AnonymBruker Skrevet 8. mai 2014 #1 Skrevet 8. mai 2014 Er det en ting jeg er gørre lei av, så er det falske mennesker! Jeg går i tiende på ungdomsskolen, og her kryr det av folk som later som de er venn med de man ikke liker. I dag fortalte jeg en akkurat hva jeg mener til ham. Det føltes deilig. Jeg har kjent han siden første klasse, altså jeg gikk på barneskolen med han, og kjenner han forsåvidt ganske godt. Han har kjæreste, så det er ikke noe kjærlighet det er snakk om her (for øvrig er kjæresten en stor falsk en hun og). Jeg pleier å ta følge med ham fra bussen og et stykke hjem ganske ofte, og da "tuller" han noen ganger med at han ikke vil gå med meg. I det siste har jeg hørt at han har sagt videre ting som folk har sagt om andre personer til ham. Altså han har vært ekstremt falsk og sviktet folk som trodde de kunne stole på ham. På bussen hjem i dag satt han med tre andre (hun ene er eks-venninna mi, men vi har ikke kontakt lengre, typen hennes og en av mine nåværende venninner). Han tenkte tydeligvis ikke over at jeg satt ikke så langt i fra og sa: "Håper *** (en kompis av ham) er på bussen så jeg slipper å gå med…" og da fant han tydeligvis ut at jeg hørte det. Da vi gikk av bussen gikk jeg i raskt tempo slik at jeg skulle unngå å gå med ham, men han fulgte etter. "Fælt til tempo i dag", sa han. Jeg gjorde det klart at jeg hadde hørt det han sa. Han unnskylde seg og sa han tullet og kom med små dårlige forklaringer. Da tok jeg mot til meg og bare "Du er så jævla falsk", så gikk jeg fra ham. Deilig og få siste ordet, men det sjokkerte meg at jeg turte, siden jeg er egentlig veldig redd for sånt... Andre som har sagt rett fra levra hva dere synes om falske personer? Eller har hatt liknende opplevelser? Anonymous poster hash: b71ef...116 2
AnonymBruker Skrevet 8. mai 2014 #3 Skrevet 8. mai 2014 Det må være en utrolig deilig følelse å tørre å gjøre det! For falske mennesker bør få høre det. Jeg har en falsk og løgnaktig "venn" som jeg ønsker en dag og bare si rett fra levra om hva jeg mener om vedkommende, men jeg vet jo hva slags helvete hun kommer til å lage etter det. Så det er jo ikke noe jeg kommer til å gjøre. Jeg bare fader henne ut mer og mer, og vet at vi kommer ikke til å ha kontakt når 2014 er over... Anonymous poster hash: 80384...eeb
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå