Gå til innhold

Abonnementsgave fra bladkongen - i postkassen?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei!

Jeg ser på bladkongen.no at de har tilbud på bladet Iform, der man får med en løpejakke hvis man abbonerer.

Jeg lurer på om denne jakken kommer rett i postkassen eller om den må hentes på postkontoret? Har noen erfaring med dette?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Du er nødt til å løpe ned på postkontoret for å hente den! :fnise:

Beklager, klarte ikke å dy meg..!

Det avhenger først og fremst om den blir sendt som brev eller pakke, men hvis postbudet ikke får plass til sendingen i postkassa di, får du en hentelapp. En jakke er da som oftest ganske stor, hvis det ikke er noe ala en cardigan?

• Liker 1
Skrevet

Du er nødt til å løpe ned på postkontoret for å hente den! :fnise:

Beklager, klarte ikke å dy meg..!

Det avhenger først og fremst om den blir sendt som brev eller pakke, men hvis postbudet ikke får plass til sendingen i postkassa di, får du en hentelapp. En jakke er da som oftest ganske stor, hvis det ikke er noe ala en cardigan?

Glad jeg ikke har langt å løpe da! :fnise:

Jakken er i veldig tynt stoff, så jeg ser for meg at hvis de bretter den sammen får den plass i postkassen. Har sendt en mail for å spørre, men av erfaring kan det ta litt tid. De hadde gjort det mye lettere for meg hvis den kommer i postkassen!

Skrevet

Ingen andre som har erfaringer med dette? :)

Gjest Solsmil
Skrevet

Joda. Jeg har bestilt et par ganger derfra, og har alltid fått gaven i postkassa. Jeg har riktignok ikke fått noe jakke, men en annen ting som er minst like stor. Pakkene er ganske flate

Skrevet

Joda. Jeg har bestilt et par ganger derfra, og har alltid fått gaven i postkassa. Jeg har riktignok ikke fått noe jakke, men en annen ting som er minst like stor. Pakkene er ganske flate

Takk for svar :)

AnonymBruker
Skrevet

Jeg måtte hente på posten. Tok vel par-tre måneder før jeg fikk hentelapp i posten.

Anonymous poster hash: 213c7...cef

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...