Gå til innhold

Feil levering fra Strawberrynet


vilde

Anbefalte innlegg

Pakken min fra Strawberrynet ble stoppet, jeg måtte betale 136 kr i toll, og når jeg åpnet den var det absolutt ikke det jeg hadde bestillt. Hva gjør jeg nå?? Skal jeg returnere tingene? Får jeg dekket utgiftene?

Føles vikrelig håpløst å ha brukt 400 kr tilsammen, masse tid på å sende inn skjema, gå på posten og stå i lang kø for å få pakken og ikke å ikke engang få det jeg hadde bestillt. Siste gang med STrawberrynet for meg, iallefall så lenge tollgrensa er 200 kr

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Cuddly

Jeg ville sendt en mail til SN, og spørre der heller :wink:

Hadde du bestilt flere ting?

Hva var verdien på de enkelte tingene?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg fikk det jeg bestilte, men ble stoppet i tollen og måtte betale godt over hundrelappen for det.

Har hørt at jeg kan få disse pengene igjen, hvordan gjør jeg det?

Hele greia endte jo opp med å bli dyrere enn i butikken og det er jo ikke hensikten.

Det blir nok ikke mere SN på meg heller før tollgrensen heves.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hmf, har enda ikke fått noe svar fra Strawberrynet jeg. Noen som vet hvor lang tid det bruker å ta å få svar fra de? Har sendt mailen til orders@stra.. og info@straw.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Cuddly

Det kan nok fort ta et par-tre dager, ja...

En gang sendte jeg en mail om en mascara som var helt inntørket da den kom. Hørte ingenting, og siden den ikke kostet allverden giddet jeg ikke å stresse med det.

Men så plutselig, MINST ei uke etterpå, så var pengene kommet inn på konto! Fikk aldri beskjed om at de valgte å løse problemet sånn, og det var bare flaks at jeg oppdaget pengene :roll:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Strawberrynet refunderer utgifter iforbindelse med toll, og muligens også ifb med feilvarer (men dette vet jeg ikke sikkert).

Send en mail til [email protected] og fortell om problemet, samt hvor store utgifter du har hatt, så får du refundert pengene. Det er mulig du får oppgitt et faksnummer å fakse kvittering fra tollvesnet til.

Selv har jeg aldri opplevd at mine pakker har blitt stoppet i tollen, men jeg vet at det ikke er noe problem å få Strawberrynet til å refundere utgifter.

Om man ikke får svar på adressen over kan man sende en mail (på engelsk) til meg, så kan jeg videresende til min kontaktperson.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg sendte mail på lørdag ang. tollutgiftene mine og har fått mail i dag fra SN at de kommer til å refundere utgiftene og de vil være på konto i lpet av noen dager :-)

Meget fornøyd

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...