Gå til innhold

Lar dere mannen deres danse med andre kvinner?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Når dere er på byen eller i andre festlige lag, gjerne med alkohol til stede, lar dere mannen/kjæresten deres danse med andre kvinner?

Personlig kunne det ikke falt meg inn å danse med en annen mann. For meg ville det vært på grensen til utroskap å være så nær med en annen mann på dansegulvet.

Min mann danser ikke med andre kvinner, og han vet at hvis han gjør det, så ville det såret meg noe helt utrolig.

Jeg registrerer jo at dette er ganske vanlig. Men jeg har aldri skjønt poenget. Hvorfor har man behov for å stryke og klenge seg på andre personer når man selv er i et forhold?

Anonymous poster hash: bae2b...ef6
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Nå spørs det hvilken type dans det er også da. Jeg hadde ikke synes noe om at kjæresten min gnikket seg inntil andre kvinner. Men om det bare er en type "hopp og sprett" dans, så bryr jeg meg ikke. Å danse er jo bare gøy!

Anonymous poster hash: e213f...fde
  • Liker 9
AnonymBruker
Skrevet

Lar han få lov? Han er da ikke et barn. Vi liker begge godt å gå ut å danse, og danser både med hverandre og andre. Du forstår ikke poenget med det? Vel, jeg forstår ikke poenget med å kontollere sin partner til en hver tid.

Anonymous poster hash: c7eb8...83f
  • Liker 14
Skrevet

En vanlig dans er da ingenting å bry seg med, får være måte på kontrollbehov. Man eier ikke sin partner.

• Liker 7
AnonymBruker
Skrevet

Hadde nok følt meg ukomfortabel dersom det hadde vært type "klisterdans", men vanlig dans (swing, byen-dans, polonese etc) hadde jeg ikke hatt problemer med.

Anonymous poster hash: c8309...af6
  • Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Tett dansing med seksuelle tilnærmelser (eksempelvis grinding, tørrjukking og twerking) og berøringer er et absolutt NO-NO!

Anonymous poster hash: bcad8...1c9

• Liker 7
Gjest New_Girl
Skrevet

Han danser ikke, men tror ikke jeg hadde hatt noe problem med det, så lenge det ikke er sånn klinedans ;)

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Ikke bare er det greit at han danser med andre, jeg oppfordrer ham til å danse med flere enn bare meg. Man lærer på en litt annen måte, uansett hvor mange kurs man går. Jeg har danset swing noen år, har også prøvd meg på salsa og tango. I swing fører jeg selv like gjerne som jeg blir ført, mens i salsa og tango foretrekker jeg å bli ført siden jeg ikke kan de to så veldig godt. Der jeg lærte å danse, danser alle med alle for dansegledens skyld. Man danser fordi det er gøy å danse, ikke for å møte Mr/Mrs. Right eller Mr./Mrs Right Now.

Men klinedansing og generell "uanstendig" oppførsel under dansen(holde tettere rundt enn nødvendig, hender der de ikke skal være etc) sparer han til meg, og jeg til ham.

Anonymous poster hash: 2b70f...91f
  • Liker 4
Skrevet (endret)

Det kommer veldig an på settingen og hvem det gjelder. Og hvilken type dans. Det er stor forskjell på roligdans og swing liksom. Generelt, nei, så ville jeg ikke likt. Men igjen, det kommer helt an på setting.

Mvh Yvonne :heiajente:

Endret av Yvonne
  • Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

En vanlig dans er da ingenting å bry seg med, får være måte på kontrollbehov. Man eier ikke sin partner.

Regner med at det er greit at han da også kysser og stryker henne over pupper og rumpe. Siden man ikke eier han, mener jeg....

Anonymous poster hash: bae2b...ef6

• Liker 3
Skrevet

Tett inntil, grabbe rumpe, gni seg opptil hverandre-dans - ikke greit!! Swing og lignende - helt ok.

• Liker 3
Skrevet

Så klart får han danse med andre damer!

• Liker 5
AnonymBruker
Skrevet

Ikke stilledans! Vals eller folkedans er helt greit :ler:

Anonymous poster hash: d884f...6ea

• Liker 1
Skrevet (endret)

Tett dansing med seksuelle tilnærmelser (eksempelvis grinding, tørrjukking og twerking) og berøringer er et absolutt NO-NO!

Anonymous poster hash: bcad8...1c9

Hvorfor det? Det ligger jo ikke noe seriøst bak.

Endret av Teeden
Skrevet

Pardans er uaktuelt. Han danser bare med gutta (hopping basically) eller med en hel gjeng. Jeg danser med han eller venninner.

• Liker 1
Skrevet

Det å danse kan jo bety såmangt. Er det swing liksom, så gjør vell ikke det noe.

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Ha ha. Enda mer man ikke skal få lov til av dama si.... :laugh:

Anonymous poster hash: bb992...551
  • Liker 4
AnonymBruker
Skrevet

Kommer helt an på. Slowdance absolutt ikke. Swing. Tja..

Anonymous poster hash: 767fb...c4c

Skrevet

Han vil ikke danse med meg, så hadde han danset med noen andre hadde jeg blitt veldig trist...

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet

Vel, ja, så lenge det ikke er sånn rolig koseklinedans. Jeg er litt for sjenert/klønete til å danse selv, så det ville vært kjipt å mene at mannen ikke fikk danse med noen andre. Men det ser jo gøy ut - jeg får kjøpe meg dansekurs en gang i fremtiden :)

Anonymous poster hash: 34592...f6c

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...