AnonymBruker Skrevet 8. mai 2014 #1 Skrevet 8. mai 2014 noen som vet mailadressen til barnevernet i stavanger? har lenge tenkt på å sende inn bekymringsmelding om datteren til en veldig kjent blogger men finner ingen mailadresse å sende til... bor ikke i stavanger selv så å møte opp selv er ikke aktuelt. Anonymous poster hash: 9a618...b24 1
AnonymBruker Skrevet 8. mai 2014 #2 Skrevet 8. mai 2014 noen som vet mailadressen til barnevernet i stavanger? har lenge tenkt på å sende inn bekymringsmelding om datteren til en veldig kjent blogger men finner ingen mailadresse å sende til... bor ikke i stavanger selv så å møte opp selv er ikke aktuelt. Anonymous poster hash: 9a618...b24 Overlat dette til dem i nærmiljøet, som ser og kjenner dem bedre enn en leser på en blogg! Er ikke sikkert du har noe som barnevernet ikke vet... Anonymous poster hash: f396c...7e9 3
AnonymBruker Skrevet 8. mai 2014 #3 Skrevet 8. mai 2014 Send den i papir. Sensitive oppkysninger skal ikke sendes på mail. Samtidig skjønner vi alle hvem du mener så du bør ikke legge slike sensitive opplysningennger på nett. Du kunne ringt dem for å få adressen uten å oute på nettAnonymous poster hash: 7068c...210 6
Avalon Skrevet 8. mai 2014 #4 Skrevet 8. mai 2014 Enig med innlegget over her, du outer på nettet. Det er ikke vanskelig å skjønne hvem det er du mener. Så mye info hadde du ikke behøvd å legge ut.
sånnkandetgå Skrevet 8. mai 2014 #5 Skrevet 8. mai 2014 Det er lett som en plett . du klarer fint å skrive innlegg her og da klarer du fint å søke opp Stavanger kommune. Du bør ha ganske gode grunner for å melde en person, jeg har selv fått anmeldelse på meg at jeg var en dårlig mamma, ut fra at noen hadde lest på bloggen min at jeg hadde en sykdom de var bare kommet over bloggen min via et forum. Det som er dumt at vi vet nå hvem blogger du mener, du kunne skrevet noe annet, du hadde ikke trengt å skrive noe annet enn at du lurte på hvordan du kunne finne adressen til BVT i Stavanger 3
AnonymBruker Skrevet 8. mai 2014 #6 Skrevet 8. mai 2014 Bedre med en bekymringsmelding for mye enn en for lite... Send et brev til adressen i lenka: http://www.stavanger.kommune.no/no/Tilbud-tjenester-og-skjema/Barn-og-familie/Barne--og-familievern/Kontakt-oss/ Anonymous poster hash: 12c56...a14 2
Pixxie Skrevet 8. mai 2014 #7 Skrevet 8. mai 2014 Hvorfor i alle dager er det så mange som har noe imot den personen det er snakk om? Har fått me meg litt fra bloggen men kan ikkje skjønne hva folk reagerer på? Er det ikke lov å være ung mor?
AnonymBruker Skrevet 8. mai 2014 #8 Skrevet 8. mai 2014 Nei, det er vel sjalusi da tenker jeg... Pleier å bli sånn. Anonymous poster hash: be421...d03 3
Pixxie Skrevet 9. mai 2014 #9 Skrevet 9. mai 2014 Men kan vel ikke bare være det? Er jo helt idiotisk å skulle melde noe til barnevernet uten grunn!
optimera Skrevet 10. mai 2014 #10 Skrevet 10. mai 2014 Nei nå må du ta deg ei pera (som me seie i Stavanger) Skjerp deg! Jeg kjenner ikke denne bloggeren, du sannsynligvis mener, personlig, men leser bloggen hennes inni mellom. Jeg syns hun virker som en god mor. Mulig hun legger ut mye bilder av datteren sin, men da må du nesten anmelde alle som legger ut bilder av barna sine på facebook også i "tide og utide". Dette har du ingenting med. Og som andre sier her, dette er i så fall en sak for de som kjenner henne personlig, ikke en bedre-viter som sitter på en annen kant av landet! 6
Avalon Skrevet 10. mai 2014 #11 Skrevet 10. mai 2014 Nei nå må du ta deg ei pera (som me seie i Stavanger) Skjerp deg! Jeg kjenner ikke denne bloggeren, du sannsynligvis mener, personlig, men leser bloggen hennes inni mellom. Jeg syns hun virker som en god mor. Mulig hun legger ut mye bilder av datteren sin, men da må du nesten anmelde alle som legger ut bilder av barna sine på facebook også i "tide og utide". Dette har du ingenting med. Og som andre sier her, dette er i så fall en sak for de som kjenner henne personlig, ikke en bedre-viter som sitter på en annen kant av landet! Nettopp!
Adhara Skrevet 11. mai 2014 #12 Skrevet 11. mai 2014 Tråden er ryddet for innlegg på dialekt. Irrlys, mod.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå