Gå til innhold

Tarmslyng

Mkay87

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

AnonymBruker

Ja... Det er de verste smertene jeg har opplevd. Tror nesten ikke man kan forestille seg det før man er så uheldig å få det. Det er som noen stikker en kniv inn, vrir om og trekker ut tarmene. Jeg trodde jeg skulle dø (og ville dø pga smertene).

Anonymous poster hash: fd8c0...68f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg hadde såå utrolig vondt natt til i går. Var kvalm,kaldsvettet, og ville kaste opp.men da kom det bare "galle", om jeg kan kalle det for det... Gikk over etter 1 time,men det var såpass vondt at jeg lå i fosterstilling,og heller villa vært gjennom

En fødsel til istedenfor de smertene.

Ble bra etter der,men fikk feber,var fortsatt kvalm.

Var bra,helt til i dag tidlig. Vondt i magen,kvalm og ikke i form... Er som om

Noen stikker noe i magen og

Vrir rundt tarmen(e)....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Jeg hadde såå utrolig vondt natt til i går. Var kvalm,kaldsvettet, og ville kaste opp.men da kom det bare "galle", om jeg kan kalle det for det... Gikk over etter 1 time,men det var såpass vondt at jeg lå i fosterstilling,og heller villa vært gjennom

En fødsel til istedenfor de smertene.

Ble bra etter der,men fikk feber,var fortsatt kvalm.

Var bra,helt til i dag tidlig. Vondt i magen,kvalm og ikke i form... Er som om

Noen stikker noe i magen og

Vrir rundt tarmen(e)....

Jeg ville snakket med lege. Ta kontakt med ditt legesenter og spør om råd

Anonymous poster hash: bdfeb...625

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Var det i går,men han mente det bare var luft??? Hørte ikke noe på magen.... Men skal det gjøre så vondt,han nevnte at det kunne kanskje være tarmslyng men...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Om man ikke går til lege med tarmslyng, kan blodtilførselen til tarmen hindres - og man risikerer nekrose, at vevet dør. Da kan man ende opp med blodforgiftning, død og eventuelt varige skader,mder man må gjerne en del av tarmen (og kanskje få sto i).

Gå til lege i tide.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker

Om man ikke går til lege med tarmslyng, kan blodtilførselen til tarmen hindres - og man risikerer nekrose, at vevet dør. Da kan man ende opp med blodforgiftning, død og eventuelt varige skader, der man må fjerne en del av tarmen (og kanskje få stomi).

Gå til lege i tide.Anonymous poster hash: fd8c0...68f

Repost pga skrivefeil.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

CRP trenger ikke slå ut på tarmslyng, fordi tarmslyng er fysisk plage (litt som et beinbrudd) i starten, men kan gi betennelser og infeksjoner om det vedvarer.

Har du hatt luftavgang eller avføring siden smertene var på det verste? I tilfelle ja, så er sjansen liten for tarmslyng (fortsatt tilstedeværende, men liten).

Anonymous poster hash: 0167e...f1c
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Skal ikle CRP slå ut på dette?

Kun når skaden har skjedd (langt i forløpet). Hvorfor ikke oppsøke lege, liksom?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...