AnonymBruker Skrevet 8. mai 2014 #1 Skrevet 8. mai 2014 Kjenner det koker i kroppen, blir snart sprø av dette. Etter mange år sammen, ble det helt over for to mnd siden, men har funnet ut at eksen har drevet å snakket med en jente og truffet henne mens vi enda var sammen. Nå (etter to mnd) dater de, og jeg er som en vulkan her. Hjelp meg å beholde verdigheten noen! Jeg vil ikke være patetisk! HVA SKAL JEG GJØRE NÅ? Vet han er dust, vet han ikke fortjener meg, men det gjør like forbanna vondt!Anonymous poster hash: 522ea...6b7 3
AnonymBruker Skrevet 8. mai 2014 #4 Skrevet 8. mai 2014 Beste hevnen over en eks er å ha et nydelig liv uten ham/henne... Move on. Anonymous poster hash: 58e39...9a7 4
Sjokoladenøtt Skrevet 8. mai 2014 #5 Skrevet 8. mai 2014 Vent til karma kommer og slenger ham i bakken Det tar tid, men det er den beste "hevnen" du kan få! Han er dust, det kommer til å ødelegge for ham en dag 2
AnonymBruker Skrevet 8. mai 2014 #6 Skrevet 8. mai 2014 Ja, det beste er å vise hvor langt du kommer deg i livet uten han. Hvis du begynner å ta hevn (skjønner ikke helt hvorfor heller, det er ikke en lov mot å date de man kjente mens man hadde kjæreste), så sitter du fast og han kommer over deg istedet.Anonymous poster hash: 201c8...0a9 1
AnonymBruker Skrevet 8. mai 2014 #7 Skrevet 8. mai 2014 Du må nesten tenke på at det er du som taper her hvis du ikke prøver å la dette gå. Hvordan? Er du ikke glad du er kvitt han, jo før jo bedre? Da sparer du tid på et drittmannfolk og går fri og frank i møte med sommeren uten drama. I tillegg, bitterhet går kun utover en selv, og ingen andre. Du må bare akseptere at det er slik det er, du får jo ikke gjort noe med det. Hva ville du ønske å oppnå? Han bryr seg jo sikkert ikke engang. Anonymous poster hash: d79ef...9fc 2
AnonymBruker Skrevet 8. mai 2014 #8 Skrevet 8. mai 2014 Hvorfor er han en drittsekk?? Han tok ikke akkuratt å hadde en affære...Anonymous poster hash: 201c8...0a9 2
Blådiamant Skrevet 8. mai 2014 #9 Skrevet 8. mai 2014 Du er ikke "den gale eksen" før du har gjort noe sprøtt mot han eller nydama, så ro deg ned og ta til deg tipsene de andre kommer med. 3
AnonymBruker Skrevet 8. mai 2014 #10 Skrevet 8. mai 2014 Takk dere, jeg er dessverre den gale eksen allerede, pepret han ned med meldinger grrr VET jeg burde overse han, men vi har barn og jeg MÅ ha noen med han å gjøre, og jeg MÅ prøve å oppføre meg normalt, men klarer ikke! Jeg er sint, rasende, skuffet, lei meg, har faktisk fysisk vondt her jeg sitter (det var han som gikk) Nei, det er ikke galt å bli sammen med/date noen man kjente da vi var sammen, det som er galt er at jeg ikke har ant hvem hun er. Jeg har aldri møtt henne, hørt om henne eller visst at hun eksisterte. Ikke før nå, nå får jeg vite at han har hatt kontakt med henne i en lengre periode, er ikke dette galt? Jeg kan umulig ha blitt så sprø at jeg ikke ser virkeligheten her!?? Jeg synes dette er vondt, for hadde han ikke vært betatt av henne, hadde han jo ikke holdt henne hemmelig? Vær så snill og si at jeg ikke har blitt sprø! Anonymous poster hash: 522ea...6b7
AnonymBruker Skrevet 8. mai 2014 #11 Skrevet 8. mai 2014 Takk dere, jeg er dessverre den gale eksen allerede, pepret han ned med meldinger grrr VET jeg burde overse han, men vi har barn og jeg MÅ ha noen med han å gjøre, og jeg MÅ prøve å oppføre meg normalt, men klarer ikke! Jeg er sint, rasende, skuffet, lei meg, har faktisk fysisk vondt her jeg sitter (det var han som gikk) Nei, det er ikke galt å bli sammen med/date noen man kjente da vi var sammen, det som er galt er at jeg ikke har ant hvem hun er. Jeg har aldri møtt henne, hørt om henne eller visst at hun eksisterte. Ikke før nå, nå får jeg vite at han har hatt kontakt med henne i en lengre periode, er ikke dette galt? Jeg kan umulig ha blitt så sprø at jeg ikke ser virkeligheten her!?? Jeg synes dette er vondt, for hadde han ikke vært betatt av henne, hadde han jo ikke holdt henne hemmelig? Vær så snill og si at jeg ikke har blitt sprø!Anonymous poster hash: 522ea...6b7 du er IKKE sprø! JEg har vært i nesten nøyaktig samme situasjon for to år siden. Etter mange år sammen ble det slutt og han ble nesten med en gang sammen med en kollega jeg visste han hadde hatt mye å gjøre med, men jeg hadde ikke ant at det lå sånne følelser bak... JEg følte meg så naiv, dum og ikke bra nok.. JEg var også den gale eksen. Alt skjedde så fort, det ble slutt og han flyttet ut på en dag. Alt kom veldig brått på oss begge. Jeg tror ikke han egentlig hadde tenkt at det skulle bli slutt så kjapt, og jeg tror heller ikke han hadde planlagt å gå fra meg for henne.. Tror egentlig han den dag i dag skulle ønske han kunne få begge, tullingen! Men vi valgde av den grunn å fortsatt ha med hverandre å gjøre etter noen uker uten kontakt. Vi hadde mye å snakke ut om, følte vel begge for å rydde opp og komme til bunns i hva som hadde gått galt etter noen siste-år med mye misnøye fra begge sider og lite kommunikasjon. Men jeg følte meg også som den gale eksen. Hadde mareritt hver dam om dem to og fortalte han nøyaktig hva jeg følte og tenkte om alt. Han var veldig forståelsesfull og tålmodig stort sett. Og hun også, tror jeg. Noe som gjorde det hele enda verre. Nå er det to år siden, vi har fremdeles god kontakt, han er en av mine beste venner selv om vi aldri møtes. De er fremdeles sammen og har det tilsynelatende bra. JEg er ikke bitter mer, tenker "vel bekomme" . Jeg har en ny kjæreste jeg er veldig veldig glad i. Det som måtte til var rett og slett å ta tiden til hjelp... LA deg selv være den gale eksen, du har blitt sveket og forlatt, det er ikke rart du er gal. Bare pass på å legge merke til at det uke for uke, måned for måned blir bedre.. forsterk og fokuser på alle gode følelser, og etterhvert vil du se at de blir det flere og flere av. til slutt oppdager du at du ikke er den gale eksen mer. Sånn var det i allefall for meg Anonymous poster hash: 170c9...3f7 2
AnonymBruker Skrevet 8. mai 2014 #12 Skrevet 8. mai 2014 Du skal ikke gjøre noe som helst. I hvertfall ikke i forhold til han eller henne. Du må heve deg over det, det er alltid det beste. Om noen år kan du se tilbake og være glad for at klarte å være the better woman. Anonymous poster hash: 74d65...149
AnonymBruker Skrevet 8. mai 2014 #14 Skrevet 8. mai 2014 Få "galskapen" ut av systemet hjemme og med venninner. Tillat deg selv Haagen Dazs, vin, sutring m.m. men sett en tidsbegrensning - en dag i fremtiden du ikke skal prate om ham til venner lenger, la deg selv forfalle eller dyrke sorgen. Gråt ut nå - for deg selv. La ham tro du har det bra og går videre med livet. Det er da man blir usikker på hva man har mistet. Anonymous poster hash: 72ad1...f74 2
AnonymBruker Skrevet 8. mai 2014 #15 Skrevet 8. mai 2014 I feel you, sister! Jeg er akkurat i samme posisjon som deg, og føler at jeg er den "gale eksen" Nå er det 4 mnd siden det ble slutt mellom meg og eksen, og jeg aksepterte det. Frem til han helt ute av det blå sendte meg en melding om at han savnet meg og bla bla bla... du vet rutinen. Jeg var dum og naiv (siden jeg trodde jeg begynte sakte men sikkert å komme meg over han) og jeg møtte han, og han behandlet meg som dritt. Han satt å chatta med en chick. Og fortalte meg om henne, selv om vi hadde hatt sex (på hans initiativ) Han ga meg miksene signaler, og jeg trodde han ville prøve igjen. SÅ DUM SOM JEG VAR, IGJEN! Så sa jeg til han at jeg ville prøve på nytt. Da ville han ikke det, og begynte å bable seg ut av det. NÅ fikk jeg vite at han driver å holder på, eller er på flørtern med en jente. Og jeg har serriøst researchet hele jenta, haha! Til slutt måtte jeg stoppe, og tenke at "nå går jeg for langt" Det eneste vi kan tenke er at vi finner oss en som er mye bedre, og som fortjener oss. Bare tenk på at du gir bort søppelet ditt til noen som er mindre heldige Stor klem! Og som sagt over.. tid leger alle sår Anonymous poster hash: 292f2...0c7
AnonymBruker Skrevet 8. mai 2014 #16 Skrevet 8. mai 2014 Venninner og vin. Når min bestevenninne eller jeg har vært såret møtes vi, drikker masse vin og snakker om alt mellom himmel og jord, eksene inkludert. Umodenhet er obligatorisk, og forblir mellom oss den kvelden. Utad er jeg voksen om det og oppfører meg, men når vi har våre utblåsningskvelder er det fullt lov å si at eksens nye dame har lagt på seg og har fått dobbelthake og påpeke andre totalt irrelevante ting med dem begge. I tillegg har vi jo selvsagt en vanlig peptalk med hverandre, men det viktigste er at vi får tømt ut den indre galskapen som egentlig ingen andre burde høre, og hangups som andre ville sagt "kan du ikke bare la det ligge?", for av og til må man snakke litt om ting før man kan la det gå! Anonymous poster hash: 155a1...6d4 4
kari2 Skrevet 8. mai 2014 #17 Skrevet 8. mai 2014 Ikke kontakt ham uten at det har noe med barna å gjøre! Stopp med det nå. Du vil bare føler at du taper på det. Når du får lyst å skrive eller ringe til ham, finn på noe annet! Håper du har noen venninner du kan snakke med, og møte. Du er forresten ikke sprø Ikke sett ham på en pidestall, hvorfor skal du det, etter det han har gjort mot deg? Ikke romantiser forholdet dere hadde, eller ham, prøv å fokuser på det negative. Lykke til! 1
miramis Skrevet 9. mai 2014 #18 Skrevet 9. mai 2014 Den quoten er så dum, for man er selv en "used toy" hvis man finner seg en ny? Spesielt når de som bruker den er den som ble dumpet. Sukk. 1
AnonymBruker Skrevet 9. mai 2014 #19 Skrevet 9. mai 2014 Ikke noe å skjemmes for det.. Skjedde med meg og. Var sammen med ei hvor jeg hadde anelser om at hun drev å holdt på med noen andre. Jeg spurte endatil og hintet frempå om hun ville fortsette forholdet. For hun var mye borte og fraværende, men nei da. Virket som hun heller ville tvinge frem at jeg skulle avslutte det. Fordi hun var for feig og sleip til å ikke gjøre det selv. Og jeg hadde egentlig ikke noe valg. Uken etter det var over (jeg avsluttet det) så hadde hun plutselig ny kjæreste den bitchen. Heller ikke da ville hun innrømme hun hadde gått bak ryggen min og drevet et spill. Tok vel et år før jeg kom over det. Var først og fremst jævlig forbannet og såret over å bli gjort narr av på denne måten. Ønsket henne virkelig der peppern gror. Hadde gjort det sååå mye greiere om hun hadde hatt litt mer bein i nesa og vært ærlig. Jeg tåler ikke å bli lurt og løyet til. Tok til slutt affære og slettet alt som kunnet minnet om henne. Tlfnummer og alle interaktive sosiale kontakter. Det høres sikkert snålt ut, men den siste befriende symbolske handlingen var når jeg så stod ved sjøkanten og så utover havet, tok av meg armbåndsuret til mange tusen kr hun hadde gitt meg i gave, og kastet det på havet. Det føltes rett og slett deilig. Jeg kastet henne på havet, og så meg aldri mer tilbake. Har tilfeldig møtt på henne et par ganger mange år etterpå. Men det er som om jeg skulle møtt på et tilfeldig perifer bekjentskap. Jeg kunne ikke brydd meg mindre. Anonymous poster hash: 348a2...048 2
Gjest constance90 Skrevet 9. mai 2014 #20 Skrevet 9. mai 2014 Den quoten er så dum, for man er selv en "used toy" hvis man finner seg en ny? Spesielt når de som bruker den er den som ble dumpet. Sukk. I know. Jeg måtte bare. Man får tolke det som man vil
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå