AnonymBruker Skrevet 8. mai 2014 #1 Skrevet 8. mai 2014 Jeg er 23 og trenger nye produkter. Har tørr hud Viktig at de ikke tester på dyr og ikke koster skjorta. Har ikke råd til å betale 400 kr for hvert produkt. Jeg kan ikke bruke babor. Jeg fikk bare kviser av å bruke Babor. Håper noen kan hjelpe Anonymous poster hash: 4bee9...136
AnonymBruker Skrevet 8. mai 2014 #2 Skrevet 8. mai 2014 Apotekene har mye bra og forholdsvis rimelig, bl.a Eucerin rensemelk (Gentle cleansing wash) m.m. Anonymous poster hash: 8b097...d2b
Mkay87 Skrevet 8. mai 2014 #3 Skrevet 8. mai 2014 Mange gode tips... Aloe vera, mary Kay,samt har jeg god erfaring med La Roche posay produktene på apoteket:)!
AnonymBruker Skrevet 8. mai 2014 #4 Skrevet 8. mai 2014 Flere apotekkjeder har ofte tilbud (bl.a 2 for 1) på produkter i forskjellige serier. På noen apotek (Bla på Boots) kan du få bonusrabatt på utvalgte produkter gjennom året, dersom du handler der ofte. Så om du følger med på tilbud, kan du spare mye. Anonymous poster hash: 8b097...d2b 1
AnonymBruker Skrevet 8. mai 2014 #5 Skrevet 8. mai 2014 Vil helst ikke bruke produkter fra Apoteket. Synes de mye av det lukter vondt og har prøvd noen før og er ikke helt fornøyd. Kom gjerne med fler forslag Anonymous poster hash: 4bee9...136
DenAnonymeJenta Skrevet 8. mai 2014 #6 Skrevet 8. mai 2014 Jeg er 23 og trenger nye produkter. Har tørr hud Viktig at de ikke tester på dyr og ikke koster skjorta. Har ikke råd til å betale 400 kr for hvert produkt. Jeg kan ikke bruke babor. Jeg fikk bare kviser av å bruke Babor. Håper noen kan hjelpe Anonymous poster hash: 4bee9...136 The body shop har et stort utvakg av mange fine produkter. Prisen varier. Det kommer helt ann på hvilken serie/ serier du velger å kjøpe. Jeg gikk for tea tree oil serien for uren hud og så fort bedring på akneproblemet mitt. Men nå står det jo ikke at du har kviser til vanlig, men fikk det på grunn av babor.. er helt sikker på at du vil finne noe som passer for deg.
AnonymBruker Skrevet 8. mai 2014 #7 Skrevet 8. mai 2014 http://www.feelunique.com/p/Weleda-Almond-Cleansing-Lotion-75ml Anonymous poster hash: dc985...6bd
cwoll Skrevet 8. mai 2014 #8 Skrevet 8. mai 2014 Jeg bruker produktene til exuviance og er kjempe fornøyd! Har brukt det i ca 5 år. Pris pr. produkt ligger vel på ca 200-250 kr, men det varer også veldig lenge synes jeg Tror man kun får kjøpt de i hudpleiesalonger.
AnonymBruker Skrevet 8. mai 2014 #10 Skrevet 8. mai 2014 Jeg bruker simple. Kjøpes på sparkjøp eller vita, cubus og lindex har å noen produkter av simple. Ikke testa på dyr, parfyme fri og billig! Kjempe bra på tørr hudAnonymous poster hash: 1eb2c...981
Mkay87 Skrevet 8. mai 2014 #11 Skrevet 8. mai 2014 La roche posay produktene er fantastiske,lukter godt. Jeg har tørr hud med kviser,men fikk en fantastisk hud etter jeg begynte med la roche:)
AnonymBruker Skrevet 8. mai 2014 #12 Skrevet 8. mai 2014 Jeg har prøvd MYE forskjellig! Alt fra dermalogica, Ren, Mario debascu, clinique,LP osv. Det har ikke gitt meg noe positivt, og jeg ble så lei av å kaste penger ut av vinduet. Så jeg bestemte for å prøve den nye renseserien som har kommet fra neutral nå. Face wash, toner, og krem. Jeg har ALDRI vært så fornøyd noengang. Huden har balansert seg helt, og jeg har fått en fantastisk glød!!!Anonymous poster hash: a8916...8ac
AnonymBruker Skrevet 8. mai 2014 #13 Skrevet 8. mai 2014 Jeg har prøvd MYE forskjellig! Alt fra dermalogica, Ren, Mario debascu, clinique,LP osv. Det har ikke gitt meg noe positivt, og jeg ble så lei av å kaste penger ut av vinduet. Så jeg bestemte for å prøve den nye renseserien som har kommet fra neutral nå. Face wash, toner, og krem. Jeg har ALDRI vært så fornøyd noengang. Huden har balansert seg helt, og jeg har fått en fantastisk glød!!!Anonymous poster hash: a8916...8ac Hvilken hudtype har du? Er i samme situasjonen som du var i og er så oppgitt over huden min :-( Anonymous poster hash: df879...a0c
AnonymBruker Skrevet 8. mai 2014 #14 Skrevet 8. mai 2014 Har kombinert/fet hudtype. Jeg brukte special cleansing gel før jeg byttet nå. Den tørket ut huden min totalt. Porene mine så ut som noen dype hull, og jeg glinset etter bare en time. Mens nå, etter to uker med brutal er huden min helt forandret!! Jeg tror vi ødelegger huden med alle mulige slags kremer og renser. Det har iallefall jeg erfart etter å ha prøvd så mye forskjellig. Jeg tør nå etter bare to uker med brutal og vise meg uten sminke!! Så ta deg en tur på meny og kjøp alle tre produktene til 89,- stk😉👍😊 Du VIL bli fornøyd!!!Anonymous poster hash: a8916...8ac
Gjest earthquake Skrevet 8. mai 2014 #16 Skrevet 8. mai 2014 Clarins har mange fine produkter til tørr hud, er ikke veldig dyrt (nå vet jeg ikke hva du anser som dyrt, da) Lurt å forhøre seg litt i parfymeriene, de har iallefall en krem til ekstra tørr hud som er kjempegod! Mamma har kjempetørr hud i den grad at den kan begynne å flasse, og etter jeg kjøpte den til henne har det problemet forsvunnet helt. Og hun har prøvd MYE 1
AnonymBruker Skrevet 9. mai 2014 #17 Skrevet 9. mai 2014 Clarins har mange fine produkter til tørr hud, er ikke veldig dyrt (nå vet jeg ikke hva du anser som dyrt, da) Lurt å forhøre seg litt i parfymeriene, de har iallefall en krem til ekstra tørr hud som er kjempegod! Mamma har kjempetørr hud i den grad at den kan begynne å flasse, og etter jeg kjøpte den til henne har det problemet forsvunnet helt. Og hun har prøvd MYE Clarins tester vel på dyr? Anonymous poster hash: 467fd...237
^^Belle^^ Skrevet 9. mai 2014 #18 Skrevet 9. mai 2014 Jeg kan anbefale Mychelle Creamy Pumpkin Cleanser fra iherb. Den er fantastisk til tørr hud og dessuten veldig billig.
AnonymBruker Skrevet 9. mai 2014 #19 Skrevet 9. mai 2014 Emma Hardi cleansing balm og Clinique Cleansing Balm er veldig gode til tørr hud. Generelt er cleansing balm veldig god til all slags hud, da den ikke tørker ut huden i det hele tatt. Masseres inn i huden og blir til en slags olje som fjerner alt av sminke/møkk uten å tørke ut huden. Anonymous poster hash: 5f849...af9
Gjest earthquake Skrevet 9. mai 2014 #20 Skrevet 9. mai 2014 Clarins tester vel på dyr? Anonymous poster hash: 467fd...237 Nei.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå