Gjest Gjest Skrevet 19. juni 2002 #1 Skrevet 19. juni 2002 Er ca. 7 uker gravid. Klarer ikke å glede meg eller prate særlig om dette enda, er bare livredd jeg skal abortere igjen..... :cry: :cry: Har snakket både med legen og jordmor - men alt de sier er at det som skjedde forrige gang ikke nødvendigvis kommer til å skje igjen, og at det "var meningen" det som skjedde den gang..... :o :o :o ( ...hjelper meg veldig lite....) Uansett, jeg får ikke særlig god respons når jeg ymter innpå at jeg ønsker en tidligere UL. Det gjøres kun hvis aborter skjer minimum 2-3 ganger etter hverandre. Da må jeg bestille selv! Kan noen annbefale hvor jeg gjør det ?! Hva koster det ?! Hvor lenge må jeg vente ?! Neste uke har jeg kommet like langt som da det gikk galt sist....... :cry: :cry: Hilsen en nervøs Thomasine ( som fortsatt ikke klarer å logge seg inn...)
Gjest Tuva (ikke innlogget) Skrevet 19. juni 2002 #2 Skrevet 19. juni 2002 Skjønner godt hva du mener Thomasine! Jeg mistet i fjor 8 uker på vei. Når jeg var hos legen min første gang nå som jeg har blitt gravid igjen, så forlangte jeg å få oppfølging med UL. Kanskje jeg har veldig snill lege, men det lønner seg uansett og si høyt hva du trenger. Ville ha prøvd en gang til med legen min, før jeg tenkte på privat UL. Krev UL fordi du er nervøs, sover dårlig og er rett og slett redd! Lykke til ! Klem fra Tuva (8+3). PS:Når jeg ikke vet hvor du bor, så er det heller ikke så lett å anbefale et sted du kan få privat UL.
Gjest Anonymous Skrevet 20. juni 2002 #3 Skrevet 20. juni 2002 Dersom du bor i Oslo, vil jeg sterkt anbefale Volvat Medisinske Senter. Jeg bestilte time hos lege med ultralyd der når jeg var 6 uker på vei og fikk se hjertet slå og konstantert at alt var vel med den lille i magen min som nå er 27+3. Legen var utrolig profesjonell og tok mine bekymringer på alvor.....jeg gikk derfra med en god følelse i magen. Selvsagt kan ikke de love deg at det går bra denne gangen, heller, men det er i allefall betryggende å se at alt står bra til når du er på undersøkelsen. Det koster ca. 1000 kr og dette var for meg velinvesterte penger. Lykke Til! S.
Gjest line Skrevet 20. juni 2002 #4 Skrevet 20. juni 2002 Jeg var på ultralyd på byporten kostet 700,- Det er nesten ikke ventetid der heller, et par dager. Han var veldig flink, syntes jeg. Jeg var i uke 15 når jeg var der , så armer ,ben,hjerte osv. Kjempe deilig å se at allt er ok. (vi fikk med video av babyen vår også) Når du er så kort på vei må du ta innvendig ultralyd, men dette er ikke vondt i det hele tatt. Lykke til 16+2
Hestehoven Skrevet 20. juni 2002 #5 Skrevet 20. juni 2002 Hei Også Oslo City Legesenter har privat ultralyd. Vi betalte kr 550, tror jeg. Hilsen Hestehoven 35+2
Thomasine Skrevet 20. juni 2002 #6 Skrevet 20. juni 2002 Takk for svar, jenter !!! Får ta en ringerunde til uka.........
Gjest Anonymous Skrevet 21. juni 2002 #7 Skrevet 21. juni 2002 Bryne har privat jordmor som kan hjelpe deg :D :D :D
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå