AnonymBruker Skrevet 8. mai 2014 #1 Skrevet 8. mai 2014 Ble litt sjokkert da jeg så denne episoden av Hellstrøm rydder opp - hjemme : http://www.tv3play.no/programmer/hellstrom-rydder-opp-hjemme/371123?autostart=true Her er det et samboerpar på 22-23 år som har et dårlig kosthold, og jeg trodde først at de var nærmere 30-35 år. Flere som syns det samme? Tydeligvis at kosthold har alt å si! :-O Jeg mener, de ser ut som pene mennesker sånn ellers! Anonymous poster hash: b851e...fc8 1
Betasuppe Skrevet 8. mai 2014 #2 Skrevet 8. mai 2014 Ble litt sjokkert da jeg så denne episoden av Hellstrøm rydder opp - hjemme : http://www.tv3play.no/programmer/hellstrom-rydder-opp-hjemme/371123?autostart=true Her er det et samboerpar på 22-23 år som har et dårlig kosthold, og jeg trodde først at de var nærmere 30-35 år. Flere som syns det samme? Tydeligvis at kosthold har alt å si! :-O Jeg mener, de ser ut som pene mennesker sånn ellers! Anonymous poster hash: b851e...fc8 Akkurat det reagerte vi i heimen på også!
AnonymBruker Skrevet 8. mai 2014 #4 Skrevet 8. mai 2014 Dårlig kosthold fører gjerne til dårligere/gusten hud, og overvekt har det med å legge på noen år på unge mennesker. Det var de tjukkene jentene i klassen som fikk kjøpe røyk når de var femten år. Men det kan reverseres, til en viss grad. Anonymous poster hash: 6bb92...bec 2
Draenei Skrevet 8. mai 2014 #5 Skrevet 8. mai 2014 Javel. Hyggelig å lage en tråd utelukkende for å diskutere utseendet til noen som alle vet navnet på. 8
AnonymBruker Skrevet 8. mai 2014 #6 Skrevet 8. mai 2014 Javel. Hyggelig å lage en tråd utelukkende for å diskutere utseendet til noen som alle vet navnet på. Jeg har ikke sagt noe om at de har er stygge? Jeg skriver at de er pene mennesker, og de hadde en fin stil ellers. Men det jeg reagerte på var at de så 10 år eldre ut enn de var pga alle kiloene! Utrolig hva et kosthold kan gjøre med mennesker. Anonymous poster hash: b851e...fc8
Majott Skrevet 8. mai 2014 #7 Skrevet 8. mai 2014 De så da ut som de var i 20-åra....det er etter det jeg kan se, veldig mange som ser sånn ut i den alderen. 3
Draenei Skrevet 8. mai 2014 #8 Skrevet 8. mai 2014 Jeg har ikke sagt noe om at de har er stygge? Jeg skriver at de er pene mennesker, og de hadde en fin stil ellers. Men det jeg reagerte på var at de så 10 år eldre ut enn de var pga alle kiloene! Utrolig hva et kosthold kan gjøre med mennesker. Anonymous poster hash: b851e...fc8 Det å skrive at de ser ut som de er 10 år eldre enn de er, er ganske frekt. Det er jo underforstått at man ikke ser særlig bra ut da, så du kritiserer utseendet deres selvom du ikke skriver rett ut at de er stygge. Det er en kjent sak at kostholdet er viktig for utsseendet, og det kan det bli en gøy tråd ut av. Men å ta utgangspunktet i et navngitt par og bruke dem som et skrekkeksempel blir fader meg for dumt. Er møkklei all den pesen og kritikken de fikk etter det programmet. 4
Gjest Herr Heftig Skrevet 8. mai 2014 #9 Skrevet 8. mai 2014 Synes ikke de så så gamle ut. Men tykke var de.
lillsunshine Skrevet 8. mai 2014 #10 Skrevet 8. mai 2014 Nei? De ser da unge ut, selv om de er tykke. 3
AnonymBruker Skrevet 8. mai 2014 #12 Skrevet 8. mai 2014 Det å skrive at de ser ut som de er 10 år eldre enn de er, er ganske frekt. Det er jo underforstått at man ikke ser særlig bra ut da, så du kritiserer utseendet deres selvom du ikke skriver rett ut at de er stygge. Det er en kjent sak at kostholdet er viktig for utsseendet, og det kan det bli en gøy tråd ut av. Men å ta utgangspunktet i et navngitt par og bruke dem som et skrekkeksempel blir fader meg for dumt. Er møkklei all den pesen og kritikken de fikk etter det programmet. Jeg skriver at de ser pene og kjekke ut begge to, syns ikke det er noe galt med utseendet deres, men jeg ble sjokkkert over at de så 10 år eldre ut enn de var. Jeg tror du ikke helt forstår hva jeg mener, for om de var 30-35 år så ser de unge ut i fjeset. De har jo fin hud og har ikke en rynke. Da jeg var på deres alder så jeg ut som jeg var 14...og de fleste vennene mine så ut som om de var 14-18, bortsett fra de som var tykke. De så mye eldre ut. Idag er jeg 30, og jeg blir fortsatt tatt for å være 18-20 år. Anonymous poster hash: b851e...fc8
Draenei Skrevet 8. mai 2014 #13 Skrevet 8. mai 2014 Jeg skriver at de ser pene og kjekke ut begge to, syns ikke det er noe galt med utseendet deres, men jeg ble sjokkkert over at de så 10 år eldre ut enn de var. Jeg tror du ikke helt forstår hva jeg mener, for om de var 30-35 år så ser de unge ut i fjeset. De har jo fin hud og har ikke en rynke. Da jeg var på deres alder så jeg ut som jeg var 14...og de fleste vennene mine så ut som om de var 14-18, bortsett fra de som var tykke. De så mye eldre ut. Idag er jeg 30, og jeg blir fortsatt tatt for å være 18-20 år. Anonymous poster hash: b851e...fc8 Javel. Men fortsatt fryktelig ufint å bruke et navngitt par som eksempel.
AnonymBruker Skrevet 8. mai 2014 #14 Skrevet 8. mai 2014 Ble litt sjokkert da jeg så denne episoden av Hellstrøm rydder opp - hjemme : http://www.tv3play.no/programmer/hellstrom-rydder-opp-hjemme/371123?autostart=true Her er det et samboerpar på 22-23 år som har et dårlig kosthold, og jeg trodde først at de var nærmere 30-35 år. Flere som syns det samme? Tydeligvis at kosthold har alt å si! :-O Jeg mener, de ser ut som pene mennesker sånn ellers! Anonymous poster hash: b851e...fc8 Jeg er i midten av tyveårene, spiser ganske usunt, er student, men ser veldig ung ut. Er veldig slank\tynn og ser ung ut i ansiktet. Skal sies jeg spiser ordentlig middager, men er altfor glad i is, mørk sjokolade og potetgull Anonymous poster hash: 29423...3ec
AnonymBruker Skrevet 8. mai 2014 #16 Skrevet 8. mai 2014 Men dette programmet var flott, for all del, skal lagre siden og se på det hver gang jeg har lyst på noe usunt, er nemlig ganske kvalmende å se overvektige folk spise junk! Hadde tenkt å droppe joggeturen i kveld, men tror det blir joggetur likevel Anonymous poster hash: 29423...3ec 1
Britt Banditt Skrevet 8. mai 2014 #17 Skrevet 8. mai 2014 Syns ikke de så ut som om de var 30-35, syns de så ut som alderen sin..
AnonymBruker Skrevet 8. mai 2014 #18 Skrevet 8. mai 2014 Det er fordi de så feite. Man ser eldre ut om man er veldig tjukke eller veldig tynn. Er feit selv altså. Anonymous poster hash: fae7f...763
AnonymBruker Skrevet 8. mai 2014 #19 Skrevet 8. mai 2014 Dere som sier at de ser ut som sin alder, har dere utelukkende feite folk i deres omgangskrets? For den jevne 23-åring ser ikke sånn ut. Anonymous poster hash: 0ed69...8e9 1
AnonymBruker Skrevet 8. mai 2014 #20 Skrevet 8. mai 2014 Det lyser usunnhet av dem. Spesielt han typen. Anonymous poster hash: 0d2c4...54b
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå