AnonymBruker Skrevet 8. mai 2014 #1 Skrevet 8. mai 2014 Jeg er 3 dager over ikm og fikk en lyyyys svak strek på gtesten 1 dag over. I går kveld gikk jeg pp do og det kom akk som mensen men det var helt brunt, litt etterpå var det mer friskt blod men med helt SVARTE klumper i.. jeg har i heele dag hatt en ekstrem smerte nede i magen og rygg som er 5 ganger verre en menssmerter. Så vondt har jeg aldri hatt når jeg har hatt mens.. jeg merker at blodet har forandret seg mye i dag.. fra lite til mye til brunt til friskt blod.. kan dette være en spontanabort? Burde jeg kontaktet legen?Anonymous poster hash: 0c382...c84
AnonymBruker Skrevet 8. mai 2014 #2 Skrevet 8. mai 2014 Legen kan ikke gjøre noe med en så tidlig abort, dessverre. Har du tatt ny test? Om den er negativ, så kan det ha vært kjemisk abort og det er mensen som kommer. Man blør ikke mye så tidlig, det er ikke store biten + ingen begynnende morkake så tidlig. Anonymous poster hash: 2193b...885
AnonymBruker Skrevet 8. mai 2014 #3 Skrevet 8. mai 2014 Nei er nok ikke SA, men en kjemisk graviditet. Anonymous poster hash: f99df...d99
AnonymBruker Skrevet 8. mai 2014 #4 Skrevet 8. mai 2014 Nei er nok ikke SA, men en kjemisk graviditet. Anonymous poster hash: f99df...d99 ja det var nok det .. TS Anonymous poster hash: 0c382...c84
AnonymBruker Skrevet 8. mai 2014 #5 Skrevet 8. mai 2014 Ja, og det kan også gjøre veldig vondt, har selv hatt det. Var mye sterkere enn vanlige menssmerter. Nå vet du iallefall at du kan bli gravid, og selv om det er liten trøst akkurat nå så er jeg sikker på at det snart går veien. Lykke til Anonymous poster hash: f99df...d99
AnonymBruker Skrevet 8. mai 2014 #6 Skrevet 8. mai 2014 Ja, og det kan også gjøre veldig vondt, har selv hatt det. Var mye sterkere enn vanlige menssmerter. Nå vet du iallefall at du kan bli gravid, og selv om det er liten trøst akkurat nå så er jeg sikker på at det snart går veien. Lykke til Anonymous poster hash: f99df...d99 dette var vår førte pp så jeg stresser heldigvis ikke, ja det var vell det positive med det at jeg kan bli gravid TS Anonymous poster hash: 0c382...c84
AnonymBruker Skrevet 8. mai 2014 #7 Skrevet 8. mai 2014 jeg opplevde det samme i høst, og er nå gravid igjen, sunn og frisk mor og barn dette går bra! Anonymous poster hash: e1f73...12a
AnonymBruker Skrevet 8. mai 2014 #8 Skrevet 8. mai 2014 jeg opplevde det samme i høst, og er nå gravid igjen, sunn og frisk mor og barn dette går bra! Anonymous poster hash: e1f73...12a gratulerer! Det var godt. men skal jeg regne denne mens som valig syklus da forresten? (Jeg har normale sykeluser så vet når jeg har EL foreksempel om jeg skal regne denne som vanlig syklus) TSAnonymous poster hash: 0c382...c84
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå