Gå til innhold

Pretty little liars?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er det bare jeg som følger med denne serien og gleder meg sykt til sesong 5 kommer ut?
Er det noen som har lest bøkerne og har lyst til å gi meg noen spoilere? :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har ikke lest bøkene, men sett alt som har kommet ut. Gleder meg VELDIG til sesong 5 kommer ut!

Skrevet

Jeg gleder meg sinnssykt og teller ned dagene til sesong 5 er i gang!

Bøkene har ikke helt samme handling som serien kommer til å ha. I bøkene er det en tvilling-teori, at Alison har en ond tvilling, men de kommer nok ikke til å bruke den i serien. Derimot kan du google "pretty little liars theories" så finner du mye spennende, eller lese prettylittleliarsblog.blogg.no elleer følge pllspoilers på instagram :D

AnonymBruker
Skrevet

Jeg så sesong 1-3 og begynte på sesong 4, men gikk lei etter et par episoder der... Følte sesong 4 startet veldig seigt og treigt med mye gjentagelser og lite nytt. Så jeg gav opp hele serien og tenkte at sesong 8 sikkert blir likedan :fnise: Tar sesong 4 seg opp?

Anonymous poster hash: 91da5...590
Skrevet

Jeg har lest om tvilling-teorien ja, men synes at det ble så forvirrende. Gleder meg til å se hvordan det blir i sesong 5, og gleder meg til å finne ut hvem A er!! :)

AnonymBruker: Jeg synes at sesong 4 tar seg opp veldig, litt treigt i starten men det blir veldig spennende ettersom de kommer mer i kontakt med Ali. :)

Skrevet

Syns serien har tapt seg sånn :( De kan jo ikke holde på i evigheter med å dra ut hvem som er A, og når de ikke skal kjøre samme handlingen som i bøkene så blir jeg bare sykt lei...

• Liker 1
Skrevet

Jeg vil bare finne ut hvem A er, og det kan bli litt lang drygt i lengden ja.. :( Dessverre..
Men regner med at sesong 5 blir den siste sesongen da. Jeg har ikke lest bøkene, så jeg har ingen anelse om hva handlingen i bøkene er...

Skrevet

Syns serien har tapt seg sånn :( De kan jo ikke holde på i evigheter med å dra ut hvem som er A, og når de ikke skal kjøre samme handlingen som i bøkene så blir jeg bare sykt lei...

Helt enig! Man begynner liksom å bli litt lei selve plotet… Hovedgrunnen til at jeg gleder meg til sesong 5 er for å komme nærmere hvem A er.

Skrevet

Jeg gleder meg forsåvidt til sesong 5 starter, men jeg håper ikke de skal dra ut serien noe særlig lenger enn de har. Jeg begynner å bli ganske sliten av hele A-opplegget, haha :fnise:

AnonymBruker
Skrevet

Syns det fortsatt virker som at det er en tvilling jeg, iogmed at allison sin mor faktisk hjalp morderen å begrave allison.

Anonymous poster hash: 1bd19...b0b

Gjest Pheel
Skrevet

Hvor ser jeg det lovlig? Altså siste episoder som er kommet ut?

AnonymBruker
Skrevet

Www.megashare.info tror jeg det heter

Gjest Pheel
Skrevet

Www.megashare.info tror jeg det heterAnonymous poster hash: 1bd19...b0b

Den siden er ikke lovlig.

AnonymBruker
Skrevet

Jeg har sett de to sesongene som er å finne på Netflix, kunne ønske de hadde sesong 3 og utover, jeg har jo blitt hekta :P

Ellers er den typisk lagt opp på en sånn "Lost" lignende måte, det vil si, de som skriver episodene vet ikke selv hvem A er og hva som skjer videre, derfor blir det litt forvirrende. De gjør det gjerne sånn fordi i USA så vet man ikke om en serie blir populær eller ei, og hvis den ikke blir det blir den jo stoppet. Fortsetter den finner de på flere ting underveis.

(Litt av grunnen til at jeg datt litt ut av Lost.. Det ble jo bare kaos til slutt :fnise: )

Anonymous poster hash: 26abb...e07
Skrevet

Jeg ble superfenget av de to første sesongene da jeg så dem i ett på Netflix, men nå som jeg i det siste har måttet vente fra uke til uke har serien virket dårligere siden det faktisk skjer så lite i hver episode og det blir mer tydelig når man ser dem enkeltvis.

Jeg håper virkelig at sesong 5 er den siste, og henger bare med enda for å få et svar på hva som egentlig er greia - jeg nekter å tro at de har en god forklaring til oss (jeg mener, det er jo helt søkt at så mange er involvert men at ingen vet noe!), men er veldig spent på hva den er!

Gjest Linn Cathrin
Skrevet

Hvor ser jeg det lovlig? Altså siste episoder som er kommet ut?

Cucirca.eu (trodde den var lovlig, men nå ble jeg usikker).

Gjest Pheel
Skrevet

Cucirca.eu (trodde den var lovlig, men nå ble jeg usikker).

Såklart ikke lovlig? Er ikke lov til å laste ned eller streame gratis lenger dessverre.

Skrevet

Syns det fortsatt virker som at det er en tvilling jeg, iogmed at allison sin mor faktisk hjalp morderen å begrave allison.

Ja det tenker jeg også. Det er rart dersom det er Allison, for produsentene har jo sagt at de ikke skal følge handlingen helt likt som i bøkene, men det må være et ekstra søsken eller en foreldre (enten Allison eller de andre jentene) inne i bildet ett eller annet sted :laugh:

A må jo også ha makt til å bygge seg et stort nettverk, og ha mye penger, og jeg ser liksom ikke helt at noen high school jenter skulle ha den muligheten :vetikke:

Skrevet

Jeg har sett de to sesongene som er å finne på Netflix, kunne ønske de hadde sesong 3 og utover, jeg har jo blitt hekta :P

Ellers er den typisk lagt opp på en sånn "Lost" lignende måte, det vil si, de som skriver episodene vet ikke selv hvem A er og hva som skjer videre, derfor blir det litt forvirrende. De gjør det gjerne sånn fordi i USA så vet man ikke om en serie blir populær eller ei, og hvis den ikke blir det blir den jo stoppet. Fortsetter den finner de på flere ting underveis.

(Litt av grunnen til at jeg datt litt ut av Lost.. Det ble jo bare kaos til slutt :fnise: )

Anonymous poster hash: 26abb...e07

Hvis du får deg MediaHint (Firefox) kan du se sesong 3 på den Amerikanske Netflix.

Jeg ser 4 (og snart sesong 5) på watchseries.to.

Det virker som om forfatterene hadde en plan, men at den er endret på, etter som folk kommer med teorier. Tror nok de vet hvem Master-A er, men at veien dit planlegges etter hvert?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...