AnonymBruker Skrevet 8. mai 2014 #1 Skrevet 8. mai 2014 Var i et nesten-forhold med en fyr som har slitt endel psykisk.Vi kranglet endel og gode perioder ble fort til dårlige. Han sier han elsker meg men ikke er klarer noe forhold nå. På grunn av dette tvang jeg meg selv til å gå videre, og tok ikke mer kontakt. For noen dager siden tok han kontakt,og vi pratet litt. Han endte til slutt opp med å spørre om jeg hadde fri i over i morgen,og om vi kanskje kunne ta en øl etter at han var ferdig med timen hos psykologen. Jeg svarte ok,og ba ham gi en lyd dagen etter. Etter det hørte jeg ingenting fra ham. I går hadde han bursdag, og etter å ha vurdert situasjonen valgte jeg likevel å sende en faceb melding der jeg gratulerte og håpet han hadde hatt en fin dag. Kan se at meldingen ble lest i natt, men fikk ikke noe svar. Samtidig ser jeg han har klikket "liker" på alle bursdagshilsener han har fått på veggen. Var veldig i tvil om jeg burde gratulere han, for dette var det jeg fryktet Det gjør så jævlig vondt å bli behandlet sånn, og han har såret meg mye før også med å plutselig ignorere meg. Vet jeg ikke burde gjort dette men ville bare være snill... Hvorfor ignorerer han meg slik, er det for å såre meg? Hva skal til for at DU ignorerer en bursdagshilsen? Anonymous poster hash: 068e2...457
Toxicwonderland Skrevet 8. mai 2014 #2 Skrevet 8. mai 2014 Jeg ville ikke ignorert en bursdagshilsen på facebook, ville nok skrevet takk uansett, med mindre det var VELDIG mange hilsener som kom inn (da ville jeg skrevet en status og sagt takk)
Gjest Elisabeta Skrevet 8. mai 2014 #3 Skrevet 8. mai 2014 Var i et nesten-forhold med en fyr som har slitt endel psykisk.Vi kranglet endel og gode perioder ble fort til dårlige. Han sier han elsker meg men ikke er klarer noe forhold nå. På grunn av dette tvang jeg meg selv til å gå videre, og tok ikke mer kontakt. For noen dager siden tok han kontakt,og vi pratet litt. Han endte til slutt opp med å spørre om jeg hadde fri i over i morgen,og om vi kanskje kunne ta en øl etter at han var ferdig med timen hos psykologen. Jeg svarte ok,og ba ham gi en lyd dagen etter.Etter det hørte jeg ingenting fra ham. I går hadde han bursdag, og etter å ha vurdert situasjonen valgte jeg likevel å sende en faceb melding der jeg gratulerte og håpet han hadde hatt en fin dag. Kan se at meldingen ble lest i natt, men fikk ikke noe svar. Samtidig ser jeg han har klikket "liker" på alle bursdagshilsener han har fått på veggen. Var veldig i tvil om jeg burde gratulere han, for dette var det jeg fryktet :(Det gjør så jævlig vondt å bli behandlet sånn, og han har såret meg mye før også med å plutselig ignorere meg. Vet jeg ikke burde gjort dette men ville bare være snill... Hvorfor ignorerer han meg slik, er det for å såre meg? Hva skal til for at DU ignorerer en bursdagshilsen? Anonymous poster hash: 068e2...457 Var i et nesten-forhold med en fyr som har slitt endel psykisk.Vi kranglet endel og gode perioder ble fort til dårlige. Han sier han elsker meg men ikke er klarer noe forhold nå. På grunn av dette tvang jeg meg selv til å gå videre, og tok ikke mer kontakt. For noen dager siden tok han kontakt,og vi pratet litt. Han endte til slutt opp med å spørre om jeg hadde fri i over i morgen,og om vi kanskje kunne ta en øl etter at han var ferdig med timen hos psykologen. Jeg svarte ok,og ba ham gi en lyd dagen etter.Etter det hørte jeg ingenting fra ham. I går hadde han bursdag, og etter å ha vurdert situasjonen valgte jeg likevel å sende en faceb melding der jeg gratulerte og håpet han hadde hatt en fin dag. Kan se at meldingen ble lest i natt, men fikk ikke noe svar. Samtidig ser jeg han har klikket "liker" på alle bursdagshilsener han har fått på veggen. Var veldig i tvil om jeg burde gratulere han, for dette var det jeg fryktet :(Det gjør så jævlig vondt å bli behandlet sånn, og han har såret meg mye før også med å plutselig ignorere meg. Vet jeg ikke burde gjort dette men ville bare være snill... Hvorfor ignorerer han meg slik, er det for å såre meg? Hva skal til for at DU ignorerer en bursdagshilsen? Anonymous poster hash: 068e2...457 Kjære vene, enda en av disse fantastiske mennene som ignorerer og "sliter"! Enten så spiller han hard-to-get, eller så holder han deg på gress. Sier han elsker deg? Most unlikely. Elsker man noen innebærer det respekt, omsorg og omtanke. Lykke til
AnonymBruker Skrevet 8. mai 2014 #4 Skrevet 8. mai 2014 Så utrolig dårlig gjort, ordentlig slemt!! Her sitter jeg og er lei meg fordi "min" enda ikke har svart på en melding jeg sendte i går og jeg ser han har sett (dessuten har han postet masse skit på veggen sin, så har hatt tid til å svare på et kort spm). Men det der du beskriver var jo enda verre, det er en skikkelig markering av "nå ignorerer jeg deg". Anonymous poster hash: bcf0d...791 1
AnonymBruker Skrevet 8. mai 2014 #5 Skrevet 8. mai 2014 Kjære vene, enda en av disse fantastiske mennene som ignorerer og "sliter"! Enten så spiller han hard-to-get, eller så holder han deg på gress. Sier han elsker deg? Most unlikely. Elsker man noen innebærer det respekt, omsorg og omtanke. Lykke til Enig med deg. Men jeg vet han er syk,så akkurat det er ikke et spill. Har ventet på ham utenfor psykologens kontor, og vært med på apoteket da han hentet ut flere typer med antidepressiva og andre medikamenter for psyken. ts Anonymous poster hash: 068e2...457
AnonymBruker Skrevet 8. mai 2014 #6 Skrevet 8. mai 2014 Så utrolig dårlig gjort, ordentlig slemt!! Her sitter jeg og er lei meg fordi "min" enda ikke har svart på en melding jeg sendte i går og jeg ser han har sett (dessuten har han postet masse skit på veggen sin, så har hatt tid til å svare på et kort spm). Men det der du beskriver var jo enda verre, det er en skikkelig markering av "nå ignorerer jeg deg". Anonymous poster hash: bcf0d...791 Ja det er en forferdelig følelse Leit å høre at det finnes flere slike... Egentlig har jeg bare lyst å blokkere ham, men samtidig vil jeg ikke vise at denne ignoreringen går så innpå meg ts Anonymous poster hash: 068e2...457
Gjest Elisabeta Skrevet 8. mai 2014 #7 Skrevet 8. mai 2014 Ja det er en forferdelig følelse Leit å høre at det finnes flere slike...Egentlig har jeg bare lyst å blokkere ham, men samtidig vil jeg ikke vise at denne ignoreringen går så innpå meg ts Anonymous poster hash: 068e2...457 Er han depressiv er det fint lite du får gjort. Mest sannsynlig lettere for han å forholde seg til "svada" enn følelses-messige ting. Kanskje derfor han ignorerer.
romtemperert Skrevet 8. mai 2014 #8 Skrevet 8. mai 2014 Uff, jeg skjønner godt at du er lei deg! Jeg tror jeg ville ha prøvd å glemme ham og gå videre. Sånn jeg se det, så er det to muligheter her 1) Han klarte ikke å svare 2) Han gadd ikke å svare Det er umulig å vite hva svaret er, men uansett synes jeg ikke det virker som dette kan føre til noe bra for deg. Hvis det er sånn at han ikke klarte å takke for en bursdagshilsen, så vil han definitivt ikke klare å være der for deg på noen som helst måte. Hvis han ikke gadd, så er han en idiot. Du må nesten spørre deg selv om du er villig til å utsette deg for mer av dette. Å sitte sånn og vente og lure og ha det vondt hadde ikke jeg orket i alle fall. Håper det går bedre for deg snart! 1
AnonymBruker Skrevet 8. mai 2014 #9 Skrevet 8. mai 2014 Uff, jeg skjønner godt at du er lei deg! Jeg tror jeg ville ha prøvd å glemme ham og gå videre. Sånn jeg se det, så er det to muligheter her 1) Han klarte ikke å svare 2) Han gadd ikke å svare Det er umulig å vite hva svaret er, men uansett synes jeg ikke det virker som dette kan føre til noe bra for deg. Hvis det er sånn at han ikke klarte å takke for en bursdagshilsen, så vil han definitivt ikke klare å være der for deg på noen som helst måte. Hvis han ikke gadd, så er han en idiot. Du må nesten spørre deg selv om du er villig til å utsette deg for mer av dette. Å sitte sånn og vente og lure og ha det vondt hadde ikke jeg orket i alle fall. Håper det går bedre for deg snart! Takk:) Jeg tror det er alternativ 2) at han ikke gidder. Han har vært pålogget i dag, og klikket "Liker" på de bursdagshilsenene som kom på etterskudd. Elisabeta: Ja,godt mulig han unngår meg pga.det følelsesmessige som han ikke orker.. Anonymous poster hash: 068e2...457
Gjest ashanti Skrevet 8. mai 2014 #10 Skrevet 8. mai 2014 Det kan virke som at han kanskje ikke er helt klar for å involvere seg med noen nå, mulig han har mer enn nok med seg selv?
AnonymBruker Skrevet 8. mai 2014 #11 Skrevet 8. mai 2014 Ja det er en forferdelig følelse Leit å høre at det finnes flere slike... Egentlig har jeg bare lyst å blokkere ham, men samtidig vil jeg ikke vise at denne ignoreringen går så innpå meg ts Anonymous poster hash: 068e2...457 Jeg har også lyst å blokkere "min", men vil ikke at han skal få vite at jeg er sint og såret. Min løsning blir å trykke på "ikke følg xxxxxx", altså at ingenting fra han kommer opp på veggen min. Da slipper jeg vonde nyheter slengt i trynet, samtidig som han ikke vet noe + at jeg kan vise mitt evnt. lykkelige liv (hvis jeg får ny kjæreste f.eks, tåpelig tanke, men håper jo han skal angre litt da...). Anonymous poster hash: bcf0d...791 1
AnonymBruker Skrevet 8. mai 2014 #12 Skrevet 8. mai 2014 Jeg har også lyst å blokkere "min", men vil ikke at han skal få vite at jeg er sint og såret. Min løsning blir å trykke på "ikke følg xxxxxx", altså at ingenting fra han kommer opp på veggen min. Da slipper jeg vonde nyheter slengt i trynet, samtidig som han ikke vet noe + at jeg kan vise mitt evnt. lykkelige liv (hvis jeg får ny kjæreste f.eks, tåpelig tanke, men håper jo han skal angre litt da...). Anonymous poster hash: bcf0d...791 Ja, slik tenker jeg også Et ordtak sier jo: "Den beste hevn er å leve godt". Ashanti: Ja,det virker neste sånn...Men et "takk" hadde vært fint å få siden han hadde overskudd til å "like" alle de andre 150 stk. som gratulerte. Virker som han KUN vil såre meg..Og jeg forstår ikke hvorfor han tar kontakt om han egentlig ikke vil ha noe med meg å gjøre:( ts Anonymous poster hash: 068e2...457
Sandie Skrevet 9. mai 2014 #13 Skrevet 9. mai 2014 (endret) Veldig slemt gjort av ham, mest sannsynlig for å få et psykisk overtak? Avsluttet et forhold med en fyr i fjor. Han ble veldig skuffet og slettet meg fra fbook. Jeg regnet ikke med å høre fra ham igjen. Men 3 mnd etterpå da jeg hadde bursdag,tikket det inn en gratulasjons-sms. Selv om jeg absolutt ikke hadde lyst å gjenoppta kontakten falt det meg aldri inn å ikke svare høflig tilbake og takke. Det er jo normal folkeskikk. Men klart: om han hadde fortsatt å tatt kontakt etter det, hadde jeg ignorert ham. Endret 9. mai 2014 av Sandie
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå