Gå til innhold

Sjekke opp bartender

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Hvordan kan jeg sjekke opp en bartender? Er det noen som har gjort det før? Hva sa dere, og hvordan reagerte bartenderen?

Er redd han er veldig vant til det, og ikke tar det seriøst, eller må forholde seg profesjonell og takker nei.

Vet om en syykt kjekk fyr som jobber på et utested i byen her. Vet ikke om noe annet sted jeg kan komme i kontakt med han.

Anonymous poster hash: 986ee...3f4
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Bartendere blir sjekket opp hele tiden så det er lett du bare blir en i mengden.

Mitt tips: gå på samme sted gjerne når det ikke er alt for mye folk, og gå der ofte

AnonymBruker
Skrevet

Han er så vant til at det kommer sånne som deg.. Hadde ikke giddet og prøvd engang

Anonymous poster hash: af726...f62

AnonymBruker
Skrevet

Hvilken by bor du i?

Anonymous poster hash: d18c5...dce

AnonymBruker
Skrevet

Jo, spør han om en quickie i lagerrommet så takker han gjerne.

Anonymous poster hash: 21662...a01

AnonymBruker
Skrevet

Det er nettopp det.. han er sikkert vant med det, og jeg er redd for å bare bli en av mengden.

Men det ønsker jeg ikke. Så hva kan jeg gjøre? Det begrenser seg jo litt også, for hva jeg kan si og gjøre, ettersom han er på jobb.

Har såå lyst på han, så noe må jeg gjøre.

Skrevet

Det er nettopp det.. han er sikkert vant med det, og jeg er redd for å bare bli en av mengden.Men det ønsker jeg ikke. Så hva kan jeg gjøre? Det begrenser seg jo litt også, for hva jeg kan si og gjøre, ettersom han er på jobb.Har såå lyst på han, så noe må jeg gjøre. Anonymous poster hash: 986ee...3f4

Som jeg sa. Gå på samme sted og gå der ofte. Funka for min del. Jeg hadde derimot ikke planer om å havne til sengs med fyren men siden jeg gikk der så ofte så la han meg til på face og resten er historie

AnonymBruker
Skrevet

Jobber han bare i baren eller har han andre arbeidsoppgaver også? Jeg sjekka opp kjæresten min på jobb, men han jobba riktignok som servitør også, så tok kontakt når han drev og pusset bestikk. Haha

Anonymous poster hash: 801cc...506

AnonymBruker
Skrevet

Han står bare i baren. De serverer kun drikke. Er ikke akkurat en rolig pub han jobber på. Mere fullt dansegulv, dj, og hæla i taket. Kun åpent fredag og lørdag kveld/natt. Tviler på at jeg kommer til å finne han stå og pusse bestikk, dessverre.

-TS

AnonymBruker
Skrevet

Dytter

AnonymBruker
Skrevet

Vil gjerne ha flere svar :)

Gjest heihade
Skrevet

Åh, jeg brukte å være kronisk på å flørte med bartendere. Det er noe med at de er en av de få edru, roligere typene i lokalet og som skiller seg ut fra alle raringene som er på en snurr. Har klart å lagt det fra meg nå da, tror jeg. Haha, ble litt mye.

AnonymBruker
Skrevet

Åh, jeg brukte å være kronisk på å flørte med bartendere. Det er noe med at de er en av de få edru, roligere typene i lokalet og som skiller seg ut fra alle raringene som er på en snurr. Har klart å lagt det fra meg nå da, tror jeg. Haha, ble litt mye.

Hvordan gjorde du dette da? Jeg er så dårlig på å sjekke opp :fnise: Er mest vant til å bli sjekket opp.

Fikk du positiv respons?:)

Skrevet

Jeg kan fortelle fra mitt ståsted:

Det å bli sjekket opp av en kunde på jobb er stort sett bare irriterende. De tar opp plassen til andre kunder som igjen blir sure på meg for at de må vente lenger i køen. Dersom en skulle ha sjekket opp meg burde personen ventet til klokka var litt over 2 (sjenkestoppen er klokka 2), ikke vært full for deretter å prate med meg. Da hadde jeg hatt tid uten at det hadde gått ut over noen andre. Det at personen hadde vært mer eller mindre edru hadde vært et pluss.

Har blitt sjekket opp mange ganger bak baren, og de fleste har vært dritings/fulle. Da gidder man somregel ikke å ense personen, man bare svarer høflig.

Mvh,

Tidligere bartender på en nattklubb

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...