AnonymBruker Skrevet 8. mai 2014 #1 Del Skrevet 8. mai 2014 Noen som har hørt om det? Hvis ikke: Google det. Har du opplvd det? Hva er din teori om årsaken til disse "hjernestøtene"? Jeg får det hvis jeg har feber. Hver gang jeg har feber, og rørerpå øynene, får jeg disse støtene. Men det RARE er at jeg får det hver forbaska gang jeg drikker melk. Jeg kan drikke iskaldt vann, brus, hva som helst og ikke merke noenting, men når jeg drikker melk, får jeg det hver gang jeg svelger. Hvorfor det? Google lærte meg at en konspirasjonsteori er at jeg er electrosensitive, altså allergisk mot stråling. Men vet ikke om jeg kjøper den?Anonymous poster hash: 9daf1...eb7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. mai 2014 #2 Del Skrevet 12. mai 2014 ?? Anonymous poster hash: 9daf1...eb7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. mai 2014 #3 Del Skrevet 12. mai 2014 Kanskje du ikke liker melk, og hjernen forbinder det me noe negativt? Anonymous poster hash: e83bb...efc Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. mai 2014 #4 Del Skrevet 14. mai 2014 Jeg har hatt det begge gangene jeg gikk av SSRI-medisinen Zoloft. Det varte en 14 dager eller noe og var skikkelig irriterende...Anonymous poster hash: 30441...e8c Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå