Gå til innhold

Hurtig "slanking", HJELP bunaden er bittelitt trang.

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Prøvde bunaden min istad, dumt jeg ikke gjorde det tidligere, fant jeg ut nå...

Jeg vil gjerne bruke den på 17 mai, men kjente fort at den var litt trang. Jeg får den igjen, men vil gjerne kunne puste i den. Kan jo nevne at jeg har mensen nå, og er litt oppblåst. Kan jeg bruke nutrilett eller noe for å få den bittelitt løsere til 17 mai?

Lest om vannfaste, at det er sunt over en kort periode..

Noen som har noen tips?

Det er IKKE snakk om langvarig slanking, det vil jeg evt gjøre med riktig kosthold og trening, men bare hurtig måte for å kunne få puste i bunaden. For meg spiller det ingen rolle om det er sunt, eller at jeg legger på meg alt igjen når jeg begynner å spise.. Vet det er dumt at jeg ikke prøvde den før også, så det trenger ingen å fortelle meg :) :)

Anonymous poster hash: 449b7...4cf
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

På 9 dager er det vel ikke så mye du kan gjøre, men et hardt regime, med sunn lavkalorikosthold (ikke lang nok tid til å tenke på ketose og lavkarbo), lite salt (binder væske) og mye bevegelse så kan du nok fort droppe en kilo eller to på 9 dager.

Har du vurdert hold-in-undertøy? Waist-cincher eller lignende?

Anonymous poster hash: b88a3...adb
AnonymBruker
Skrevet

Prøv en tre fire dager med 500 kcals ( spredt selvfølgelig) a la 5:2 dietten.

Anonymous poster hash: 6ffa7...142

Skrevet

Sliter med den jeg også... Lavkarbo, kanskje? Ellers, hvis du har ork kan du forsøke å drikke shaker. Ei venninne av meg gikk helt sykt fort ned i cm på Herbalife! Vurderte det selv, men fant ut jeg dropper karbo og salt mat de tre siste dagene før 17., så får det bare gå.

Skrevet

Prøv noen detox-juicer?

Det får fortgang i systemet i alle fall, og man kan fint leve på det i ei uke.

AnonymBruker
Skrevet

De gangene jeg har gått ned på lavkarbo-regime så har jeg gått ned "over all forventning", men de første 4-6 dagene har vekta stått stille hos meg, før vektnedgangen starter. Den starter omtrent samtidig som at jeg begynner å slite med dårlig ånde og litt vond smak i munnen, så hos meg henger vekttapet mye sammen med ketose. (Ånden og smaken er grunnen til at jeg aldri går på lavkarbo mer enn i perioder nå og da).

Så etter min erfaring ville jeg ikke anbefalt dette til 17. mai-slanking...

Anonymous poster hash: b88a3...adb
Gjest Coolaid
Skrevet

Dersom du er normal, altså ikke undervektig eller har noe som helst form for spiseforstyrrelser så kan du spise suppe en uke. Snakke da ikke om posesuppe ,men hjemmelaget suppe som gjør deg mett og god og inneholder sunne ting for kroppen.

Her er oppskrift:

http://martheborge.blogg.no/1376943428_oppskrift_hjemmelaget.html

http://www.melk.no/oppskrifter/smaretter-lunsj/supper/blomkal-brokkolisuppe/

http://www.godfisk.no/Oppskrifter/Norge/Klassisk-fiskesuppe

AnonymBruker
Skrevet

Fettforbrennende intervalltrening (løping eller sykling), annenhver dag

Anonymous poster hash: d539d...13c
Skrevet

Dropp mest mulig karbohydrater og salt :) Dette vil få kroppen din til å slippe masse vann og vil forhåpentligvis gjøre så du kan bruke bunaden uten pustebesvær :) Bare for å understreke, bare gjør dette noen dager før 17. mai, ikke over lengre tid!

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

PSMF virker veldig bra. Så lenge du ikke går på det lenger enn enn de 9 dagene. Det er vanlig å gå ned 3 kg første uka fordi en mister så mye vann i kroppen.

Anonymous poster hash: c7eff...5be
  • Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...