AnonymBruker Skrevet 8. mai 2014 #1 Skrevet 8. mai 2014 Hva er forskjellene? Anonymous poster hash: d7688...1ad
AnonymBruker Skrevet 8. mai 2014 #2 Skrevet 8. mai 2014 Ingenting, de bare forendret navn noen år siden.Anonymous poster hash: a5331...986
AnonymBruker Skrevet 8. mai 2014 #3 Skrevet 8. mai 2014 Ingenting, de bare forendret navn noen år siden.Anonymous poster hash: a5331...986 Såvidt jeg vet er dette to forskjellige forbund. TS Anonymous poster hash: d7688...1ad
AnonymBruker Skrevet 10. mai 2014 #4 Skrevet 10. mai 2014 Ingenting, de bare forendret navn noen år siden.Anonymous poster hash: a5331...986 Feil. Humanistforbundet er tidligere sosialhumanistene, Humanetisk forbund er Humanetisk forbund. Kan ikke svare på hva forskjellen er, dessverre, annet enn at slik jeg oppfatter det er Humanistforbundet mer religionsnøytrale, mens HEF har en mer negativ innstilling til religion. Anonymous poster hash: ac625...526
AnonymBruker Skrevet 16. mai 2014 #5 Skrevet 16. mai 2014 Hva er forskjellene? Anonymous poster hash: d7688...1ad Humanistforbundet har en side hvor de lister opp noen forskjeller: http://www.humanistforbundet.no/hufo_hef.php Kort oppsummert: Humanetisk forbund er et livssynssamfunn for humanetikere og Humanistforbundet er en interesseorganisasjon for alle humanister. Mitt inntrykk er at religionsfientlige søker seg til Humanetisk forbund, og så er de som er mer opptatt av menneskerettigheter og dialog som støtter opp om Humanistforbundet. Anonymous poster hash: 0a5ed...bb6
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå