Gå til innhold

fengsel her i landet er ingen vits!

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

jeg har sittet inne for samleie uten samtykke, og jeg har fått igjen med samme mynt flere ganger der inne.. er så lei av at folk sammenligner norske fengsler med gamlehjem

Anonymous poster hash: de430...92c
Videoannonse
Annonse
Gjest Offensive Pie
Skrevet

Du sitter ikke inne for samleie uten samtykke, men for voldtekt. Ikke pynt på sannheten. Om du selv blir voldtatt i fengsel, får du anmelde forholdet.

• Liker 6
Skrevet

"Samleie uten samtykke" faktisk. Patetisk.

AnonymBruker
Skrevet

Du sitter ikke inne for samleie uten samtykke, men for voldtekt. Ikke pynt på sannheten. Om du selv blir voldtatt i fengsel, får du anmelde forholdet.

det er samme greien. har anmeldt det

AnonymBruker
Skrevet

"Samleie uten samtykke" faktisk. Patetisk.

beklager for å ha skrevet det på en annen måte.

Skrevet

Hææ? Synes du det var urettferdig at du ble utsatt for voldtekt eller.no? Om du ikke er en trollifant så kan jeg med hånden på hjerte si ; den opplevelsen unner jeg deg virkelig!

Jeg kan vel egenlig være enig i, og lei av at det faktisk er mulig å kunne sammenligne og se likhetstrekk mellom fengseler og gamlehjem...

Gamlehjem burde virkelig være flotte steder der de eldre og syke kan leve livet i trygghet og fine omgivelser. Fengsler derimot, not so much...

• Liker 1
Skrevet

beklager for å ha skrevet det på en annen måte.

Spiller ingen rolle åssen du skrev det. Fortsatt patetisk. Perverse griser av noen "menn"

AnonymBruker
Skrevet

jeg har sittet inne for samleie uten samtykke, og jeg har fått igjen med samme mynt flere ganger der inne.. er så lei av at folk sammenligner norske fengsler med gamlehjem

Åh.... BUHU!

Anonymous poster hash: 75c82...958

Gjest Corto Maltese
Skrevet

Samleie uten samtykke er voldtekt

Skrevet

Norske fengsler er vel det vi kan kalle en god vits!

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Karma bites back?

Anonymous poster hash: e2fe7...85b
Gjest Ung tøff mann
Skrevet

Dette her er trolling fra ts, nekter og tro noe annet.

AnonymBruker
Skrevet

Fengsler i norge er ingen vits, det er faktisk registrert at Norge har en av de færreste ratene for at insatte som sitter inne kommer tilbake til fengsel. Fengsler i Norge er ikke ment for å straffe, men for å hjelpe de som har kommet på avveie innen kriminalitet tilbake til samfunnet. I USA foreksempel så er det mye mer sannsynlig for at en tidligere innsatt kommer til å returnere til fengsel, og de har jo et veldig strengt fengselssystem som fokuserer mest på strafff.

Det er åpenbart hvilken side som er best for samfunnet, og dere bør dere også skjønne.

Anonymous poster hash: 1cc90...31b

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...