nat26 Skrevet 17. juni 2004 #21 Del Skrevet 17. juni 2004 Har alltid heiet på Spania helt siden jeg var 8 år.Liker også Portugal. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Ethereal Skrevet 17. juni 2004 #22 Del Skrevet 17. juni 2004 Sverige eller Nederland; jeg har en liten lojalitetskonflikt på gang Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*M* Skrevet 18. juni 2004 Forfatter #23 Del Skrevet 18. juni 2004 I kveld er det nok en stor kamp. Italia-Sverige.. Mange her inne vil nok lure på hva et Italia er uten Totti, men så lenge Ljunberg spiller for Sverige kan det være det samme! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pusla Skrevet 18. juni 2004 #24 Del Skrevet 18. juni 2004 Hadde ikke tenkt å heie på Sverige i dette EM, men må jo nesten håpe på de nå i kveld da. Det blir en veldig spennende kamp, og vinner de kan det se bra ut for at både Danmark og Sverige går videre. Og det ville jo vært morsomt! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pip Skrevet 22. juni 2004 #25 Del Skrevet 22. juni 2004 Sidan eg kan legge alt partisk tenking til side (nesten litt deilig når Noreg er ute - ein treng ikkje sitje og rekne for å finne ut korleis det vil bli for Noreg dersom lag A vinn med meir enn to mål og sånn... ), og då håpar eg dei laga som spelar den finaste fotballen går lengst. Har sansen for Frankrike, Portugal og Danmark. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
~Viva~ Skrevet 24. juni 2004 #26 Del Skrevet 24. juni 2004 England og Tsjekkia Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Emy Skrevet 24. juni 2004 #27 Del Skrevet 24. juni 2004 Heier på Sver jeg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Catzy Skrevet 26. juni 2004 #28 Del Skrevet 26. juni 2004 Yey, Hellas er videre til semifinale!!! Og Spania røk ut, hva var det jeg sa. Det samme gjorde jo England, synd, men kanskje ikke helt uventet. Catzy Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*Shira* Skrevet 1. juli 2004 #29 Del Skrevet 1. juli 2004 Portugal Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tusenfryd Skrevet 2. juli 2004 #30 Del Skrevet 2. juli 2004 H Alltid Hellas. Uten at jeg egentlig har fulgt med. Men jeg så ekstraomgangen i går og synes dette er helt herlig. De fortjener all oppreisning etter at de tapte 100 års OL-arrangementet til Coca Cola. Dessuten er det kult når en liten Askeladd posisjonerer seg sånn. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kelsey Skrevet 2. juli 2004 #31 Del Skrevet 2. juli 2004 Heier på Hellas jeg også. Synes alltid det er gøy når uventede land gjør det bra i mesterskap, og jeg ender ofte opp med å heie på de (så lenge Norge er ute ihvertfall ) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest 1111 Skrevet 3. juli 2004 #32 Del Skrevet 3. juli 2004 Ingen holder meg langt unna EM. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
-Fisken- Skrevet 3. juli 2004 #33 Del Skrevet 3. juli 2004 JEg kan ikke fordra fotball, men siden N er halvt gresk, heier jeg på Hellas Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 3. juli 2004 #34 Del Skrevet 3. juli 2004 Er det ikke ferdig enda? :klø: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*Emma* Skrevet 3. juli 2004 #35 Del Skrevet 3. juli 2004 Er det ikke ferdig enda? :klø:He he nei men finalen er i morgen kveld (søndag) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Catzy Skrevet 4. juli 2004 #36 Del Skrevet 4. juli 2004 England, pga familie. Og etter i dag: Hellas. :D Strålende hvordan de senket Portugal. Hihihi! Catzy Hehe, jeg fikk rett!!! Ikke om England, men med Hellas. Catzy Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Tex Skrevet 2. august 2004 #37 Del Skrevet 2. august 2004 Og dæven for et leven det ble!! *Tex var i Hellas under finalen* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå