryllup jeg har vært i. Du vil ikke tro hva folk dukker opp i :o

Som hva da?

Er spent på vårt bryllup. Spent på å se hva gjestene har pyntet seg i :-)

Gjest Myumi
Skrevet

Vi bør kanskje ikke kuppe denne tråden med den diskusjonen.

Skrevet
Vi bør kanskje ikke kuppe denne tråden med den diskusjonen.

JOOOO!!

(For nå var jeg lei av å snakke om Mille Maries kjole. :sjarmor: )

(Jada... vi kan eventuelt lage en egen tråd til gjestekjolehetsing - diskutert på prinsipielt grunnlag naturligvis)

Gjest Myumi
Skrevet

Ok, hvis noen lager en tråd om upassende antrekk i bryllup så er jeg med på den.

Skrevet
Syntes den var fin jeg' date=' og den passet til en brud som en en voksen dame. Veldig klassisk elegant.[/quote']

Akkurat slik kjole kunne jeg hatt :wink:

Gjest Ethereal
Skrevet

Du er ikke nok kjerring, Care :wink: (positivt ment fra min side).

Men fargen var nydelig; jeg likte det at kjolen ikke var hvit, men litt gråtonet.

Skrevet
Du er ikke nok kjerring, Care :wink: (positivt ment fra min side).

Men fargen var nydelig; jeg likte det at kjolen ikke var hvit, men litt gråtonet.

Vel, men jeg liker voksen stil. Men jeg ville ikke hatt den store kraven, den skulle vært mye mindre. :wink:

Skrevet

Kjolen var ganske fin, men den skrukket litt...Men det passer vel til en middelaldrende dame sånn sett. Det jeg reagerer litt på er at en dame, som for 3. gang gifter seg i kirka som hvit brud!!!!!!!!!!! Synes det faktisk er litt drøyt jeg da.. :o

Og hvorfor er det slik at de som er rike (veeldig rike) ofte gifter seg både 3 og 4 ganger...Kanskje de kan velge og vrake og aldri klarer å bestemme seg.

Nå var jeg kanskje litt slem men..

Gjest gjest1
Skrevet
Kjolen var ganske fin, men den skrukket litt...Men det passer vel til en middelaldrende dame sånn sett. Det jeg reagerer litt på er at en dame, som for 3. gang gifter seg i kirka som hvit brud!!!!!!!!!!! Synes det faktisk er litt drøyt jeg da.. :o

Er ikkje alle som fin prinsen på 1. forsk då, veit du. Dessutan var ikkje kjoen kvit, men lys champagne-farga...

Skrevet

Hei hei!

Nei, jeg likte absolutt IKKE kjolen hennes! Jeg fikk på følelsen av det var en slottsball-kjole, ikke en bryllupskjole. Den var nok ikke etter min smak for å si det sånn. For å si det sånn;flere av gjestene hadde faktisk finere kjoler.... :wink:

Mvh Yvonne

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...